blank van de rook?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:49 schreef motorbloempje het volgende:![]()
was mijn zoete verrassing voor morgen toch bijna helemaal falicant mislukt... ik hoop dat ik hem nog heb kunnen redden
hint: de deuren staan nu open omdat het huis blank van de rook stond
quote:
Jamaar je moest toch opoe worden? Wedden dat die kilo er zo weer af is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:30 schreef Anosmie het volgende:
Ik haat weegschalen.
Vandaag + 1 kilo.
Nais als je zo je stinkende best doet. Gofterdegofter.
Ik heb al gepoept. -3 gram.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:33 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar je moest toch opoe worden? Wedden dat die kilo er zo weer af is?
Nou, het was makkelijk. Ik heb de spinazie wel gekookt, maar niet gebruiktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Dat verhaal met de spinazie: bij de tweede keer opwarmen ontstaat er inderdaad wat nitriet. Nitriet is de minder stabiele variant van nitraat, en reageert na consumptie om naar nitraat, als ik het mij goed herinner. Voor die omzetting is zuurstof nodig.
Voor een volwassene kan dit geen kwaad (uit mijn hoofd: een normale portie spinazie bevat net zoveel nitriet als 8 liter drinkwater met de maximaal toegestane concentratie), daar voel je niets van. Bij baby's is het wel uitkijken, die zijn er gevoeliger voor, en dan krijg je de zogeheten 'blue baby disease': kortstondig zuurstoftekort. Beter voer je je kind dus geen portie van die lasagne
Spinazie kun je sowieso beter even kort bakken dan koken; wordt zo'n waterige boelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, het was makkelijk. Ik heb de spinazie wel gekookt, maar niet gebruikt.
Nee, ik heb wel lasagne gemaakt, maar niet met spinazie. Het was ook wel weer een dol idee van me, om spinazie te kopen en te willen freestylen met een beproefd receptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spinazie kun je sowieso beter even kort bakken dan koken; wordt zo'n waterige boel
Heb je friet gehaald?
Anosmie, welterusten! Morgen is weer een dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |