3 eeuwen?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef Klonk het volgende:
wel de tijd hebben om een topic vol te spammen en dan vervolgens drie eeuwen nodig hebben om een nieuw topic te openen
Had de wiki dan ook aangepastquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
3 eeuwen?!
Het was alweer een heule tijd geleden, en ik moest het nieuwe topic nummer toevoegen.
Ingrate..
happerdehapquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
3 eeuwen?!
Het was alweer een heule tijd geleden, en ik moest het nieuwe topic nummer toevoegen.
Ingrate..
WatFhazegt.quote:
quote:
Je had wat spannenders verwacht?quote:
Ook dat jaquote:
quote:
Is het eigenlijk ook maar dat zeggen we niet natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Codetaal voor een aanval op een bepaald tijdstip ofzo..
terug vind paling?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:09 schreef MPG het volgende:
TVP
Is goed, 13.30 zetten we de aanval in M.quote:
palingquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:17 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een homing-pigeon, een homing-eel
Goeiemiddag trouwens
Over 2 uurtjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tijd Voor Pils, althans, bijna dan hier.
als ik zolang wacht, staat er warm bier voor mijn neus te wachten. Maar rond een uur of acht moet wel lukken. Lekker op tijd zodat ik het niet laat hoef te maken.quote:
Leest den OP!quote:
Koud zetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ik zolang wacht, staat er warm bier voor mijn neus te wachten. Maar rond een uur of acht moet wel lukken. Lekker op tijd zodat ik het niet laat hoef te maken.
Succesquote:
Thee SC voor Damartquote:
MSNquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las alleen de TT.
En zwaai eens terug op MSN.
Zo blijkens het is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bestaat dat pedo-programma nog?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bestaat dat pedo-programma nog?
Nog steeds, maar ik begin me aangesproken te voelen bij alles waar pedo voor staat door dat gezwans hierquote:
hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog steeds, maar ik begin me aangesproken te voelen bij alles waar pedo voor staat door dat gezwans hier
pedo, zwansch....mkay.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog steeds, maar ik begin me aangesproken te voelen bij alles waar pedo voor staat door dat gezwans hier
Ik ben fanatiek gebruiker van Hyves en MSNquote:
Het begon hier net te druppelenquote:
Details.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar hij klopt wel, da's al heel wat.
je kickt vanzelf wel af als je 16 bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben fanatiek gebruiker van Hyves en MSN![]()
En natuurlijk YahooIM, ICQ en Skype
Had je weer hardgeloopt of was het regen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het begon hier net te druppelen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
pedo
[..]
je kickt vanzelf wel af als je 16 bent
Echt... WAAROM?!?!?!?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ook nog Facebook, LinkedIn, Wiwih en Xing
En TMF chat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
ooh, dan heet het contactgestoordquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
MSN en Hyves gebruik ik om contact mee te houden met vrienden (echte dan) in NL, de rest om contact mee te houden met andere hoteliers over de hele wereld heen.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dan heet het contactgestoord
Ik heb fok. Geen pms, fotoboek weinig, en voor de rest heb je een probleem als je me wilt bereiken. MPG zou me kunnen bellen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:47 schreef DaMart het volgende:
Sinds er niemand meer online was op ICQ, gebruik ik MSN...en Hyves... en FOK!... en dat is het wel.
Hmmm, vooruit dan! Je krijgt het voordeel van de twijfel, anders was je echt van het padje af inmiddels...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MSN en Hyves gebruik ik om contact mee te houden met vrienden (echte dan) in NL, de rest om contact mee te houden met andere hoteliers over de hele wereld heen.Dat is mijn baangarantie
Willen mensen je vaak bereiken dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb fok. Geen pms, fotoboek weinig, en voor de rest heb je een probleem als je me wilt bereiken. MPG zou me kunnen bellen.
Met hardlopen was het mooi zonnig, boodschappen doen was een ander verhaal .quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Had je weer hardgeloopt of was het regen?
Ik heb anders nog steeds een PhM in mijn inbox zittenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb fok. Geen pms, fotoboek weinig, en voor de rest heb je een probleem als je me wilt bereiken. MPG zou me kunnen bellen.
Van het Senseopadje?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm, vooruit dan! Je krijgt het voordeel van de twijfel, anders was je echt van het padje af inmiddels...
nee, dus ik neem de moeite ook niet om me te registreren bij die meuk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Willen mensen je vaak bereiken dan?
Ik krijg regelmatig uitnodigingen voor hyves, facebook, etc van mensen die mijn vriend willen zijn...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dus ik neem de moeite ook niet om me te registreren bij die meuk.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dus ik neem de moeite ook niet om me te registreren bij die meuk.
Mensen die je als "vriend" ergens willen toevoegen als ze je 1 of 2 keer gezien hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig uitnodigingen voor hyves, facebook, etc van mensen die mijn vriend willen zijn...
Ik negeer alles.
Zo ben ik.quote:
Men weet hier dat ik getrouwd ben, pinguin ben en drie kinderen heb. Toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59 schreef OA het volgende:
Ik vind het nog tot daar aan toe dat je Hyves enzo hebt, maar veel mensen gooien ook meteen hun hele privéleven op straat. Moeten ze zelf weten, maar het kan makkelijk tegen je worden gebruikt
En dat je binnenkort in een Prius rondscheurtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Men weet hier dat ik getrouwd ben, pinguin ben en drie kinderen heb. Toch?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59 schreef OA het volgende:
Ik vind het nog tot daar aan toe dat je Hyves enzo hebt, maar veel mensen gooien ook meteen hun hele privéleven op straat. Moeten ze zelf weten, maar het kan makkelijk tegen je worden gebruikt
Leugens, daar kun je niet in scheuren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
En dat je binnenkort in een Prius rondscheurt.
Nou, ik verander meteen mijn slotenquote:
* Papierversnipperaar noteert drie kinderen in Pheno-logquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kwist niet dat je kinders hebtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je 150 rijdt, scheur je voor de meeste mensen. Je ervaart het enkel zelf niet zo...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugens, daar kun je niet in scheuren.
Lijkt me verstandigquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugens, daar kun je niet in scheuren.
Ja, dat is wat minder slim inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59 schreef OA het volgende:
En ik ken je echte voornaamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus als de nood echt aan de man is vraag ik aan MPG of ie jou wil bellen voor me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
als MPG niet aan het Mucken is dan lukt datquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus als de nood echt aan de man is vraag ik aan MPG of ie jou wil bellen voor me.
Precies, zulke dingen dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is wat minder slim inderdaad.
Ik kreeg een keer een krabbel van iemand met wie ik in de klas heb gezeten op de middelbare school. Het was een behoorlijk epistel, als ik het had uitgeprint, had ik het met 1 A4'tje zeker niet gered. Maar goed, ik wist toen wel zo'n beetje alles wat hij sinds de middelbare school heeft gemaakt, hoe depressief hij was geweest en zo.... Niet handig om dat zo openbaar te plaatsen van hem.
Als ik al wat persoonlijks loslaat, gaat dat toch echt via een privébericht. En verder mag men best weten wat bijvoorbeeld mijn favoriete films zijn, maar echt persoonlijke dingen vind je er niet in terug.
Gelukkig is die niet uniek.quote:
MPG muckt zelden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
als MPG niet aan het Mucken is dan lukt dat
Dan moeten ze eerst vriendjes met me worden, voor ze iets op mijn Hyve kunnen lezenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Precies, zulke dingen dus.
Menig werkgever pluist internet uit als er iemand solliciteert..
Dat scheelt, mijn echte naam staat niet op internet. Ik heb wel eens gegoogled om dat te checkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
En je hebt een Nespresso-apparaat!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig is die niet uniek.
Echt, alles op internet gooien is niet verstandig, maar als je iemand''s naam weet. Oh noes!
Mensen die mij gemeet hebben weten hoe ik er uit zie! MPG weet waar ik woon! En dat ik echt een Audi heb, hij heeft er in gezeten
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
goed begin, in je solli brief je hyves adres neerzettenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst vriendjes met me worden, voor ze iets op mijn Hyve kunnen lezen.
Maar ik zal dat verhaal met GHB dan maar niet op mijn site zetten.
En geen blinde darm!quote:
Dat zijn natuurlijk ook niet de ergste dingen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig is die niet uniek.
Echt, alles op internet gooien is niet verstandig, maar als je iemand''s naam weet. Oh noes!
Mensen die mij gemeet hebben weten hoe ik er uit zie! MPG weet waar ik woon! En dat ik echt een Audi heb, hij heeft er in gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |