Wat is te vinden info waardoor je besluit iemand niet aan te nemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee om op internet vrij verkrijgbare info na te gaan..
Zit wel 5 maanden met die mensen in 1 hotel
Tegen mij iets zeggen en dan op internet het andere terugzien, oftewel liegen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is te vinden info waardoor je besluit iemand niet aan te nemen.
we kunnen weer veilig poepen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:21 schreef Klonk het volgende:
zo, alles is schoon en klaar om weer vies te worden
Ah, okayquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tegen mij iets zeggen en dan op internet het andere terugzien, oftewel liegen.
Snap best dat je er geen reclame mee gaat maken als er negatieve dingen zijn, maar ga niet op voorhand zonder dat ik erom vraag al het tegenovergestelde beweren
Wat kan buiten liegen nog niet (dingen die iemand heeft verzwegen dus) in jouw ogen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tegen mij iets zeggen en dan op internet het andere terugzien, oftewel liegen.
Snap best dat je er geen reclame mee gaat maken als er negatieve dingen zijn, maar ga niet op voorhand zonder dat ik erom vraag al het tegenovergestelde beweren
Stoer doen over slecht werken, niet op werk komen, over drugs of wapens, heb zelfs meegemaakt dat iemand (helaas achteraf) trots op hyves meedeelde dat "die sukkels" dachten dat hij daadwerkelijk kwam om te werken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat kan buiten liegen nog niet (dingen die iemand heeft verzwegen dus) in jouw ogen?
waarom dee mn pc automatisch posten?![]()
GIMME THE LINX I DEMAND LINX!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo boeiend is het niet hoor allemaal..
okay maar dat is gewoon domquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Stoer doen over slecht werken, niet op werk komen, over drugs of wapens, heb zelfs meegemaakt dat iemand (helaas achteraf) trots op hyves meedeelde dat "die sukkels" dachten dat hij daadwerkelijk kwam om te werken.
Want eigenlijk moet er nog een 'P' voor?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
GIMME THE LINX I DEMAND LINX!
[ afbeelding ]
Dat klinkt nergens naarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Want eigenlijk moet er nog een 'P' voor?
LL!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay maar dat is gewoon dom
Dan verdien je het ook om ontslagen te worden
Heb wel eens meegemaakt dat 2 ex collega's over onze baas slecht vertelden op hun eigen site, met naam en toenaam van hem en zn secretaresse (not me!!)..
Die hebben niet meer lang na de ontdekking van die site een baan gehad
quote:
Hee, ieder ander nieuwsgierig aagje hier heeft ook gewoon haar voornaam door google gegooid hoor, dan kom je er vanzelfquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
GIMME THE LINX I DEMAND LINX!
[ afbeelding ]
I can has special treatment?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, ieder ander nieuwsgierig aagje hier heeft ook gewoon haar voornaam door google gegooid hoor, dan kom je er vanzelf.
Als je kinderen ophoest is er toch iets flink mis.quote:
Nee, dat is waar. Geen idee wat de betekenis daarvan is.quote:
Close, schubbekutteveen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Woont Pheno in Hoogeveen?
Scherpquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je kinderen ophoest is er toch iets flink mis.
ligt er aan of de vrouw in kwestie slikt of nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je kinderen ophoest is er toch iets flink mis.
*proest*quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt er aan of de vrouw in kwestie slikt of niet
Nog scherper +2quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jij hebt supergroeizaad?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |