Zouden mijn kinderen om juichen.quote:
Ik kom er aan!quote:
* KapiteinGasthof schuift ook aanquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Daar is hij altijd zeer zwijgzaam over. Ik denk zelf dat hij iets ouder is. 34-37, zoiets.
Friet met een kaassouffle...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:45 schreef Pheno het volgende:
Couscous met stirred fried chicken, ananas, paprika, kikkererwten en natuurlijk mint.
Velema bestaat ook niet icm met je nick maar via via welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar nee Kapitein, je zit er naast. Ik heb volgens mij nooit en te nimmer mijn achternaam gebruikt icm met mijn nickname op fok. Ook geen emailadres oid.
En ook Mexico is me vreemd, al wil ik er vast wel een keer naar toe
Ja, dank je. Kop thee gaat er altijd in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Velema bestaat ook niet icm met je nick maar via via welMaar ik geef het op, je bent goed bezig
Kopje thee?
Zit ik ver naast de waarheid?quote:
Ik kom er aan! Solly Klonk, ander keertje pannekoekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:45 schreef Pheno het volgende:
Couscous met stirred fried chicken, ananas, paprika, kikkererwten en natuurlijk mint.
Vorige week sinds tijden weer eens rasfriet op. Met berenklauwquote:
Ik ben iig geen 80quote:
Have funquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mertz gaat weer een dansje doen, tot morgen lieve KSC'ertjes![]()
Zeg nou gewoon eens hoe oud je bent. Of zeg dat je het niet wilt zeggen.quote:
Je schatting klopt vrij aardig dacht ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:02 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon eens hoe oud je bent. Of zeg dat je het niet wilt zeggen.
Open jij dan de nieuwe, staan we weer gelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |