SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu moet ik nog afwassen. doei!Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Wat is er raar aan? Eerlijk gezegd had ik zelf ook niet verwacht nu op 19mins te zitten. Maar gezien mijn verleden waar ik 4,2km deed op een Coopertest (12mins) voelt het best shit. Ik wil weer naar mijn oude conditie en lichaam. En ik weet dat dat zeker wel enkele maanden in beslag gaat nemen, en nee, misschien haal ik <60kg wel niet ivm bredere lichaamsbouw dan toen, en het feit dat spieren zwaarder zijn dan vet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:12 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Beetje raar.
Als je 3 jaar niet hebt gelopen en je loopt nu 3,5 km met 11.4 kmh.
daar komt nog bij dat je astma hebt.
Tsk, watje!quote:
meisje-meisjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:50 schreef Viking84 het volgende:
Mèn, tis wel te merken dat ik afgelopen week in de middagploeg heb gezeten. Wat is het fucking donker buiten en wat ben ik fucking duf
. Naja, vanmiddag vrij, hoop ik, als m'n brief af is, tenminste. En dan lekker shoppen
.
Ik ben heul geen meisje-meisjequote:
quote:zow, ben weer op 't werk gesetteld en wel. Zo's kijken of ze ook wat voor me te doen hebben; dat zou fijn zijn
Hee, wij hebben juist volgende week pas herfstvacantie! Dan zit je dus niet in regio 'midden' denk ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:46 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Pfff... herfstvakantie is weer bijna voorbij!
Vanaf maandag geen excuus meer, geen cakejes, geen pannenkoeken en geen frietjes/patatjes meer!
Duidelijk de herfst, opstaan in het donker is zoooo deprimerendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, wij hebben juist volgende week pas herfstvacantie! Dan zit je dus niet in regio 'midden' denk ik.
Vandaag voor het eerst sinds eeuwen fris opgestaan. Omdat ik gisteren 'even' een tukje ging doen om 9 uur![]()
Nog meer mensen last van moeheid? Is dat dan het afvallen of de herfst?
Ik ben vóórquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien nog een ideetje voor een volgende meet:
een kledingruilbeurs. We hebben zulke verschillende maten en allemaal overtollige kleding dat we vast wel iemand anders blij kunnen maken met onze overtollige kleding. Ik zou bijvoorbeeld best wat oude kleding over willen nemen van conleche ofzo of goodbye, die volgens mij op het moment een iets kleinere maat hebben dan ik.
Locatie: bij mij thuis. Jullie kunnen allemaal blijven slapen, zodat er na afloop fatsoenlijk gedronken kan worden en het géén tamme meet wordt. Plaats en bedden zat.
Hé, dramaqueen. Waarom zou niemand kleding hebben waar jij in past? Welke maat heb je dan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar er is vast niemand die iets heeft waar ik in pas![]()
Omdat ik een raar lijf hebquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hé, dramaqueen. Waarom zou niemand kleding hebben waar jij in past? Welke maat heb je dan.
And today is your lucky day! Ik had ook maat 44 qua bovenlijf (mijn laatste winterjas is bijvoorbeeld in die maat) en ik weet zeker dat er hier veeeeel meer zijn die van die maat komen. Denk eens aan kwak en bj, die hebben zeker weten ook 44-46 gehad! Verder heb ik een vergelijkbare bouw als jij (boven breed en onder smal) en ik vind mezelf géén fries werkpaardquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik een raar lijf heb. Ik heb momenteel broekmaat 42 (maar m'n broeken beginnen al te slobberen, dus binnenkort naar 40?) en qua bovenlijf zit ik al snel op 44 of 46 (!) omdat ik nooit iets over mijn schouders heen krijg.
Zulke brede schouders heb ik toch niet? En als ik het wel over m'n schouders krijg, zit m'n boezem weer in de weg
.
Ik heb gewoon de bouw van een Friesch werkpaard.
dat kon ik mij ook niet voorstellen, maar het is toch gelukt afgelopen zaterdagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben nu 6 kilo kwijt maar kan al mijn kleding (voornamelijk maat 40, en 'M' ) nog best aan, zit alleen wat ruimer maar staat me nog wel. Ben benieuwd wat er gebeurt als ik nog eens 6 kilo afval. Ik ben dan 60 kilo bij 1.68 m. Ik zou dan maat 36 moeten hebben, maar kan dat mij niet voorstellen. Heb mijn kont nog nooit in die maat kunnen wurmen
Ja maar jij hoeft ook niks anders te doen dan ons te entertainenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kan liever klagen dat ik niets ga passen
omdat alles altijd of te wijd of te kort is
inderdaad, gewoon je kleren uitdoen en rondjes rennen omdat alles te groot isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft ook niks anders te doen dan ons te entertainen.
Whehe. Als jij maatje 36 hebt, geldt voor jou ws hetzelfdequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inderdaad, gewoon je kleren uitdoen en rondjes rennen omdat alles te groot is
Superideequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien nog een ideetje voor een volgende meet:
een kledingruilbeurs. We hebben zulke verschillende maten en allemaal overtollige kleding dat we vast wel iemand anders blij kunnen maken met onze overtollige kleding. Ik zou bijvoorbeeld best wat oude kleding over willen nemen van conleche ofzo of goodbye, die volgens mij op het moment een iets kleinere maat hebben dan ik.
Locatie: bij mij thuis. Jullie kunnen allemaal blijven slapen, zodat er na afloop fatsoenlijk gedronken kan worden en het géén tamme meet wordt. Plaats en bedden zat.
naaisquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:42 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb het rijk alleen vandaag.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, wij hebben juist volgende week pas herfstvacantie! Dan zit je dus niet in regio 'midden' denk ik.
Vandaag voor het eerst sinds eeuwen fris opgestaan. Omdat ik gisteren 'even' een tukje ging doen om 9 uur![]()
Nog meer mensen last van moeheid? Is dat dan het afvallen of de herfst?
Zal 's kijken bij de Hema. Want die hebben ze hier ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier zit de Brinta er ook weer in. Vind het lekker, warme pap in dit seizoen!
@Coldfeet: die tas is ontworpen door Ruud van der Peijl (ontwerper, bekend van HNTM).
Kost dus maar 35 euro en is gewoon heel erg fijn!!!
Wil je míjn benen en bips? Weet wat je zegt. Ik heb helemaal geen kont hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal 's kijken bij de Hema. Want die hebben ze hier ook.
KwakveenseMaak er niet zo'n drama van, muts
De dag is voor je het weet over. En het enige wat stress op zou moeten leveren is het voortgangsgesprek, misschien.
Tink, goed idee! Ik heb precies het omgekeerde van Viking: ik heb van boven anderhalve maat kleiner dan van onderBoven 38/40, beneden 42/44
Misschien kunnen we ruilen? Ik wil jouw benen en bips, dan
Ik heb méér dan genoeg kontquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je míjn benen en bips? Weet wat je zegt. Ik heb helemaal geen kont hoor.
wel zeer ruim vallende 42 broeken, maar volgens mij ook nog wel een 44 en zelfs een 46quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:10 schreef vamperotica het volgende:
Iemand nog maat 44 in de aanbieding?
Gaat nog wel even duren denk ik? En ik hoop tegen die tijd ook voor een kleiner maatje te kunnen gaan iddquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:17 schreef vamperotica het volgende:
Nou...Ik hou me voorlopig iig aanbevolen!
Maar als de meet lang op zich laat wachten hoop ik toch voor een kleiner maatje te gaan!
hihihihiiiiihihi lieve tink, ik heb nog stééds maat 44-46 (vaker 46 nog dan 44)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
And today is your lucky day! Ik had ook maat 44 qua bovenlijf (mijn laatste winterjas is bijvoorbeeld in die maat) en ik weet zeker dat er hier veeeeel meer zijn die van die maat komen. Denk eens aan kwak en bj, die hebben zeker weten ook 44-46 gehad! Verder heb ik een vergelijkbare bouw als jij (boven breed en onder smal) en ik vind mezelf géén fries werkpaard.
Man, wat denken jullie toch allemaal negatief over jezelf. Soms heb ik weleens het idee dat ik de enige hier ben die nog een beetje tevreden is met het lijf dat ze heeft. Zelfs 10 kg zwaarder was het oke, al had ik toen andere mooie punten dan nu
Zure room bevat 20-30% vet... wrs helemaal niet slanker dan jus. Gewoon lekker jus doen, dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
D: zuurkoolstammpot met zure room in plaats van jus erbij maar wel een stukje spek
Nooit gehad, wel die gerookte kip aan een stuk. Volgens mij valt dat heel erg mee qua calorieen, maar heb geen idee hoeveel precies.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
hoe zit het met die gerookte kipreepjes bij de AH, is da wat?ook qua Kcal?
Soms. Vandaag nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:31 schreef conleche het volgende:
Het is hier overigens prachtig weer en ik ga zo even appels plukken, want de takken hangen zwaar naar beneden. Behalve appelmoes, weet iemand nog meer dingen om te maken met appels die je lang kan bewaren? (geen taart natuurlijk, wil er wel zelf van kunnen eten)
CF: is dat die suikervrije chilisaus die je op je pindakaas doet?
dan moet ik jus uit een flesje/zakje gaan gebruiken, en dat vind ik viesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zure room bevat 20-30% vet... wrs helemaal niet slanker dan jus. Gewoon lekker jus doen, dus
Spek uitbakken geeft toch een prima basissmaak voor jus?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan moet ik jus uit een flesje/zakje gaan gebruiken, en dat vind ik vies
mn paps maakte altijd de dag ervoor draadjesvlees en dan hadden we bij de zuurkool altijd rundvleesjus van draadjesvlees![]()
'neppe' vind ik niet lekker
Goed idee, die chutney!! Ga ik doen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Soms. Vandaag nietik heb op kantoor alleen zoete, thuis heb ik ook suikervrije.
En: appelchutney.
spek bak ik niet uit, maar kook ik met de zuurkool mee de hele dagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spek uitbakken geeft toch een prima basissmaak voor jus?
geen idee, maar ik vind het wel viesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:37 schreef mspoez het volgende:
Jus uit een pakje is toch niet vet? Eerst lezen...
Als je de suiker vervangt door zoetstof is het uberslank! Nou ja, gedoogde cranberries zijn niet zo low-cal, maar je kunt wel makkelijk toe met de helft van de aangegeven hoeveelheid.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed idee, die chutney!! Ga ik doen!
Ik ga een klein beetje met zoetstof maken en dan de rest met suiker, want dan kan je het waarschijnlijk langer bewaren en ach, als je een klein lepeltje ergens bijneemt, valt het ook wel mee. Lijkt me lekker bij eend!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je de suiker vervangt door zoetstof is het uberslank! Nou ja, gedoogde cranberries zijn niet zo low-cal, maar je kunt wel makkelijk toe met de helft van de aangegeven hoeveelheid.
zo maakte mijn pa het altijd, en ik vind het de lekkerste everquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:41 schreef conleche het volgende:
WTF zuurkool de hele dag koken? Dan blijft er toch niets van over??
Ah joh, de azijn werkt ook flink conserverend, en als je het dan in gesteriliseerde potjes doet en vacuum laat trekken, blijft het maaaanden goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga een klein beetje met zoetstof maken en dan de rest met suiker, want dan kan je het waarschijnlijk langer bewaren en ach, als je een klein lepeltje ergens bijneemt, valt het ook wel mee. Lijkt me lekker bij eend!!
dat mag, ik verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Getver MoBlo. Ik ben geen zuurkoolfan, en ik hou er niet van om spek te koken... Ben blij dat ik wat anders eet, vanavond
Zoveel is duidelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat mag, ik verheug me er nu al op
ik houd verder niet zo van draadjesvlees zelfquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoveel is duidelijkWaarom maak je er trouwens niet gewoon lekker draadjesvlees bij? Als de zuurkool toch de hele dag opstaat, kunnen je runderlapjes toch ook de hele dag op het vuur?
dank!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:48 schreef conleche het volgende:
Bij valtaf staat er bij gerookte kip: 165 cal. per 100 gr. Weet niet of dat ook voor die reepjes geldt, maar dan heb je iig een richtlijn...
Proestquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Laureline het volgende:
Als ik het goed heb begrepen tot nu toe zijn dus de peertjes: ColdFeet, Cinnamon Girl, Merel ?
En de appeltjes: Conleche, Kwakveense, Viking, Tinkepink, Moblo.
Klinkt echt superlekker! Ga ik ook maar eens proberen te kokkerellen.quote:
Vroeger noemde wij draadjesvlees altijd kauwgomvlees. Mams liet het meestal niet lang genoeg prutttelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
stoofpotjes vind ik prima met rundervlees, maar echt, oerhollands draadjesvlees hoef je mij niet voor wakker te maken![]()
Ik heb het voor het eerst gedaan. De squats en lunges vielen wel mee, maar mn armen. Pudding zit erin.. echt pudding.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:15 schreef mspoez het volgende:
Lekker he Anosmie? Bij mij start de pump weer in november (sportschool is nu dicht wegens verbouwing en verhuizing) en ik heb er nu al zin in!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Vroeger noemde wij draadjesvlees altijd kauwgomvlees. Mams liet het meestal niet lang genoeg prutttelen.
Ik haat Word ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Verdomme zeg. Ik háát Word!. Ik zit nu al een half uur te kloten, omdat de opmaak van een sollicitatiebrief niet goed is
. En dat komt doordat de marges op 't werk anders zijn ingesteld dan thuis. Grrrr
.
Dank je wel voor het aanbod, maar nee, dat hoeft niet, want het is al opgelost. Bij één van de brieven iig, nog twee te gaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik haat Word ook.
Zal ik er even naar kijken voor je?
Het is lekker hè, thuis sporten! Ik ben ook dolblij met mijn eigen crosstrainer in de slaapkamer. Zoveel makkelijker met kinderen om op die manier even een half uurtje wat te doen. Toen ik nog een abonnement had op de sportschool was ik dat halve uur al kwijt aan erheen gaan en omkleden, het kwam ook vaak nèt weer niet uit met ophaaltijden van kind en werk om ook nog te gaan sporten, want als je dan eens drie kwartier over had was het toch ook de moeite niet, om daar voor 10 minuten snel op een apparaat te gaan staan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef vamperotica het volgende:
Ik bodypump thuis.. Kindjes in bed, dvdtje in de playstation en pumpen maar...Als er dan toch nog 1 zn nest uit komt gaat de dvd gewoon ff op pauze en geen gedoe met het naar de sportschool gaan!
Spijt dat ik er niet veel eerder mee begonnen ben!
Ja ik vind het geweldig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is lekker hè, thuis sporten! Ik ben ook dolblij met mijn eigen crosstrainer in de slaapkamer. Zoveel makkelijker met kinderen om op die manier even een half uurtje wat te doen. Toen ik nog een abonnement had op de sportschool was ik dat halve uur al kwijt aan erheen gaan en omkleden, het kwam ook vaak nèt weer niet uit met ophaaltijden van kind en werk om ook nog te gaan sporten, want als je dan eens drie kwartier over had was het toch ook de moeite niet, om daar voor 10 minuten snel op een apparaat te gaan staan.
Wel merk ik dat het toch ook discipline kost, en ik probeer het wel in een dagelijks ritueel in te bouwen, het sportmoment (crosstrainer of door het Haagse Bos rennen). Anders sla je het makkelijk voor de zoveelste keer weer over
yups ik heb nog wel wat kleren in maat 42 en 44... die kleren die nog groter waren, heb ik allang weg gedaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
And today is your lucky day! Ik had ook maat 44 qua bovenlijf (mijn laatste winterjas is bijvoorbeeld in die maat) en ik weet zeker dat er hier veeeeel meer zijn die van die maat komen. Denk eens aan kwak en bj, die hebben zeker weten ook 44-46 gehad! Verder heb ik een vergelijkbare bouw als jij (boven breed en onder smal) en ik vind mezelf géén fries werkpaard.
Man, wat denken jullie toch allemaal negatief over jezelf. Soms heb ik weleens het idee dat ik de enige hier ben die nog een beetje tevreden is met het lijf dat ze heeft. Zelfs 10 kg zwaarder was het oke, al had ik toen andere mooie punten dan nu
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Laureline het volgende:
Als ik het goed heb begrepen tot nu toe zijn dus de peertjes: ColdFeet, Cinnamon Girl, Merel ?
Bijkomend voordeel was toch dat je als appelfiguur sneller afviel, omdat vet op de heupen moeilijker weg te krijgen was, of is dat een urban myth?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef SHE het volgende:
Ik ben geen fruitje
Ik ben duidelijk zandloper. Welk fruit lijkt daar op?
Ik heb ook shop therapie nodig, echt..ik heb zo'n ongelofelijke klote bui. NIET normaal.
Ik moet altijd grijnzen als je je kind 'het kind' noemt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ik moet zo mijn ring ophalen in het dorp (was te groot geworden. ) en ik hoop dat ik mezelf zover krijg dat ik geen dingen voor het kind ga kopen
.
Ziet uwen PM.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef SHE het volgende:
Ik ben geen fruitje
Ik ben duidelijk zandloper. Welk fruit lijkt daar op?
Ik heb ook shop therapie nodig, echt..ik heb zo'n ongelofelijke klote bui. NIET normaal.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Laureline het volgende:
Bijkomend voordeel was toch dat je als appelfiguur sneller afviel, omdat vet op de heupen moeilijker weg te krijgen was, of is dat een urban myth?
Er zitten hier volgens mij aardig wat mensen die het iig gedaan hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks Motorbloempje, Beessie-Jen en Kwakveense! En ja, zitten hier zoveel Evy-erts?Les 15 in da pocket overigens, en ben nu meer tomaat dan ananas
Als je het eetschema van SHE volgt weet je zeker dat je gezond eet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hallooo! *voorstelstukje* Ik ben een 22-jarige Fok!Newb en wil graag Overtollig Vet kwijt! BMI van ongeveer 26 ende zo. Dit topic lijkt me gezellig, dus als het okee is wil ik graag meeposten![]()
Ik doe Evy (les 15 ftw) en doe pogingen tot gezond eten.
Oh en ik heb een beetje taille, en een hangbuikje, en een bol achterste, ik vind de ananas-optie van enkele pagina's terug wel passendOf een niet-bestaand soort buitenaards fruit.
Al zijn er ook zat andere manieren om gezond te eten natuurlijk, SHE is niet heiligquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:09 schreef Anosmie het volgende:
Als je het eetschema van SHE volgt weet je zeker dat je gezond eet.![]()
Nee dat is absoluut waar. Maar een lijstje ter ondersteuning vond ik persoonlijk wel fijn. Hoef je daar tenminste geen zorgen om te maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:09 schreef Merel het volgende:
Al zijn er ook zat andere manieren om gezond te eten natuurlijk, SHE is niet heilig
Daarnaast is het SHE-schema zo ubergezond dat je direct last van je darmen krijgt als je eens anders eet. Ik wel, iig. Dus ik smokkel gewoon vrolijk, her en der. Gewoon, om de pasta niet helemaal te ontwennen, enzo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Al zijn er ook zat andere manieren om gezond te eten natuurlijk, SHE is niet heilig
Ik dacht laatst ook nog aan haar idd. Hoop dat 't goed met haar gaatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die ging even minderen met posten... Al een tijdje niet meer van gehoord, ja.
Hoiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Viking84: succes met je sollicitaties!En ja, dat proberen dingen af te leiden terwijl er eigenlijk echt niets meer staat is een bekend fenomeen
![]()
Max Payne!quote:Ik ga zo naar de trein en dan eten en dan naar Max Payne, jawel, met Marky Mark himselfben benieuwd.
Ik heb altijd panties die je bekant tot aan je oren op kan trekken. Heerlijk zit dat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef Viking84 het volgende:. Ik heb dus panties gekocht, maat 44/46 en ze passen nog slechter dan de panties maat 40/42 die ik al had
. Nou niet weer panties bij de C&A kopen dus. Kan ik ze eigenlijk ruilen?
nou ja, wedstrijden, zo heten ze, maar je hebt altijd recreatielopers bij deze hoor, en dan is het gewoon het idee dat je je persoonlijk record verbreektquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Motorbloempje: hm interessant, wedstrijden... al weet ik niet of ik dat durf![]()
Bij de Hema hebben ze speculaas stroopkoeken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef k_i_m het volgende:
Jawel, ik kan het nog. De laatste stroopkoek was even doorbijten, maar het pakje is leeg.
Ja maar hebben die wel ondoorzichtige zwarte panties?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb altijd panties die je bekant tot aan je oren op kan trekken. Heerlijk zit dat.
En ik haal ze of bij de Wibra of de Zeeman. Goedkoop en ik ben toch te lomp om er lang me ete doen.
Wat was je eerst dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:30 schreef SHE het volgende:
Welkom Maria!
Mijn klote humeur is inmiddels iets minder klote. Ik neig nu naar staatsgevaarlijk![]()
quote:Ik ga zo maar eens meisjesdingen doen, online shoppen, mijn kut scheren en peking eend maken.
Ik heb daar laatst een zwarte maillot voor 3,95 gekocht. Maar ze hebben ook 50 dernier panties (dichte dus)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:32 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar hebben die wel ondoorzichtige zwarte panties?
En wat betekent 'bekant'?(je bedoelt zeker 'bijkans'?)
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef k_i_m het volgende:
Jawel, ik kan het nog. De laatste stroopkoek was even doorbijten, maar het pakje is leeg.
Hier ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze speculaas stroopkoeken.![]()
Ik heb mezelf tot nu toe nog aardig kunnen bedwingen maar de hormonale dagen zijn weer in aantocht.
* Noteert: Volgende week Hema vermijden
Will doquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:36 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst een zwarte maillot voor 3,95 gekocht. Maar ze hebben ook 50 dernier panties (dichte dus)
Is altijd een kijkje waard toch?
Bekant is bijna. En het is dialect. Maar welk dialect is me even ontschoten.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:13 schreef mspoez het volgende:
Ik ben een ...een...ananas. Denk ik. Bij mij zit het gewoon overal.
Het is dat ik ze niet pas, maar die wijdere broeken enzo vind ik ook wel leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb bijna geen kleding of kleding die jullie leuk vinden wrsch, dus ik doe niet mee
IJs! Op mijn potje appelmoes staat een recept hoe je van moes/puree appelijs kan makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:31 schreef conleche het volgende:
Behalve appelmoes, weet iemand nog meer dingen om te maken met appels die je lang kan bewaren?
Hoe herkenbaar. Ik moet vanavond cadeautjes kopen en langs mensen en.. en.. en.. ik heb zo'n zin om de hele flikkerse bende af te bellen en lekker languit op mn ligbankje onnozele tv te gaan kijken. Met thee. En stroopkoeken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:38 schreef k_i_m het volgende:
Hier ook. En ik had vandaag geen zin in bedwingen, ik ben een beetje dwars
.
Ik heb laatst voor 't eerst in m'n leven appelijs gehadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:40 schreef Chicolate het volgende:
IJs! Op mijn potje appelmoes staat een recept hoe je van moes/puree appelijs kan maken. Kan natuurlijk ook een ander recept opzoeken, maar dat lijkt me ook redelijk houdbaar?
quote:
Ik zet dan mijn telefoon uit en blijf op de bank liggen. Maarja, ik was altijd al de slechte invloed he, vroegâh ook, als ik er was danquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar. Ik moet vanavond cadeautjes kopen en langs mensen en.. en.. en.. ik heb zo'n zin om de hele flikkerse bende af te bellen en lekker languit op mn ligbankje onnozele tv te gaan kijken. Met thee. En stroopkoeken.
Oh kutje, heb ik het weer fonetisch gespeld?quote:
Ik doe er behalve mager melk niks in. Warm vind ik het goed te doen, maar ik eet het het liefst koud. Dan smaakt het naar niks.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zojuist ook maar eens brinta gekocht, maar euhm wat doen jullie aan de smaak? Of is het even wennen?Op het pak staat dat je er ook suiker of roosvicee in kan doen.. maar euhm suiker lijkt me ff niet goed, en roosvicee heb ik niet in huis
.
Zoetstof!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zojuist ook maar eens brinta gekocht, maar euhm wat doen jullie aan de smaak? Of is het even wennen?Op het pak staat dat je er ook suiker of roosvicee in kan doen.. maar euhm suiker lijkt me ff niet goed, en roosvicee heb ik niet in huis
.
Zoetstof. Heel veel zoetstof (dat poeder, niet de natrena ofzo). Gewoon tot het lekker zoet isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik zet dan mijn telefoon uit en blijf op de bank liggen. Maarja, ik was altijd al de slechte invloed he, vroegâh ook, als ik er was dan.
Wat goed! Gewoon door laten lopen en je brief schrijven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:46 schreef Merel het volgende:
...
Ik heb dinsdag een sollicitatiegesprekMaar ik wil dit weekend dus een brief gaan schrijven voor een aan die me eigenlijk veel leuker lijkt...
Dat jaar erna was nog veel erger. Toen ik wel een keer naar de les ging wist niemand wie ik wasquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?
Waar was je![]()
Ik was vrij
We zitten in dezelfde klas![]()
Oh, dan was ik te laat.
Whehehe.
Ja en als ze je heel graag willen hebben kun je zeggen: "Ik heb nog meer sollicitaties lopen, dus gooi dat salarisaanbod maar eensch omhoogquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wat goed! Gewoon door laten lopen en je brief schrijven.![]()
Je kan heel goed meerdere solli's naast elkaar laten lopen. Word je niet uitgenodigd voor de tweede heb je altijd de eerste nog als back-up.
Dan maar eens zien of dat nog ergens is.. kep net wel een kom opgegeten zonder smaak..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zoetstof. Heel veel zoetstof (dat poeder, niet de natrena ofzo). Gewoon tot het lekker zoet is. Dat doe ik tenminste, anders vind ik het niet lekker, zijn ook mensen die het zonder suiker oid eten. En met zoetstof is het hemels
. Ik doe trouwens wel de zoetstof erin voor ik de brinta erin doe, soms wil het niet meer zo makkelijk mengen.
Het probleem is meer dat áls het gesprek dinsdag goed gaat, dat bedrijf waarschijnlijk al afspraken wil gaan maken zelfs voordat de sluitingstermijn van die andere vacature voorbij is. Maargoed, we zien wel, eerst maar eens kijken of ze me dinsdag wel willen hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:51 schreef Anosmie het volgende:
Wat goed! Gewoon door laten lopen en je brief schrijven.![]()
Je kan heel goed meerdere solli's naast elkaar laten lopen. Word je niet uitgenodigd voor de tweede heb je altijd de eerste nog als back-up.
Ik heb een beeldschone galajurk maat 44 hangen. Maar die ruil ik niet zomaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:10 schreef vamperotica het volgende:
Iemand nog maat 44 in de aanbieding?
Het is heel normaal dat je meerdere procedures hebt lopen hoor. Ook gewoon aangeven, maar er wel bij zeggen dat je heel enthousiast bent over de functie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat áls het gesprek dinsdag goed gaat, dat bedrijf waarschijnlijk al afspraken wil gaan maken zelfs voordat de sluitingstermijn van die andere vacature voorbij is. Maargoed, we zien wel, eerst maar eens kijken of ze me dinsdag wel willen hebben
ik wok/roerbak het altijd kort mee met de groenten (champignons en courgette meestal) voordat ik het in de lasagne doe.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:26 schreef k_i_m het volgende:
n00bvraag;
Voor lasagna met verse spinazie moet je eerst de spinazie koken en moet het dan gelijk in de oven, ivm de niet opwarmen regel?.
Krijg ik dat morgen ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wok/roerbak het altijd kort mee met de groenten (champignons en courgette meestal) voordat ik het in de lasagne doe.
Ben nog steeds niet dood en 't is goed te eten
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe spinazie meestal bij de zalm
dus ik denk het niet. Wel ga ik zelf een verse tomatensaus makendus from scratch, evenals het pastadeeg wat ik vers ga maken om de lasagnevellen van te maken
oh, en jullie krijgen ook nog een zoete verrassing
houd je van taart?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]! Doe maar niet nee want ik lust geen zalm
Het klinkt iig lekker, hopen dat ik het ook lustmaar dat zal vast wel goedkomen
En als die zoete verrassing niks met IB te maken heeft vind ik het goed haha
En laat ik die nou net niet dagelijks dragen en dus graag pas in een maatje wat blijvend gaat worden aanschaf! (als ik er überhaupt ooit weer eens 1 aanschaf )quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een beeldschone galajurk maat 44 hangen. Maar die ruil ik niet zomaar.
Jij mag niet klagen, want je hebt een baanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net thuis van een hele dag studie. Ik hád een half uur eerder thuis kunnen zijn als die verdomde bus was komen opdagen![]()
Maargoed, het is weekend en ik heb leuke plannen dus dat gaat helemaal goedkomen![]()
Nou het is echt niet leuk om een kwartier te staan wachten bij een halte waar allemaal langzaam rijdend verkeer langsrijdt (iedereen zit je aan te gapen) en vervolgens de metro moeten nemen, weer overstappen op de metro en dan pas bij je streekbus aan te komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen, want je hebt een baan.
Ik zat de hele middag te bedenken wat ik morgen eens aan zal trekken naar 't werk. Bedenk ik me na een paar uur ineens dat het morgen gewoon weekend is_!!
WOWOWOWOWOW!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet even onze nieuwe aanwinst spammen: hij is komen aanlopen...
Ja, hebben al een castratie-afspraak bij de dierenarts gemaakt. (van te voren nog wel even vragen of ze een chip kan ontwaren, want hij is echt tam.)quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet even onze nieuwe aanwinst spammen: hij is komen aanlopen...
Nee, gewoon kortharig, maar wel precies goed qua dikte van poten en kop en zo. Ik schat hem zo ongeveer op een jaar. Dat wordt dan onze 5e kat.quote:
Onze kattenhistorie gaat als volgt:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Tof Co!. Heb je nou drie aanloopkatten of is dit de derde aanloopkat op een rij? En hoe ga je dat doen als je naar België / Frankrijk gaat?
.
Wat gaafquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Onze kattenhistorie gaat als volgt:
Eerst hebben we broer en zus uit een asiel gehaald. Dat waren Brammetje en Sjuul. Die kregen samen een nestje. (al heel jong, net voordat we ze zouden castreren/sterliseren) Daarvan hebben we een kitten gehouden: Sjakie. Toen kwam Pippie erbij, dat was een 4 weken oud kitten die in de kruipruimte werd aangetroffen, helemaal alleen. Die heb ik grootgebracht met de fles, maar dat blijft een halve wilde. Toen stond op een avond Bassie te miauwen voor de deur, hij is ook nooit meer weggegaan. Toen werd Brammetje doodgebeten door de honden van de buren en nu is Pietje erbij gekomen. Als wij allebei weg zijn logeert er meestal wel iemand hier en zoniet dan komt de werkster iedere dag de katten eten geven...
Awwwquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Onze kattenhistorie gaat als volgt:
Eerst hebben we broer en zus uit een asiel gehaald. Dat waren Brammetje en Sjuul. Die kregen samen een nestje. (al heel jong, net voordat we ze zouden castreren/sterliseren) Daarvan hebben we een kitten gehouden: Sjakie. Toen kwam Pippie erbij, dat was een 4 weken oud kitten die in de kruipruimte werd aangetroffen, helemaal alleen. Die heb ik grootgebracht met de fles, maar dat blijft een halve wilde. Toen stond op een avond Bassie te miauwen voor de deur, hij is ook nooit meer weggegaan. Toen werd Brammetje doodgebeten door de honden van de buren en nu is Pietje erbij gekomen. Als wij allebei weg zijn logeert er meestal wel iemand hier en zoniet dan komt de werkster iedere dag de katten eten geven...
Ik heb een práchtige galajurk maat 38 in de aanbieding...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een beeldschone galajurk maat 44 hangen. Maar die ruil ik niet zomaar.
Geen idee, ik vind 't ook helemaal ni lekker, spinach opwarmenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:50 schreef Laureline het volgende:
Wat is de reden dat je spinazie nu wel weer mag opwarmen? Ik vermijd dat altijd nog braaf...Volgens mij heb ik het ooit een keer gedaan en was het toen ook een andere smaak geworden, beetje raar![]()
En is teveel nitraat/nitriet dan ook een fabel? Van dat je maar 2 x in de week nitraatrijke groenten mag eten? Want met een lunch zonder brood eet ik toch wel vaker sla bijvoorbeeld.
Bah das bálen Uniekhoorn...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Die kat is mooi!!!
Ik mis mijn katje, die woont bij mijn ex-man omdat hij in "ons" huis blijft wonen...
Ik nog een in 38 (al pas ik die nu zelf wel weerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:06 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik heb een práchtige galajurk maat 38 in de aanbieding...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ooit een keer een hele mooie strakke zwart gaas achtige jurk gekocht. Met zo'n vleeskleurige panty achtige onderjurk. Toen ik de jurk paste was er geen vuiltje aan de lucht. Ook niet toen ik mooi zwart ondergoed met jarretels had gekocht.
Wél toen ik het bij elkaar aantrok op de dag van het feest van mijn werk. Zonder ondergoed was hij niet doorschijnend. Met zwart ondergoed eronder wel. Sterker nog; men had het verschil niet gezien als ik zonder jurk was gekomen. En ik heb niks gewusst totdat ik de video terug zag
.
Nee maar van elke dag 6 chocolaatjes welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Foto? Eventueel per PM??
Miss_S: van 6 chocolaatjes ga je niet aankomen hoor!
Opzoeken! Dan hebben we nog wat te lachen op de volgende meetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:22 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ergens in een doos die ik al 5 verhuizingen niet geopend heb.
Ja duh, met jou drin natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:28 schreef k_i_m het volgende:
Euh, alleen van de jurk of met mij erin?.
Maar ik heb harige benen!quote:
blank van de rook?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:49 schreef motorbloempje het volgende:![]()
was mijn zoete verrassing voor morgen toch bijna helemaal falicant mislukt... ik hoop dat ik hem nog heb kunnen redden
hint: de deuren staan nu open omdat het huis blank van de rook stond
quote:
Jamaar je moest toch opoe worden? Wedden dat die kilo er zo weer af is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:30 schreef Anosmie het volgende:
Ik haat weegschalen.
Vandaag + 1 kilo.
Nais als je zo je stinkende best doet. Gofterdegofter.
Ik heb al gepoept. -3 gram.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:33 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar je moest toch opoe worden? Wedden dat die kilo er zo weer af is?
Nou, het was makkelijk. Ik heb de spinazie wel gekookt, maar niet gebruiktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Dat verhaal met de spinazie: bij de tweede keer opwarmen ontstaat er inderdaad wat nitriet. Nitriet is de minder stabiele variant van nitraat, en reageert na consumptie om naar nitraat, als ik het mij goed herinner. Voor die omzetting is zuurstof nodig.
Voor een volwassene kan dit geen kwaad (uit mijn hoofd: een normale portie spinazie bevat net zoveel nitriet als 8 liter drinkwater met de maximaal toegestane concentratie), daar voel je niets van. Bij baby's is het wel uitkijken, die zijn er gevoeliger voor, en dan krijg je de zogeheten 'blue baby disease': kortstondig zuurstoftekort. Beter voer je je kind dus geen portie van die lasagne
Spinazie kun je sowieso beter even kort bakken dan koken; wordt zo'n waterige boelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, het was makkelijk. Ik heb de spinazie wel gekookt, maar niet gebruikt.
Nee, ik heb wel lasagne gemaakt, maar niet met spinazie. Het was ook wel weer een dol idee van me, om spinazie te kopen en te willen freestylen met een beproefd receptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spinazie kun je sowieso beter even kort bakken dan koken; wordt zo'n waterige boel
Heb je friet gehaald?
Anosmie, welterusten! Morgen is weer een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |