Wat goed! Gewoon door laten lopen en je brief schrijven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:46 schreef Merel het volgende:
...
Ik heb dinsdag een sollicitatiegesprekMaar ik wil dit weekend dus een brief gaan schrijven voor een aan die me eigenlijk veel leuker lijkt...
Dat jaar erna was nog veel erger. Toen ik wel een keer naar de les ging wist niemand wie ik wasquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?
Waar was je![]()
Ik was vrij
We zitten in dezelfde klas![]()
Oh, dan was ik te laat.
Whehehe.
Ja en als ze je heel graag willen hebben kun je zeggen: "Ik heb nog meer sollicitaties lopen, dus gooi dat salarisaanbod maar eensch omhoogquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wat goed! Gewoon door laten lopen en je brief schrijven.![]()
Je kan heel goed meerdere solli's naast elkaar laten lopen. Word je niet uitgenodigd voor de tweede heb je altijd de eerste nog als back-up.
Dan maar eens zien of dat nog ergens is.. kep net wel een kom opgegeten zonder smaak..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zoetstof. Heel veel zoetstof (dat poeder, niet de natrena ofzo). Gewoon tot het lekker zoet is. Dat doe ik tenminste, anders vind ik het niet lekker, zijn ook mensen die het zonder suiker oid eten. En met zoetstof is het hemels
. Ik doe trouwens wel de zoetstof erin voor ik de brinta erin doe, soms wil het niet meer zo makkelijk mengen.
Het probleem is meer dat áls het gesprek dinsdag goed gaat, dat bedrijf waarschijnlijk al afspraken wil gaan maken zelfs voordat de sluitingstermijn van die andere vacature voorbij is. Maargoed, we zien wel, eerst maar eens kijken of ze me dinsdag wel willen hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:51 schreef Anosmie het volgende:
Wat goed! Gewoon door laten lopen en je brief schrijven.![]()
Je kan heel goed meerdere solli's naast elkaar laten lopen. Word je niet uitgenodigd voor de tweede heb je altijd de eerste nog als back-up.
Ik heb een beeldschone galajurk maat 44 hangen. Maar die ruil ik niet zomaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:10 schreef vamperotica het volgende:
Iemand nog maat 44 in de aanbieding?
Het is heel normaal dat je meerdere procedures hebt lopen hoor. Ook gewoon aangeven, maar er wel bij zeggen dat je heel enthousiast bent over de functie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat áls het gesprek dinsdag goed gaat, dat bedrijf waarschijnlijk al afspraken wil gaan maken zelfs voordat de sluitingstermijn van die andere vacature voorbij is. Maargoed, we zien wel, eerst maar eens kijken of ze me dinsdag wel willen hebben
ik wok/roerbak het altijd kort mee met de groenten (champignons en courgette meestal) voordat ik het in de lasagne doe.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:26 schreef k_i_m het volgende:
n00bvraag;
Voor lasagna met verse spinazie moet je eerst de spinazie koken en moet het dan gelijk in de oven, ivm de niet opwarmen regel?.
Krijg ik dat morgen ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wok/roerbak het altijd kort mee met de groenten (champignons en courgette meestal) voordat ik het in de lasagne doe.
Ben nog steeds niet dood en 't is goed te eten
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe spinazie meestal bij de zalm
dus ik denk het niet. Wel ga ik zelf een verse tomatensaus makendus from scratch, evenals het pastadeeg wat ik vers ga maken om de lasagnevellen van te maken
oh, en jullie krijgen ook nog een zoete verrassing
houd je van taart?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]! Doe maar niet nee want ik lust geen zalm
Het klinkt iig lekker, hopen dat ik het ook lustmaar dat zal vast wel goedkomen
En als die zoete verrassing niks met IB te maken heeft vind ik het goed haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |