Fuckin goed idee om 3u snachtsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 03:11 schreef LastRequest het volgende:
Dan zet je een lege column neer met de vraag of ze zich voortaan weer wat interessanter kunnen gedragen zodat je weer inspiratie hebt!
Nope, vorige keer ook niet gedaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, Mikkie post je column ff
Die spaar ik op, heb 1 gekeken maar snapte er niks van. Binnenkort ff recap kijken en dan meteen 3 of 4 episodes achtereenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:32 schreef HostiMeister het volgende:
Ga heroes kijken als je je verveeld
Disclaimer: geschreven onder een vrouwelijk pseudoniemquote:De wat meer doorgewinterde lezers van de PosteleinPost zullen er met smart de hele vakantie op hebben zitten wachten: mijn nieuwste column. Vreugde en jolijt, hij is er weer! En waar we het dit maal over gaan hebben? Het heeft me enig hoofdbreken gekost om een onderwerp te vinden waarover ik weer eens lekker kan gaan zeiken (zelfs in de vakantie als mijn hersenen op non-actief staan moet ik daar mee doorgaan), maar ik ben eruit: mode! En waarom mode? Nou, toen ik laatst met de Zomerfeesten (of voor Nijmegen-nitwits: Vierdaagsefeesten) op een terrasje van de zon en de mooie mannen zat te genieten, kwam er een hoop volk voorbij met kleding waarvan ik dacht: waarom?! Plaatsvervangende schaame, tranen in mijn ogen en een acute eczeemaanval waren dan ook mijn eerste reactie.
Om te beginnen: Crocs. Veredelde badschoentjes van driejarigen, op maat gemaakt voor quasi-hippe dertigplussers die gigantisch voor lul lopen met hun neonkleurtjes. Daarna: teenslippers. Het loopt voor geen meter (soms levert het zelfs pijn op), uit onderzoek is gebleken dat het grote schade aan je voeten kan veroorzaken, maar ondertussen klepperdeklepslippert Nederland vrolijk door. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om normale schoenen aan te trekken? Vervolgens een populaire onder jonge mannen: ondergoed boven je broek dragen. Ze noemen het niet voor niets ondergoed? Maar als bij veel te kleine mannetjes een boxershort vijftien cm boven een broek uit steekt (en de broek bijkans zo laag hangt dat de drager bijna met z’n kleine teen in het kruis blijft hangen), is het ineens hip? En dan ook nog eens verplicht Björn Borg, wat is er nou zo bijzonder aan dat spul behalve dat het een prijskaartje heeft alsof er 24-karaats goud in verwerkt zit? Ook een mooie zijn trouwens bolero’s. Men neme een shirtje en wat doet men erop aan? Een setje mouwen! Meer is het niet, een setje mouwen met een stukje stof er tussen. Waarom trek je dan niet gewoon een shirtje met mouwen aan? Als afsluiter heb ik er nog eentje: joggingbroeken! What’s in a name, ‘joggen’. Of zondagmiddag op de bank hangen. Maar die dingen zijn niet om naar school aan te doen, of naar de winkel, of zelfs naar de kroeg! Ze zien er net zo flatteus uit als de volgelopen stoma van je opa van 80 en vaak is het ook nog maatje kampeerboerderij. Een normale broek of een rokje staat toch veel leuker?
Het zal de oplettende lezer niet ontgaan zijn dat de huidige modetrends mij in hoge mate irriteren. Vergis jullie niet: een coltrui en een spijkerbroek met eronder je oma’s correctieonderbroek eronder is ook niet echt libidoverhogend, maar laat al die quasi-hippe modetrends alsjeblieft links liggen! Dan val ik met m’n doorsnee outfit niet zo op...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan heb jij een -1 op de Yasha-loves-you-lijst en blijf ik nog steeds met stip op nummer 1 staan
Nog even een +1.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yeah mijn halve liter pul is ook weer uit de kastGevuld met koud Bavaria
Je let niet op hequote:
Nicequote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:43 schreef Mikkie het volgende:
Op verzoek dan maar:
[..]
Disclaimer: geschreven onder een vrouwelijk pseudoniem
Oeh gezellig, je komt op visitequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga vanmiddag naarArnhem
Maar wel gezellig met vriendinnetjes, beetje winkelen beetje terrassen, iets eten
en daarna naar
Nijmegen
om cocktails te drinken @ Sterre
Cocktailsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Cocktails in de Sterre ... weet je zeker dat je ook niet bij Ovum zit?
Serieus?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is vandaag trouwens dag van 't handen wassen.
Precies. Doe over een paar weken maar even een reminderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je let niet op he. Pas na publicatie, oplagecijfers jeweetz.
quote:
Whehe, daar hebben ze nauwelijks water laat staan om je handen te wassenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, vooral gericht op Afrika. Schijnt daar nogal een probleem te zijn
.
Hehe inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehe, daar hebben ze nauwelijks water laat staan om je handen te wassen
Dat dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is vakantie, waarom iets voor school doen
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer als ik weer eens wil happen op iets post ik gewoon dit plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |