Ik heb altijd panties die je bekant tot aan je oren op kan trekken. Heerlijk zit dat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef Viking84 het volgende:. Ik heb dus panties gekocht, maat 44/46 en ze passen nog slechter dan de panties maat 40/42 die ik al had
. Nou niet weer panties bij de C&A kopen dus. Kan ik ze eigenlijk ruilen?
nou ja, wedstrijden, zo heten ze, maar je hebt altijd recreatielopers bij deze hoor, en dan is het gewoon het idee dat je je persoonlijk record verbreektquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Motorbloempje: hm interessant, wedstrijden... al weet ik niet of ik dat durf![]()
Bij de Hema hebben ze speculaas stroopkoeken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef k_i_m het volgende:
Jawel, ik kan het nog. De laatste stroopkoek was even doorbijten, maar het pakje is leeg.
Ja maar hebben die wel ondoorzichtige zwarte panties?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb altijd panties die je bekant tot aan je oren op kan trekken. Heerlijk zit dat.
En ik haal ze of bij de Wibra of de Zeeman. Goedkoop en ik ben toch te lomp om er lang me ete doen.
Wat was je eerst dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:30 schreef SHE het volgende:
Welkom Maria!
Mijn klote humeur is inmiddels iets minder klote. Ik neig nu naar staatsgevaarlijk![]()
quote:Ik ga zo maar eens meisjesdingen doen, online shoppen, mijn kut scheren en peking eend maken.
Ik heb daar laatst een zwarte maillot voor 3,95 gekocht. Maar ze hebben ook 50 dernier panties (dichte dus)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:32 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar hebben die wel ondoorzichtige zwarte panties?
En wat betekent 'bekant'?(je bedoelt zeker 'bijkans'?)
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef k_i_m het volgende:
Jawel, ik kan het nog. De laatste stroopkoek was even doorbijten, maar het pakje is leeg.
Hier ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze speculaas stroopkoeken.![]()
Ik heb mezelf tot nu toe nog aardig kunnen bedwingen maar de hormonale dagen zijn weer in aantocht.
* Noteert: Volgende week Hema vermijden
Will doquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:36 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst een zwarte maillot voor 3,95 gekocht. Maar ze hebben ook 50 dernier panties (dichte dus)
Is altijd een kijkje waard toch?
Bekant is bijna. En het is dialect. Maar welk dialect is me even ontschoten.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:13 schreef mspoez het volgende:
Ik ben een ...een...ananas. Denk ik. Bij mij zit het gewoon overal.
Het is dat ik ze niet pas, maar die wijdere broeken enzo vind ik ook wel leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb bijna geen kleding of kleding die jullie leuk vinden wrsch, dus ik doe niet mee
IJs! Op mijn potje appelmoes staat een recept hoe je van moes/puree appelijs kan makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:31 schreef conleche het volgende:
Behalve appelmoes, weet iemand nog meer dingen om te maken met appels die je lang kan bewaren?
Hoe herkenbaar. Ik moet vanavond cadeautjes kopen en langs mensen en.. en.. en.. ik heb zo'n zin om de hele flikkerse bende af te bellen en lekker languit op mn ligbankje onnozele tv te gaan kijken. Met thee. En stroopkoeken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:38 schreef k_i_m het volgende:
Hier ook. En ik had vandaag geen zin in bedwingen, ik ben een beetje dwars
.
Ik heb laatst voor 't eerst in m'n leven appelijs gehadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:40 schreef Chicolate het volgende:
IJs! Op mijn potje appelmoes staat een recept hoe je van moes/puree appelijs kan maken. Kan natuurlijk ook een ander recept opzoeken, maar dat lijkt me ook redelijk houdbaar?
quote:
Ik zet dan mijn telefoon uit en blijf op de bank liggen. Maarja, ik was altijd al de slechte invloed he, vroegâh ook, als ik er was danquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar. Ik moet vanavond cadeautjes kopen en langs mensen en.. en.. en.. ik heb zo'n zin om de hele flikkerse bende af te bellen en lekker languit op mn ligbankje onnozele tv te gaan kijken. Met thee. En stroopkoeken.
Oh kutje, heb ik het weer fonetisch gespeld?quote:
Ik doe er behalve mager melk niks in. Warm vind ik het goed te doen, maar ik eet het het liefst koud. Dan smaakt het naar niks.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zojuist ook maar eens brinta gekocht, maar euhm wat doen jullie aan de smaak? Of is het even wennen?Op het pak staat dat je er ook suiker of roosvicee in kan doen.. maar euhm suiker lijkt me ff niet goed, en roosvicee heb ik niet in huis
.
Zoetstof!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zojuist ook maar eens brinta gekocht, maar euhm wat doen jullie aan de smaak? Of is het even wennen?Op het pak staat dat je er ook suiker of roosvicee in kan doen.. maar euhm suiker lijkt me ff niet goed, en roosvicee heb ik niet in huis
.
Zoetstof. Heel veel zoetstof (dat poeder, niet de natrena ofzo). Gewoon tot het lekker zoet isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik zet dan mijn telefoon uit en blijf op de bank liggen. Maarja, ik was altijd al de slechte invloed he, vroegâh ook, als ik er was dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |