abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62465849
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb een beeldschone galajurk maat 44 hangen. Maar die ruil ik niet zomaar.
En laat ik die nou net niet dagelijks dragen en dus graag pas in een maatje wat blijvend gaat worden aanschaf! (als ik er überhaupt ooit weer eens 1 aanschaf )

Vampje komt niet zo heel vaak op galajurkgelegenheden
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62465854
Ik ben net thuis van een hele dag studie. Ik hád een half uur eerder thuis kunnen zijn als die verdomde bus was komen opdagen

Maargoed, het is weekend en ik heb leuke plannen dus dat gaat helemaal goedkomen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:13:52 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62465954
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net thuis van een hele dag studie. Ik hád een half uur eerder thuis kunnen zijn als die verdomde bus was komen opdagen

Maargoed, het is weekend en ik heb leuke plannen dus dat gaat helemaal goedkomen
Jij mag niet klagen, want je hebt een baan .

Ik zat de hele middag te bedenken wat ik morgen eens aan zal trekken naar 't werk. Bedenk ik me na een paar uur ineens dat het morgen gewoon weekend is _!!
Niet meer actief op Fok!
pi_62466058
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij mag niet klagen, want je hebt een baan .

Ik zat de hele middag te bedenken wat ik morgen eens aan zal trekken naar 't werk. Bedenk ik me na een paar uur ineens dat het morgen gewoon weekend is _!!
Nou het is echt niet leuk om een kwartier te staan wachten bij een halte waar allemaal langzaam rijdend verkeer langsrijdt (iedereen zit je aan te gapen) en vervolgens de metro moeten nemen, weer overstappen op de metro en dan pas bij je streekbus aan te komen

Maar verder alles goed hoor
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62466118

Ik moet even onze nieuwe aanwinst spammen: hij is komen aanlopen...
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:33:28 #231
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62466320
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

WOWOWOWOWOW!

Ga je'm houden??
pi_62466389
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:33 schreef SHE het volgende:

[..]

WOWOWOWOWOW!

Ga je'm houden??
Ja, hebben al een castratie-afspraak bij de dierenarts gemaakt. (van te voren nog wel even vragen of ze een chip kan ontwaren, want hij is echt tam.)

Dat wordt dan onze derde aanloopkat, maar dit is wel de mooiste helemaal pikzwart
pi_62466416
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

Is ie langharig?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62466429
Oh Co, wat een beauty!!!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:45:24 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62466543
Tof Co! . Heb je nou drie aanloopkatten of is dit de derde aanloopkat op een rij? En hoe ga je dat doen als je naar België / Frankrijk gaat? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62466554
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Is ie langharig?
Nee, gewoon kortharig, maar wel precies goed qua dikte van poten en kop en zo. Ik schat hem zo ongeveer op een jaar. Dat wordt dan onze 5e kat. Nou ja, ze hebben het hier ook heel fijn, want kunnen altijd naar buiten wanneer ze willen, overal staat whiskas en geen drukke wegen in de buurt...
pi_62466579
wow
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:50:55 #238
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62466680
Wat een mooierd, Conleche
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62466693
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Tof Co! . Heb je nou drie aanloopkatten of is dit de derde aanloopkat op een rij? En hoe ga je dat doen als je naar België / Frankrijk gaat? .
Onze kattenhistorie gaat als volgt:

Eerst hebben we broer en zus uit een asiel gehaald. Dat waren Brammetje en Sjuul. Die kregen samen een nestje. (al heel jong, net voordat we ze zouden castreren/sterliseren) Daarvan hebben we een kitten gehouden: Sjakie. Toen kwam Pippie erbij, dat was een 4 weken oud kitten die in de kruipruimte werd aangetroffen, helemaal alleen. Die heb ik grootgebracht met de fles, maar dat blijft een halve wilde. Toen stond op een avond Bassie te miauwen voor de deur, hij is ook nooit meer weggegaan. Toen werd Brammetje doodgebeten door de honden van de buren en nu is Pietje erbij gekomen. Als wij allebei weg zijn logeert er meestal wel iemand hier en zoniet dan komt de werkster iedere dag de katten eten geven...
pi_62466735
Mooie kat
Ik zou later ook graag meerdere katten hebben, maarja moet je wel de ruimte voor hebben
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:57:09 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62466815
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Eerst hebben we broer en zus uit een asiel gehaald. Dat waren Brammetje en Sjuul. Die kregen samen een nestje. (al heel jong, net voordat we ze zouden castreren/sterliseren) Daarvan hebben we een kitten gehouden: Sjakie. Toen kwam Pippie erbij, dat was een 4 weken oud kitten die in de kruipruimte werd aangetroffen, helemaal alleen. Die heb ik grootgebracht met de fles, maar dat blijft een halve wilde. Toen stond op een avond Bassie te miauwen voor de deur, hij is ook nooit meer weggegaan. Toen werd Brammetje doodgebeten door de honden van de buren en nu is Pietje erbij gekomen. Als wij allebei weg zijn logeert er meestal wel iemand hier en zoniet dan komt de werkster iedere dag de katten eten geven...
Wat gaaf Ik wist helemaal niet dat jullie katten hadden Heb je nooit eerder verteld...
Niet meer actief op Fok!
pi_62466826
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Awww

Jij bent lief

En dan te bedenken dat ik per sé een langharige kat wilde, liefst een raskat. Heb gekeken in asiels (oa poezenboot, en uiteindelijk Sas van marktplaats gehaald.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62467081
oudje misschien, maar wel tof

Ja doei.
pi_62467345
Mojito
Ipv te snoepen ga ik maar aan de drank, volgens mij is dat niet veel beter

Mijn vriendje is wel mager aan het worden is nu al ruim een week ziek en als ie zo doorgaat weegt ie straks minder dan ik
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:30:35 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_62467621
Die kat is mooi!!!
Ik mis mijn katje, die woont bij mijn ex-man omdat hij in "ons" huis blijft wonen...

Gegeten:]
400 gram zelfgemaakte groentesoep
300 grams varkenshaas
250 gram sperziebonen
200 gram spinazie
150 gram zelfgemaakt bietjes

Dat is ruim een kilo eten, zonet op de weegschaal was ik nog 69 kg, haha dat gaat goed, het meeste is vocht... lekker hoor
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_62467641
Aaah...Wat een mooierd!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:41:48 #247
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62469313
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:30 schreef vamperotica het volgende:
Aaah...Wat een mooierd!
Ja liefe poes Co zwart is wel mooi, istie echt helemaal zwart?
btw: het is weekend!!!
pi_62469537
Wat is de reden dat je spinazie nu wel weer mag opwarmen? Ik vermijd dat altijd nog braaf...Volgens mij heb ik het ooit een keer gedaan en was het toen ook een andere smaak geworden, beetje raar
En is teveel nitraat/nitriet dan ook een fabel? Van dat je maar 2 x in de week nitraatrijke groenten mag eten? Want met een lunch zonder brood eet ik toch wel vaker sla bijvoorbeeld.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:06:04 #249
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62469927
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb een beeldschone galajurk maat 44 hangen. Maar die ruil ik niet zomaar.
Ik heb een práchtige galajurk maat 38 in de aanbieding...
Prrrrr
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:07:40 #250
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62469980
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:50 schreef Laureline het volgende:
Wat is de reden dat je spinazie nu wel weer mag opwarmen? Ik vermijd dat altijd nog braaf...Volgens mij heb ik het ooit een keer gedaan en was het toen ook een andere smaak geworden, beetje raar
En is teveel nitraat/nitriet dan ook een fabel? Van dat je maar 2 x in de week nitraatrijke groenten mag eten? Want met een lunch zonder brood eet ik toch wel vaker sla bijvoorbeeld.
Geen idee, ik vind 't ook helemaal ni lekker, spinach opwarmen moet je lekker vers eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')