abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:51:43 #201
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62464229
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:46 schreef Merel het volgende:

...

Ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek Maar ik wil dit weekend dus een brief gaan schrijven voor een aan die me eigenlijk veel leuker lijkt...
Wat goed! Gewoon door laten lopen en je brief schrijven.
Je kan heel goed meerdere solli's naast elkaar laten lopen. Word je niet uitgenodigd voor de tweede heb je altijd de eerste nog als back-up.
Fok!bejaarde
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:51:53 #202
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62464231
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:49 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu bij?

Waar was je
Ik was vrij
We zitten in dezelfde klas
Oh, dan was ik te laat.

Whehehe.
Dat jaar erna was nog veel erger. Toen ik wel een keer naar de les ging wist niemand wie ik was .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:53:47 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62464280
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:51 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Je kan heel goed meerdere solli's naast elkaar laten lopen. Word je niet uitgenodigd voor de tweede heb je altijd de eerste nog als back-up.
Ja en als ze je heel graag willen hebben kun je zeggen: "Ik heb nog meer sollicitaties lopen, dus gooi dat salarisaanbod maar eensch omhoog ". Als ik nu ineens bij verschillende bedrijven op gesprek word uitgenodigd, ga ik echt heel hard lachen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62464316
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zoetstof. Heel veel zoetstof (dat poeder, niet de natrena ofzo). Gewoon tot het lekker zoet is . Dat doe ik tenminste, anders vind ik het niet lekker, zijn ook mensen die het zonder suiker oid eten. En met zoetstof is het hemels . Ik doe trouwens wel de zoetstof erin voor ik de brinta erin doe, soms wil het niet meer zo makkelijk mengen.
Dan maar eens zien of dat nog ergens is.. kep net wel een kom opgegeten zonder smaak.. ..

Maar anders moet ik de koude variant maar eens proberen.

Merk wel dat ik nu vol zit trouwens.. nu had ik toen ik wakker werd al niet zoveel gehad (werd rond 11uur wakker, sliep vrij laat). heb toen eerst twee geroosterde broodjes spek 1 snee spek ertussen.. verder een kop zwarte koffie en mijn standaard beker melk.. (verder drink ik eigk geen melk meer)
En dat was t wel.. En nu zonet ff een kom brinta gehad, en even van dat verse fruitsap van AH gehaald. appel-peer-framboos .

Ik weet wel dat ik vandaag al lichter ben dan gisteren ..

Vanavond fietsend naar mn vriendin ipv auto (10km heen en 10km trug). En dan heb ik mn beweging wel weer gehad. Ook mijn laatste post vandaag
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_62464435
Pas je wel op met dat vruchtensap? Het is wel gezond met vitamientjes enzo, maar zitten (net als in melk) verradelijk veel kcal in. Niet een fles leegdrinken als tussendoortje . Goed bezig verder!

De warme variant met zoetstof vind ik heerlijk, zeker nu het beneden 's morgens nog best koud kan zijn. Warme brinta .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:04:54 #206
331 Merel
Be here now.
pi_62464504
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:51 schreef Anosmie het volgende:

Het probleem is meer dat áls het gesprek dinsdag goed gaat, dat bedrijf waarschijnlijk al afspraken wil gaan maken zelfs voordat de sluitingstermijn van die andere vacature voorbij is. Maargoed, we zien wel, eerst maar eens kijken of ze me dinsdag wel willen hebben
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62464627
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:10 schreef vamperotica het volgende:
Iemand nog maat 44 in de aanbieding?
Ik heb een beeldschone galajurk maat 44 hangen. Maar die ruil ik niet zomaar.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62464635
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:04 schreef Merel het volgende:

[..]

Het probleem is meer dat áls het gesprek dinsdag goed gaat, dat bedrijf waarschijnlijk al afspraken wil gaan maken zelfs voordat de sluitingstermijn van die andere vacature voorbij is. Maargoed, we zien wel, eerst maar eens kijken of ze me dinsdag wel willen hebben
Het is heel normaal dat je meerdere procedures hebt lopen hoor. Ook gewoon aangeven, maar er wel bij zeggen dat je heel enthousiast bent over de functie.
En zo heel erg snel schakelen de meeste organisaties niet.
pi_62464893
O, en wbt figuren: ik ben een vaas Een soort appel, want ik ben het meest fors van boven, maar ik heb wel heupen en een duidelijke taille. En slanke dijen.

En ik heb maar 1 foto waar je m'n schouders goed op kan zien, maar die is alweer 4 jaar oud. En ik heb nu wireless internet

[ Bericht 2% gewijzigd door Ewelina op 17-10-2008 17:34:00 ]
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:26:47 #210
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62464941
n00bvraag;

Voor lasagna met verse spinazie moet je eerst de spinazie koken en moet het dan gelijk in de oven, ivm de niet opwarmen regel? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62464992
Geen flauw benul, vraag het eens in CUL. Of zoek even een recept op internet.
pi_62465024
pi_62465131
Zo daar ben ik weer, wat heb ik gemist?
pi_62465149
Ja. Bijna een heel topic.
pi_62465173
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:36 schreef Ewelina het volgende:
Ja. Bijna een heel topic.
Das ook niet veel.....iedereen druk bezig geweest offline?
pi_62465220
Ik iig wel.
pi_62465355
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:26 schreef k_i_m het volgende:
n00bvraag;

Voor lasagna met verse spinazie moet je eerst de spinazie koken en moet het dan gelijk in de oven, ivm de niet opwarmen regel? .
ik wok/roerbak het altijd kort mee met de groenten (champignons en courgette meestal) voordat ik het in de lasagne doe.
Ben nog steeds niet dood en 't is goed te eten
Ja doei.
pi_62465412
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik wok/roerbak het altijd kort mee met de groenten (champignons en courgette meestal) voordat ik het in de lasagne doe.
Ben nog steeds niet dood en 't is goed te eten
Krijg ik dat morgen ook

En ja ik kom me maar weer melden hier Want de vakantie is voorbij dus we gaan weer serieus aan de slag. Nu inclusief sporten (He moblo )
pi_62465437
ik doe spinazie meestal bij de zalm
dus ik denk het niet. Wel ga ik zelf een verse tomatensaus maken dus from scratch, evenals het pastadeeg wat ik vers ga maken om de lasagnevellen van te maken

oh, en jullie krijgen ook nog een zoete verrassing
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:50:55 #220
163650 Greys
pi_62465440
Hoi schattekes
Doei schattekes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62465526
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe spinazie meestal bij de zalm
dus ik denk het niet. Wel ga ik zelf een verse tomatensaus maken dus from scratch, evenals het pastadeeg wat ik vers ga maken om de lasagnevellen van te maken

oh, en jullie krijgen ook nog een zoete verrassing
! Doe maar niet nee want ik lust geen zalm

Het klinkt iig lekker, hopen dat ik het ook lust maar dat zal vast wel goedkomen

En als die zoete verrassing niks met IB te maken heeft vind ik het goed haha
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:02:32 #222
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62465706
De niet opwarmen regel is een fabel. Spinazie kun je gewoon opwarmen.
pi_62465737
Ik lag net in bad met de Elle eten en sodejukes wat stonden daar een lekkere toetjes in, heb er helemaal honger van gekregen! Maar er stond ook een zéér interessante aanbieding in. 6x Elle eten, 10x Elle wonen én een nespresso-apparaat voor 89,95. Gezien het feit dat die apparaten in de winkel al iets van 150 euro kosten lijkt me dat een prima deal. Ik heb 2 jaar geleden op precies dezelfde aanbieding gereageerd (zonder de Elle wonen) en nu doe ik het weer omdat ik nog zo'n nespresso apparaat wil voor Belgie. De Elle-eten geef ik dan wel aan mijn moeder of zo.
pi_62465784
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:54 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

! Doe maar niet nee want ik lust geen zalm

Het klinkt iig lekker, hopen dat ik het ook lust maar dat zal vast wel goedkomen

En als die zoete verrassing niks met IB te maken heeft vind ik het goed haha
houd je van taart?
Ja doei.
pi_62465818
Ik ga nu ook in een warm bad liggen met een of andere glossy
En straks aan de drank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')