3 eeuwen?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef Klonk het volgende:
wel de tijd hebben om een topic vol te spammen en dan vervolgens drie eeuwen nodig hebben om een nieuw topic te openen
Had de wiki dan ook aangepastquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
3 eeuwen?!
Het was alweer een heule tijd geleden, en ik moest het nieuwe topic nummer toevoegen.
Ingrate..
happerdehapquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
3 eeuwen?!
Het was alweer een heule tijd geleden, en ik moest het nieuwe topic nummer toevoegen.
Ingrate..
WatFhazegt.quote:
quote:
Je had wat spannenders verwacht?quote:
Ook dat jaquote:
quote:
Is het eigenlijk ook maar dat zeggen we niet natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Codetaal voor een aanval op een bepaald tijdstip ofzo..
terug vind paling?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:09 schreef MPG het volgende:
TVP
Is goed, 13.30 zetten we de aanval in M.quote:
palingquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:17 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een homing-pigeon, een homing-eel
Goeiemiddag trouwens
Over 2 uurtjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tijd Voor Pils, althans, bijna dan hier.
als ik zolang wacht, staat er warm bier voor mijn neus te wachten. Maar rond een uur of acht moet wel lukken. Lekker op tijd zodat ik het niet laat hoef te maken.quote:
Leest den OP!quote:
Koud zetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ik zolang wacht, staat er warm bier voor mijn neus te wachten. Maar rond een uur of acht moet wel lukken. Lekker op tijd zodat ik het niet laat hoef te maken.
Succesquote:
Thee SC voor Damartquote:
MSNquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las alleen de TT.
En zwaai eens terug op MSN.
Zo blijkens het is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bestaat dat pedo-programma nog?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bestaat dat pedo-programma nog?
Nog steeds, maar ik begin me aangesproken te voelen bij alles waar pedo voor staat door dat gezwans hierquote:
hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog steeds, maar ik begin me aangesproken te voelen bij alles waar pedo voor staat door dat gezwans hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |