En laat ik die nou net niet dagelijks dragen en dus graag pas in een maatje wat blijvend gaat worden aanschaf! (als ik er überhaupt ooit weer eens 1 aanschaf )quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een beeldschone galajurk maat 44 hangen. Maar die ruil ik niet zomaar.
Jij mag niet klagen, want je hebt een baanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net thuis van een hele dag studie. Ik hád een half uur eerder thuis kunnen zijn als die verdomde bus was komen opdagen![]()
Maargoed, het is weekend en ik heb leuke plannen dus dat gaat helemaal goedkomen![]()
Nou het is echt niet leuk om een kwartier te staan wachten bij een halte waar allemaal langzaam rijdend verkeer langsrijdt (iedereen zit je aan te gapen) en vervolgens de metro moeten nemen, weer overstappen op de metro en dan pas bij je streekbus aan te komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen, want je hebt een baan.
Ik zat de hele middag te bedenken wat ik morgen eens aan zal trekken naar 't werk. Bedenk ik me na een paar uur ineens dat het morgen gewoon weekend is_!!
WOWOWOWOWOW!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet even onze nieuwe aanwinst spammen: hij is komen aanlopen...
Ja, hebben al een castratie-afspraak bij de dierenarts gemaakt. (van te voren nog wel even vragen of ze een chip kan ontwaren, want hij is echt tam.)quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet even onze nieuwe aanwinst spammen: hij is komen aanlopen...
Nee, gewoon kortharig, maar wel precies goed qua dikte van poten en kop en zo. Ik schat hem zo ongeveer op een jaar. Dat wordt dan onze 5e kat.quote:
Onze kattenhistorie gaat als volgt:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Tof Co!. Heb je nou drie aanloopkatten of is dit de derde aanloopkat op een rij? En hoe ga je dat doen als je naar België / Frankrijk gaat?
.
Wat gaafquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Onze kattenhistorie gaat als volgt:
Eerst hebben we broer en zus uit een asiel gehaald. Dat waren Brammetje en Sjuul. Die kregen samen een nestje. (al heel jong, net voordat we ze zouden castreren/sterliseren) Daarvan hebben we een kitten gehouden: Sjakie. Toen kwam Pippie erbij, dat was een 4 weken oud kitten die in de kruipruimte werd aangetroffen, helemaal alleen. Die heb ik grootgebracht met de fles, maar dat blijft een halve wilde. Toen stond op een avond Bassie te miauwen voor de deur, hij is ook nooit meer weggegaan. Toen werd Brammetje doodgebeten door de honden van de buren en nu is Pietje erbij gekomen. Als wij allebei weg zijn logeert er meestal wel iemand hier en zoniet dan komt de werkster iedere dag de katten eten geven...
Awwwquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Onze kattenhistorie gaat als volgt:
Eerst hebben we broer en zus uit een asiel gehaald. Dat waren Brammetje en Sjuul. Die kregen samen een nestje. (al heel jong, net voordat we ze zouden castreren/sterliseren) Daarvan hebben we een kitten gehouden: Sjakie. Toen kwam Pippie erbij, dat was een 4 weken oud kitten die in de kruipruimte werd aangetroffen, helemaal alleen. Die heb ik grootgebracht met de fles, maar dat blijft een halve wilde. Toen stond op een avond Bassie te miauwen voor de deur, hij is ook nooit meer weggegaan. Toen werd Brammetje doodgebeten door de honden van de buren en nu is Pietje erbij gekomen. Als wij allebei weg zijn logeert er meestal wel iemand hier en zoniet dan komt de werkster iedere dag de katten eten geven...
Ik heb een práchtige galajurk maat 38 in de aanbieding...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een beeldschone galajurk maat 44 hangen. Maar die ruil ik niet zomaar.
Geen idee, ik vind 't ook helemaal ni lekker, spinach opwarmenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:50 schreef Laureline het volgende:
Wat is de reden dat je spinazie nu wel weer mag opwarmen? Ik vermijd dat altijd nog braaf...Volgens mij heb ik het ooit een keer gedaan en was het toen ook een andere smaak geworden, beetje raar![]()
En is teveel nitraat/nitriet dan ook een fabel? Van dat je maar 2 x in de week nitraatrijke groenten mag eten? Want met een lunch zonder brood eet ik toch wel vaker sla bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |