Acht gratis abo's... dan zullen die bladen ook niet bijster interessant zijn?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb zelf een abo op twee tijdschriften... en daarnaast heb ik een gratis abo op nog 8 anderen.. mijn kamer ligt dus vol tijdschriften nog in het plastic, ik heb echt geen tijd om dat allemaal te lezen
Oh en:
[..]
Zelfs ik snapte het.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef Slarioux het volgende:
Wat gaaf. Straks de stad in, Yasha zoeken en dan keihard brullen "Heeee!!!![]()
![]()
ik ken jouw van internet!!!!
![]()
![]()
"
Jawel hoor, ik doe vrijwillig werk voor de uitgeverij van ELLE, dus ik krijg alle bladen die zij aanbieden.. alle versies van ELLE (ELLEgirl, ELLE wonen, ELLE eten, etc etc), de Red, Santé, Quote, pff verder weet ik het niet eens meer.. een hoop iigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Acht gratis abo's... dan zullen die bladen ook niet bijster interessant zijn?
[..]![]()
!
Wat doe je voor Elle dan? Behalve het forum?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik doe vrijwillig werk voor de uitgeverij van ELLE, dus ik krijg alle bladen die zij aanbieden.. alle versies van ELLE (ELLEgirl, ELLE wonen, ELLE eten, etc etc), de Red, Santé, Quote, pff verder weet ik het niet eens meer.. een hoop iig
Misschien is ze al lang voorbijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:53 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit al bijna een uur naar een Tsjechisch radiostation te luisteren. Een vriendin van me zou voorbij moeten komen, 2 minuten ofzo. Maar tussen al dat Tsjechs, ben benieuwd of ik haar stem wel herken
Het forum is idd het grootste deel van het werkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe je voor Elle dan? Behalve het forum?
Ze zou elk uur voorbij komen met een kort item, maar tot nu toe niks. Nog acht minuten en dan is het uur rond, en dan kap ik er ook mee.quote:
Ik heb heel lang geleden op het ELLE girl forum gezeten. Wat een ramp was dat eigenlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het forum is idd het grootste deel van het werk
Daarnaast af en toe helpen met andere dingen, maar dit is al best wel wat
Blufquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef Slarioux het volgende:
Wat gaaf. Straks de stad in, Yasha zoeken en dan keihard brullen "Heeee!!!![]()
![]()
ik ken jouw van internet!!!!
![]()
![]()
"
Ik heb toch een kutexcuus nodig om de stad in te duikenquote:
Wat wou je posten dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:34 schreef IrishBastard het volgende:
Godvur, en dan net wat voor me posten!
eeuuhhh, nu is 't aan jou om eea uit te leggenquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nijmegen #229 - Waar we bijna kunnen bluffen met 230
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |