Je mist 't fixen van de compu van je ouders, toch? Dit is de verkorte versiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:52 schreef Slarioux het volgende:
Ik snap de TT niet. Of gaat dat nog over dat PC's fixen?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:52 schreef HostiMeister het volgende:
Waar de neuk blijft de verplichte tietenpost
Yep, het duurde even, maar ik volg hemquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je mist 't fixen van de compu van je ouders, toch? Dit is de verkorte versie.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk een beetje stijlvolle tieten.
Jeeeeej nog een Disturbed fanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:48 schreef morgane het volgende:
Down with the sickness![]()
& ik ga ook naar Glasgow! De zus van mn vriend studeert er een paar maanden en we gaan haar opzoeken
Whahahaha te soft nog, naja dat kan. Eigenlijk is het ook niet heel hard, valt best mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind disturbed ook wel aardig alleen een beetje te soft mijns inziens
En The Game dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:12 schreef morgane het volgende:
[..]
Mwoah, fan...alleen down with the sickness is tofin een agressieve of boze bui
Whahahaha, vet toch!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:28 schreef morgane het volgende:
Weet niet, ken alleen dat nummer
Edit: gaaf!!! Die cleane zang valt me meetoch maar eens meer van luisteren.
hmmquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
Zo mensen... Cali en ik hebben besloten er een punt achter te zetten. Dus dat jullie het even weten.
Vermoeden had ik net al.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
Zo mensen... Cali en ik hebben besloten er een punt achter te zetten. Dus dat jullie het even weten.
Heb je ook vakantie dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef LastRequest het volgende:
Hihi ik ging om 12u toch nog even op de bank liggen, 10u opstaan was iets te enthousiast.
Toen werd ik om 15u weer wakker
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ohjee...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
Jij ook natuurlijk Sanderquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:48 schreef Slarioux het volgende:
Damn, het seizoen is weer begonnen; overal om me heen gaan relaties stuk. Inclusief de mijne.
Maar sterkte allebei
Je gaat toch niet het bed van je ouders helpen uitzoeken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga misschien vanavond naar de ikea.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga misschien vanavond naar Egypte.
'Kijk mam, pap hier kunnen jullie lekker sex op hebben'quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je gaat toch niet het bed van je ouders helpen uitzoeken?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
'Kijk mam, pap hier kunnen jullie lekker sex op hebben'
Nee, gordijnen en leuke spulletjes enzo..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je gaat toch niet het bed van je ouders helpen uitzoeken?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, gordijnen en leuke spulletjes enzo..
fijn dat je dat laatste er even bij verteldquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga misschien vanavond
Heeft iemand van jullie wel eens boodschappen laten bezorgen door albert? Die service van AH?
spannendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga misschien vanavond van de brug springen
ga naar de aldi, dan val je niet uit de toom.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik moet zo boodschappen doen, maar ik heb geen zin, zit namelijk in mijn chillkleding, dus moet me dan weer omkleden enzo
Pardon?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga misschien vanavond van de brug springen
En toch geeft er niemand antwoordquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fijn dat je dat laatste er even bij verteld
Dan kun je zeggen "Nee daar heb ik geen ervaring mee"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kennelijk heeft niemand er ervaring mee
Waar heb je het voor nodig trouwens? Misschien kan Yashi het even proberen, hoeft ze zich ook niet om te kleden
Vrouwenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik moet zo boodschappen doen, maar ik heb geen zin, zit namelijk in mijn chillkleding, dus moet me dan weer omkleden enzo
Ja ik zit en een film te kijken, en op FOK! te posten; ik loop een half topic achterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben al geweest hoorMijn tante was even mee gereden
Zelfs al ging het niet om mij in de TT, die grap is echt te oud én te slecht voor woordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nijmegen #228 - waar Slarioux z'n mamma mist
Ik mis zijn moedertje ook!
Nog eventjes aldus de dokter!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehe, ok, now I get the problem
En D_K, leef jij ook nog
ook zonder naar je username te kijken wist ik gewoon dat jij t wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nijmegen #228 - waar Slarioux z'n mamma mist
Ik mis zijn moedertje ook!
Ik post hier amper en nu al bekend! berucht!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ook zonder naar je username te kijken wist ik gewoon dat jij t was
Dyslectische posts?quote:
*fap fap*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owja mijn oma had echt zoiets fouts aan vd week!! een soort netshirt met heel fijne mazen, maar niks anders eronder aan
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:21 schreef LastRequest het volgende:
Megagrote pan aardappels op het vuur = bijna heerlijke rauwe andijviestamppot
Uhuh.. staat nu nog even op om de kaas erdoorheen te laten smelten.. en dan eindelijk etenquote:
Dat is toch al semi oud nieuws? SHO (quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef LastRequest het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Christina Applegate haar beide borsten heeft laten afzetten vanwege borstkanker? Las ik van de week in de EG of Cosmo.. echt apart om te horen
oke, die kaas verpest dan weer de boelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Uhuh.. staat nu nog even op om de kaas erdoorheen te laten smelten.. en dan eindelijk eten
ik halfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver nu heb ik de eerste ep van Singles gemist
Waarschijnlijk van die luchtdruk/laag metingen, was gisteren ook al in 't oosten des landsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:46 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf was op vandaag met alle straaljagers enzo? Zelfs zo'n dik tankvliegtuig (?) dat op een metertje of 200 over kwam vliegen
quote:Open your eyes, open your mind
proud like a god don't pretend to be blind
trapped in yourself, break out instead
beat the machine that works in your head
Married with children zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef LastRequest het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Christina Applegate haar beide borsten heeft laten afzetten vanwege borstkanker? Las ik van de week in de EG of Cosmo.. echt apart om te horen
Dat is oud nieuws toch? Of in elk geval dat borstkanker wel, maar ik dacht van d'r borsten ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef LastRequest het volgende:
Vuile trut, kan ik eindelijk zeggen dat ik bier lustquote:
Je hebt met je cabrio de Zevenheuvelenweg gereden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook n leuk avontuurtje gehadiemand opgepikt en toen naar n hoogtepunt gewerkt om vervolgends nog 2x daarna hetzelfde hoogtepunt te bereiken
helaas zat er ook n dieptepunt bij
ja maar jij was dan ook mee dus een beetje flauw om t hier te zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt met je cabrio de Zevenheuvelenweg gereden?
Ik was waar ik me tegenwoordig zowat iedere avond bevindquote:
De users die allemaal gave dingen te doen hebben 's avonds komen hier nog even napratenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:30 schreef Mikkie het volgende:
Het is hier verdacht druk 's nachts, en 's avonds dan weer helemaal niks. Zou het aan de kwaliteit van de users liggen?
Ongeveer dat dus maar ik wil daarbij niet beweren dat Yasha en consorten geen leven hebben!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:31 schreef HostiMeister het volgende:
of gewoon users met een leven die na het chillen nog ff gaan interenetten
Daar wil ik niks van weten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:30 schreef swarmahoer het volgende:
Vermoedelijk hebben swarma en Swine weer samen "geklommen".
niks klimmen alleen naar beneden
En als ik dat nou wel beweer?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ongeveer dat dus maar ik wil daarbij niet beweren dat Yasha en consorten geen leven hebben!
ik wil dr wel wat geld op inzettenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ongeveer dat dus maar ik wil daarbij niet beweren dat Yasha en consorten geen leven hebben!
Dan heb jij een -1 op de Yasha-loves-you-lijst en blijf ik nog steeds met stip op nummer 1 staanquote:
Jij wordt echt zo'n verenigingssletje hè?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik was waar ik me tegenwoordig zowat iedere avond bevind
Maar ben soort van op tijd naar huis gegaan, zodat ik morgen niet weer de halve dag lig te slapen.
How cutequote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan heb jij een -1 op de Yasha-loves-you-lijst en blijf ik nog steeds met stip op nummer 1 staan
#care je krijgt toch niks van drquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan heb jij een -1 op de Yasha-loves-you-lijst en blijf ik nog steeds met stip op nummer 1 staan
Maar Yashi kent mijn smulrol dus da's +100. Kan ik die -1 wel lijenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
is het dan niet JIJ met hoofletters?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
#care je krijgt toch niks van dr
Ga nou niet stoer doen, ik zit net m'n verhaal tegen je te doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij wordt echt zo'n verenigingssletje hè?
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En ik word geen verenigingssletje, vonden jullie mij vrijdag anders dan eerder?
Serieus, jij mag hier niet praten vind ik zoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
#care je krijgt toch niks van dr
Serieus, ik ben niet zo makkelijk dat ik hap, ik dacht dat je me wel beter kendequote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:35 schreef Mikkie het volgende:
Btw LR...welke assets heb jij dan dat je op #1 staat?
Ik geloof je meteen! Vertel!quote:
Ik ben gewend dat vrouwen erin trappenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus, ik ben niet zo makkelijk dat ik hap, ik dacht dat je me wel beter kende
Je was veel sexier dan eerstquote:[..]
Ik geloof je meteen! Vertel!
Vrouwen, jeweets. Op de meest onmogelijke tijden...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:37 schreef HostiMeister het volgende:
Sjees wat een crisis op de late aavond hier zeg
Kijk twee complimenten in één post, dit is echt mijn lucky night, iedereen is zo aardig vanavond!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat vrouwen erin trappenhet is de schuld van al die stomme pedagogiekmeiden
Maar stiekem vind ik het enorm tof dat je niet zo bent
[..]
Je was veel sexier dan eerst.
Succes Mik, ik ga ook slapen. Waar schrijf je columns voor?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:39 schreef Mikkie het volgende:
Over onmogelijke tijden gesproken: ik moet nu nog een column schrijven die morgenochtend af moet zijn.
Doe ik ooit onaardig tegen jouquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kijk twee complimenten in één post, dit is echt mijn lucky night, iedereen is zo aardig vanavond!
Kom maar op Hosti en swarma
Of D_K die vast achteraf nog even onaardig komt doen :p
Ik moet morgen om 17:00 een straat verder zijn.. gaat lukken denk ik zo!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:40 schreef HostiMeister het volgende:
toe maar, ik moet morgen alleen wakker worden en een keer mijn reet richting mijn werk slepen
Nee maar als ik post dat iedereen aardig doet, wéét ik natuurlijk gewoon dat er nog wel even gebitcht gaat wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ooit onaardig tegen jou
Tsss
Zo ben ik nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee maar als ik post dat iedereen aardig doet, wéét ik natuurlijk gewoon dat er nog wel even gebitcht gaat worden
Is dat in jouw ogen dan een verenigingssletje of een Posteleindame?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 17:00 een straat verder zijn.. gaat lukken denk ik zo!
Mik heb je al ideeën voor je column? Misschien het verschil tussen verenigingssletjes en Posteleindames? Kun je mooi dinges (om het maar anoniem te houden) als voorbeeld nemen.
Voor het verenigingsblad. Heeft niet veel om 't lijf dus, oplage van 1.000 stuks. Ooit begonnen als een grapquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Succes Mik, ik ga ook slapen. Waar schrijf je columns voor?
Lucky bastard.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:40 schreef HostiMeister het volgende:
toe maar, ik moet morgen alleen wakker worden en een keer mijn reet richting mijn werk slepen
Lief van mij hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kijk twee complimenten in één post, dit is echt mijn lucky night, iedereen is zo aardig vanavond!
Sowieso!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lief van mij hè
Het is dat je al bezet bent, anders waren we een supergaaf stelletje of course
Okay sorry, my badquote:Op woensdag 15 oktober 2008 03:04 schreef LastRequest het volgende:
Volgende keer graag eerst met de eisen komen voor ik probeer te helpen![]()
Vanuit vrouwelijk oogpunt de pedagogiekvrouwen een beetje afzeiken... hmm... is er niet iets typisch aan Nijmeegse pedagogiekvrouwen?
Da's op zich een leuk planquote:Op woensdag 15 oktober 2008 03:11 schreef LastRequest het volgende:
Dan zet je een lege column neer met de vraag of ze zich voortaan weer wat interessanter kunnen gedragen zodat je weer inspiratie hebt!
Das ook niet makkelijk, misschien een groter bed?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik => bed
Nerdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:32 schreef Nielez het volgende:
[..]
Das ook niet makkelijk, misschien een groter bed?
Fuckin goed idee om 3u snachtsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 03:11 schreef LastRequest het volgende:
Dan zet je een lege column neer met de vraag of ze zich voortaan weer wat interessanter kunnen gedragen zodat je weer inspiratie hebt!
Nope, vorige keer ook niet gedaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, Mikkie post je column ff
Die spaar ik op, heb 1 gekeken maar snapte er niks van. Binnenkort ff recap kijken en dan meteen 3 of 4 episodes achtereenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:32 schreef HostiMeister het volgende:
Ga heroes kijken als je je verveeld
Disclaimer: geschreven onder een vrouwelijk pseudoniemquote:De wat meer doorgewinterde lezers van de PosteleinPost zullen er met smart de hele vakantie op hebben zitten wachten: mijn nieuwste column. Vreugde en jolijt, hij is er weer! En waar we het dit maal over gaan hebben? Het heeft me enig hoofdbreken gekost om een onderwerp te vinden waarover ik weer eens lekker kan gaan zeiken (zelfs in de vakantie als mijn hersenen op non-actief staan moet ik daar mee doorgaan), maar ik ben eruit: mode! En waarom mode? Nou, toen ik laatst met de Zomerfeesten (of voor Nijmegen-nitwits: Vierdaagsefeesten) op een terrasje van de zon en de mooie mannen zat te genieten, kwam er een hoop volk voorbij met kleding waarvan ik dacht: waarom?! Plaatsvervangende schaame, tranen in mijn ogen en een acute eczeemaanval waren dan ook mijn eerste reactie.
Om te beginnen: Crocs. Veredelde badschoentjes van driejarigen, op maat gemaakt voor quasi-hippe dertigplussers die gigantisch voor lul lopen met hun neonkleurtjes. Daarna: teenslippers. Het loopt voor geen meter (soms levert het zelfs pijn op), uit onderzoek is gebleken dat het grote schade aan je voeten kan veroorzaken, maar ondertussen klepperdeklepslippert Nederland vrolijk door. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om normale schoenen aan te trekken? Vervolgens een populaire onder jonge mannen: ondergoed boven je broek dragen. Ze noemen het niet voor niets ondergoed? Maar als bij veel te kleine mannetjes een boxershort vijftien cm boven een broek uit steekt (en de broek bijkans zo laag hangt dat de drager bijna met z’n kleine teen in het kruis blijft hangen), is het ineens hip? En dan ook nog eens verplicht Björn Borg, wat is er nou zo bijzonder aan dat spul behalve dat het een prijskaartje heeft alsof er 24-karaats goud in verwerkt zit? Ook een mooie zijn trouwens bolero’s. Men neme een shirtje en wat doet men erop aan? Een setje mouwen! Meer is het niet, een setje mouwen met een stukje stof er tussen. Waarom trek je dan niet gewoon een shirtje met mouwen aan? Als afsluiter heb ik er nog eentje: joggingbroeken! What’s in a name, ‘joggen’. Of zondagmiddag op de bank hangen. Maar die dingen zijn niet om naar school aan te doen, of naar de winkel, of zelfs naar de kroeg! Ze zien er net zo flatteus uit als de volgelopen stoma van je opa van 80 en vaak is het ook nog maatje kampeerboerderij. Een normale broek of een rokje staat toch veel leuker?
Het zal de oplettende lezer niet ontgaan zijn dat de huidige modetrends mij in hoge mate irriteren. Vergis jullie niet: een coltrui en een spijkerbroek met eronder je oma’s correctieonderbroek eronder is ook niet echt libidoverhogend, maar laat al die quasi-hippe modetrends alsjeblieft links liggen! Dan val ik met m’n doorsnee outfit niet zo op...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nog even een +1.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yeah mijn halve liter pul is ook weer uit de kastGevuld met koud Bavaria
Je let niet op hequote:
Nicequote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:43 schreef Mikkie het volgende:
Op verzoek dan maar:
[..]
Disclaimer: geschreven onder een vrouwelijk pseudoniem
Oeh gezellig, je komt op visitequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga vanmiddag naarArnhem
Maar wel gezellig met vriendinnetjes, beetje winkelen beetje terrassen, iets eten
en daarna naar
Nijmegen
om cocktails te drinken @ Sterre
Cocktailsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Cocktails in de Sterre ... weet je zeker dat je ook niet bij Ovum zit?
Serieus?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is vandaag trouwens dag van 't handen wassen.
Precies. Doe over een paar weken maar even een reminderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je let niet op he. Pas na publicatie, oplagecijfers jeweetz.
quote:
Whehe, daar hebben ze nauwelijks water laat staan om je handen te wassenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, vooral gericht op Afrika. Schijnt daar nogal een probleem te zijn
.
Hehe inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehe, daar hebben ze nauwelijks water laat staan om je handen te wassen
Dat dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is vakantie, waarom iets voor school doen
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer als ik weer eens wil happen op iets post ik gewoon dit plaatje
Jaja, eindelijk wat meer bekendheid voor Nick Cavequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moest laatst aan je denken trouwens!
Op de radio was zo'n liedjesraadachtig iets en was dus dat liedje van Kylie en Nick Cave..
En ik wist hem dankzij jouwant eerder wist ik echt nog niet vant bestaan van dat lied af
Oiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, jij leest toch geen Wolters en Giphart he?
Zie SES SCquote:
Grapje hequote:
Ik noem een bijbel, een koran..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Grapje he, van boeken lezen is nog niemand dommer geworden
.
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zie SES SC.
[..]
Grapje he, van boeken lezen is nog niemand dommer geworden
.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor
Maar zeg eens, wat voor stuff (naast loverboy-boeken) lees jij zoal?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:42 schreef Nielez het volgende:
[..]
Kon m niet laten, had gehoopt dat bv alleen Sla en IB m zouden snappen.
Acht gratis abo's... dan zullen die bladen ook niet bijster interessant zijn?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb zelf een abo op twee tijdschriften... en daarnaast heb ik een gratis abo op nog 8 anderen.. mijn kamer ligt dus vol tijdschriften nog in het plastic, ik heb echt geen tijd om dat allemaal te lezen
Oh en:
[..]
Zelfs ik snapte het.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef Slarioux het volgende:
Wat gaaf. Straks de stad in, Yasha zoeken en dan keihard brullen "Heeee!!!![]()
![]()
ik ken jouw van internet!!!!
![]()
![]()
"
Jawel hoor, ik doe vrijwillig werk voor de uitgeverij van ELLE, dus ik krijg alle bladen die zij aanbieden.. alle versies van ELLE (ELLEgirl, ELLE wonen, ELLE eten, etc etc), de Red, Santé, Quote, pff verder weet ik het niet eens meer.. een hoop iigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Acht gratis abo's... dan zullen die bladen ook niet bijster interessant zijn?
[..]![]()
!
Wat doe je voor Elle dan? Behalve het forum?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik doe vrijwillig werk voor de uitgeverij van ELLE, dus ik krijg alle bladen die zij aanbieden.. alle versies van ELLE (ELLEgirl, ELLE wonen, ELLE eten, etc etc), de Red, Santé, Quote, pff verder weet ik het niet eens meer.. een hoop iig
Misschien is ze al lang voorbijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:53 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit al bijna een uur naar een Tsjechisch radiostation te luisteren. Een vriendin van me zou voorbij moeten komen, 2 minuten ofzo. Maar tussen al dat Tsjechs, ben benieuwd of ik haar stem wel herken
Het forum is idd het grootste deel van het werkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe je voor Elle dan? Behalve het forum?
Ze zou elk uur voorbij komen met een kort item, maar tot nu toe niks. Nog acht minuten en dan is het uur rond, en dan kap ik er ook mee.quote:
Ik heb heel lang geleden op het ELLE girl forum gezeten. Wat een ramp was dat eigenlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het forum is idd het grootste deel van het werk
Daarnaast af en toe helpen met andere dingen, maar dit is al best wel wat
Blufquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef Slarioux het volgende:
Wat gaaf. Straks de stad in, Yasha zoeken en dan keihard brullen "Heeee!!!![]()
![]()
ik ken jouw van internet!!!!
![]()
![]()
"
Ik heb toch een kutexcuus nodig om de stad in te duikenquote:
Wat wou je posten dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:34 schreef IrishBastard het volgende:
Godvur, en dan net wat voor me posten!
eeuuhhh, nu is 't aan jou om eea uit te leggenquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nijmegen #229 - Waar we bijna kunnen bluffen met 230
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |