Er zitten hier volgens mij aardig wat mensen die het iig gedaan hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks Motorbloempje, Beessie-Jen en Kwakveense! En ja, zitten hier zoveel Evy-erts?Les 15 in da pocket overigens, en ben nu meer tomaat dan ananas
Als je het eetschema van SHE volgt weet je zeker dat je gezond eet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hallooo! *voorstelstukje* Ik ben een 22-jarige Fok!Newb en wil graag Overtollig Vet kwijt! BMI van ongeveer 26 ende zo. Dit topic lijkt me gezellig, dus als het okee is wil ik graag meeposten![]()
Ik doe Evy (les 15 ftw) en doe pogingen tot gezond eten.
Oh en ik heb een beetje taille, en een hangbuikje, en een bol achterste, ik vind de ananas-optie van enkele pagina's terug wel passendOf een niet-bestaand soort buitenaards fruit.
Al zijn er ook zat andere manieren om gezond te eten natuurlijk, SHE is niet heiligquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:09 schreef Anosmie het volgende:
Als je het eetschema van SHE volgt weet je zeker dat je gezond eet.![]()
Nee dat is absoluut waar. Maar een lijstje ter ondersteuning vond ik persoonlijk wel fijn. Hoef je daar tenminste geen zorgen om te maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:09 schreef Merel het volgende:
Al zijn er ook zat andere manieren om gezond te eten natuurlijk, SHE is niet heilig
Daarnaast is het SHE-schema zo ubergezond dat je direct last van je darmen krijgt als je eens anders eet. Ik wel, iig. Dus ik smokkel gewoon vrolijk, her en der. Gewoon, om de pasta niet helemaal te ontwennen, enzo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Al zijn er ook zat andere manieren om gezond te eten natuurlijk, SHE is niet heilig
Ik dacht laatst ook nog aan haar idd. Hoop dat 't goed met haar gaatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die ging even minderen met posten... Al een tijdje niet meer van gehoord, ja.
Hoiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Viking84: succes met je sollicitaties!En ja, dat proberen dingen af te leiden terwijl er eigenlijk echt niets meer staat is een bekend fenomeen
![]()
Max Payne!quote:Ik ga zo naar de trein en dan eten en dan naar Max Payne, jawel, met Marky Mark himselfben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |