rolletje behang nodig ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dude. Breek. Me. De. Bek. Niet. Open. Over. Die.
Lief als ze eruit ziet, en meestal ook doet, kan ze gewoon zo brutaal zijn.
Zeg ik: Ga nou eens eten! (Voor de 10e keer)
Zegt zij: Nee. Wil ik niet. Ik wil iets lekkers.
Say whut?!
Daar is hij altijd zeer zwijgzaam over. Ik denk zelf dat hij iets ouder is. 34-37, zoiets.quote:
Oh zo herkenbaar..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Say whut?!
Te laat, de lijm is al gebruikt door de moederquote:
Opvoeden is moeilijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef Klonk het volgende:
net zoals mijn vader die ooit heel hard naar me schreeuwde dat ik niet mocht schreeuwen
dan zegt ie dat ik niet mag slaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon erop meppen![]()
WIe is er nou de baas goffedikkeme
ik ben blij dat ik alleen mijn katten op moet voedenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Opvoeden is moeilijk
(nja GOED opvoeden toch.... )
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Say whut?!
EauAhquote:
kan maar zo... MPG weet het wel volgens mijquote:
DAT is dus een piece of cakequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik alleen mijn katten op moet voeden
Ja en zelfs daar faal ik hard in. Koppig diva figuur dat het is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik alleen mijn katten op moet voeden
juistquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:20 schreef Klonk het volgende:
ik vind kinderen erg tof, maar ik hou het bij een toffe oom zijn, als ze vervelend worden kan ik ze weer retouneren aan de rechtmatige verwekkers
Ik. Zonder slaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon erop meppen![]()
WIe is er nou de baas goffedikkeme
hehehehequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Klonk het volgende:
mijn neefje is ondertussen 22, dus niet echt een neefje meer en vind het bloedirritant als ik hem neefje noem
Wat doet mijn kleine bij julliequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Muck het volgende:
Op de familiedag kwam ie de schuur uit met 3 flessen bier in zijn kleine handjes
ik:![]()
hij: is voor papa
daar zijn ze dan wel weer handig voor, maar dat gemak is maar tijdelijk voor je het weet zitten ze in de pubertijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Muck het volgende:
Op de familiedag kwam ie de schuur uit met 3 flessen bier in zijn kleine handjes
ik:![]()
hij: is voor papa
Meiden... Ben blij dat ik er maar één van die soort hebquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehehe
ik ben zelf 22
mijn neefjes zijn euh, 4, 2 en 0 en ik heb nog een nichtje van 5
die laatste is ook echt stronteigenwijs
Is het waar dat die erger zijn?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Meiden... Ben blij dat ik er maar één van die soort heb.
ik ben hem ook een keer kwijt geweestquote:
ik heb geen van beide soortenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Meiden... Ben blij dat ik er maar één van die soort heb.
gelukkig kun je dat voorlopig toch nog niet echt plannenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is het waar dat die erger zijn?
mn vent wil ook nog een meisje namelijk
Dan moet 'ie zorgen dat 'ie het juiste zwemmertje afschietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is het waar dat die erger zijn?
mn vent wil ook nog een meisje namelijk
quote:
Die van ons liep gewoon achter 2 4-jarige meisjes aan, wijzend op zn piemolquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben hem ook een keer kwijt geweest
ik het halve huis door gerend, nergens te vinden
komt ie 10 minuten later aangehobbeld, trekt aan mijn mouw en zegt: "hier, heb je een lollie"
blijkt ie naar mijn tante (die op de hoek van de straat waar mijn ouders wonen woont) gelopen te zijn om snoepjes te halen
Je bent nog haske jong, genoeg mogelijkheden om je larfjes op de wereld te zetten (als je dat al zou willen én het lukt).quote:
veelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:30 schreef Klonk het volgende:
whehehe, hoeveel kleuren poep had je in de broek zitten
MPG noemt mijn neefjes de Weasleysquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet 'ie zorgen dat 'ie het juiste zwemmertje afschiet.
Ach erger... Elk kind heeft zijn/haar eigen gebruiksaanwijzing, en gelukkig zijn er ook nog kleine stukjes vertaald uit het koeterwaals.
genoeg voor 2 voetbalteams + reservebankquote:
tip van de andere kinderloze kant: NIET DOEEEEEEEEEENquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent nog haske jong, genoeg mogelijkheden om je larfjes op de wereld te zetten (als je dat al zou willen én het lukt).
Toen werd ik boos natuurlijk, gaat ze het over een andere boeg gooien:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Say whut?!
Ik zit niet op MSN en dat weet jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las alleen de TT.
En zwaai eens terug op MSN.
hey schatje (vanuit mijn nieuwe stoel)quote:
ik mag haar welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:39 schreef Klonk het volgende:
contra psychologie en dat op die leeftijd
Aanvulling van de kinderrijke kant: 4 in 4 jaar is best wel een een tikkie heftigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
tip van de andere kinderloze kant: NIET DOEEEEEEEEEEN
Ey, je weet waar ze het van heeft nu dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:39 schreef Klonk het volgende:
dat begint vanaf de geboortequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:39 schreef Klonk het volgende:
Na een bevalling is een vrouw extra vruchtbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:41 schreef Klonk het volgende:
4 in 4 jaar
hoe krijg je het voor elkaar
Beetje doorwerkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:41 schreef Klonk het volgende:
4 in 4 jaar
hoe krijg je het voor elkaar
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff ik geef het op, als Pheno ooit bij mij zou solliciteren zou ik niets vinden
Sleutelwoorden: 30 jaar, Regio Hooggeveen, Velema?
Goed verstopt dus, ik zit volgens mij echt in de verkeerde vijver
Dat dusquote:
Zelfde!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:49 schreef Fha het volgende:
Bah, mijn trein gaat over 7 minuten dus ik ga rennen. Fijn weekend mensen!
Geen idee...quote:
3,50 p/stukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kan ik hints kopen?
quote:
quote:
Niet van mij, ik weet niks van Pheno... Of wie dan ook eigenlijkquote:
Onvindbaar dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik geef het echt op, als regio hoogeveen, mexico augustus 2006, velema en 30 jaar oud niet kloppen verklaar ik Pheno hierbij officieel onvindbaar
Zouden mijn kinderen om juichen.quote:
Ik kom er aan!quote:
* KapiteinGasthof schuift ook aanquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Daar is hij altijd zeer zwijgzaam over. Ik denk zelf dat hij iets ouder is. 34-37, zoiets.
Friet met een kaassouffle...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:45 schreef Pheno het volgende:
Couscous met stirred fried chicken, ananas, paprika, kikkererwten en natuurlijk mint.
Velema bestaat ook niet icm met je nick maar via via welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar nee Kapitein, je zit er naast. Ik heb volgens mij nooit en te nimmer mijn achternaam gebruikt icm met mijn nickname op fok. Ook geen emailadres oid.
En ook Mexico is me vreemd, al wil ik er vast wel een keer naar toe
Ja, dank je. Kop thee gaat er altijd in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Velema bestaat ook niet icm met je nick maar via via welMaar ik geef het op, je bent goed bezig
Kopje thee?
Zit ik ver naast de waarheid?quote:
Ik kom er aan! Solly Klonk, ander keertje pannekoekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:45 schreef Pheno het volgende:
Couscous met stirred fried chicken, ananas, paprika, kikkererwten en natuurlijk mint.
Vorige week sinds tijden weer eens rasfriet op. Met berenklauwquote:
Ik ben iig geen 80quote:
Have funquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mertz gaat weer een dansje doen, tot morgen lieve KSC'ertjes![]()
Zeg nou gewoon eens hoe oud je bent. Of zeg dat je het niet wilt zeggen.quote:
Je schatting klopt vrij aardig dacht ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:02 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon eens hoe oud je bent. Of zeg dat je het niet wilt zeggen.
Open jij dan de nieuwe, staan we weer gelijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |