rolletje behang nodig ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dude. Breek. Me. De. Bek. Niet. Open. Over. Die.
Lief als ze eruit ziet, en meestal ook doet, kan ze gewoon zo brutaal zijn.
Zeg ik: Ga nou eens eten! (Voor de 10e keer)
Zegt zij: Nee. Wil ik niet. Ik wil iets lekkers.
Say whut?!
Daar is hij altijd zeer zwijgzaam over. Ik denk zelf dat hij iets ouder is. 34-37, zoiets.quote:
Oh zo herkenbaar..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Say whut?!
Te laat, de lijm is al gebruikt door de moederquote:
Opvoeden is moeilijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef Klonk het volgende:
net zoals mijn vader die ooit heel hard naar me schreeuwde dat ik niet mocht schreeuwen
dan zegt ie dat ik niet mag slaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon erop meppen![]()
WIe is er nou de baas goffedikkeme
ik ben blij dat ik alleen mijn katten op moet voedenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Opvoeden is moeilijk
(nja GOED opvoeden toch.... )
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Say whut?!
EauAhquote:
kan maar zo... MPG weet het wel volgens mijquote:
DAT is dus een piece of cakequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik alleen mijn katten op moet voeden
Ja en zelfs daar faal ik hard in. Koppig diva figuur dat het is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik alleen mijn katten op moet voeden
juistquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:20 schreef Klonk het volgende:
ik vind kinderen erg tof, maar ik hou het bij een toffe oom zijn, als ze vervelend worden kan ik ze weer retouneren aan de rechtmatige verwekkers
Ik. Zonder slaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon erop meppen![]()
WIe is er nou de baas goffedikkeme
hehehehequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Klonk het volgende:
mijn neefje is ondertussen 22, dus niet echt een neefje meer en vind het bloedirritant als ik hem neefje noem
Wat doet mijn kleine bij julliequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Muck het volgende:
Op de familiedag kwam ie de schuur uit met 3 flessen bier in zijn kleine handjes
ik:![]()
hij: is voor papa
daar zijn ze dan wel weer handig voor, maar dat gemak is maar tijdelijk voor je het weet zitten ze in de pubertijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Muck het volgende:
Op de familiedag kwam ie de schuur uit met 3 flessen bier in zijn kleine handjes
ik:![]()
hij: is voor papa
Meiden... Ben blij dat ik er maar één van die soort hebquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehehe
ik ben zelf 22
mijn neefjes zijn euh, 4, 2 en 0 en ik heb nog een nichtje van 5
die laatste is ook echt stronteigenwijs
Is het waar dat die erger zijn?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Meiden... Ben blij dat ik er maar één van die soort heb.
ik ben hem ook een keer kwijt geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |