ik wil dr wel wat geld op inzettenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ongeveer dat dus maar ik wil daarbij niet beweren dat Yasha en consorten geen leven hebben!
Dan heb jij een -1 op de Yasha-loves-you-lijst en blijf ik nog steeds met stip op nummer 1 staanquote:
Jij wordt echt zo'n verenigingssletje hè?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik was waar ik me tegenwoordig zowat iedere avond bevind
Maar ben soort van op tijd naar huis gegaan, zodat ik morgen niet weer de halve dag lig te slapen.
How cutequote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan heb jij een -1 op de Yasha-loves-you-lijst en blijf ik nog steeds met stip op nummer 1 staan
#care je krijgt toch niks van drquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan heb jij een -1 op de Yasha-loves-you-lijst en blijf ik nog steeds met stip op nummer 1 staan
Maar Yashi kent mijn smulrol dus da's +100. Kan ik die -1 wel lijenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
is het dan niet JIJ met hoofletters?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
#care je krijgt toch niks van dr
Ga nou niet stoer doen, ik zit net m'n verhaal tegen je te doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij wordt echt zo'n verenigingssletje hè?
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En ik word geen verenigingssletje, vonden jullie mij vrijdag anders dan eerder?
Serieus, jij mag hier niet praten vind ik zoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
#care je krijgt toch niks van dr
Serieus, ik ben niet zo makkelijk dat ik hap, ik dacht dat je me wel beter kendequote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:35 schreef Mikkie het volgende:
Btw LR...welke assets heb jij dan dat je op #1 staat?
Ik geloof je meteen! Vertel!quote:
Ik ben gewend dat vrouwen erin trappenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Serieus, ik ben niet zo makkelijk dat ik hap, ik dacht dat je me wel beter kende
Je was veel sexier dan eerstquote:[..]
Ik geloof je meteen! Vertel!
Vrouwen, jeweets. Op de meest onmogelijke tijden...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:37 schreef HostiMeister het volgende:
Sjees wat een crisis op de late aavond hier zeg
Kijk twee complimenten in één post, dit is echt mijn lucky night, iedereen is zo aardig vanavond!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat vrouwen erin trappenhet is de schuld van al die stomme pedagogiekmeiden
Maar stiekem vind ik het enorm tof dat je niet zo bent
[..]
Je was veel sexier dan eerst.
Succes Mik, ik ga ook slapen. Waar schrijf je columns voor?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:39 schreef Mikkie het volgende:
Over onmogelijke tijden gesproken: ik moet nu nog een column schrijven die morgenochtend af moet zijn.
Doe ik ooit onaardig tegen jouquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kijk twee complimenten in één post, dit is echt mijn lucky night, iedereen is zo aardig vanavond!
Kom maar op Hosti en swarma
Of D_K die vast achteraf nog even onaardig komt doen :p
Ik moet morgen om 17:00 een straat verder zijn.. gaat lukken denk ik zo!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:40 schreef HostiMeister het volgende:
toe maar, ik moet morgen alleen wakker worden en een keer mijn reet richting mijn werk slepen
Nee maar als ik post dat iedereen aardig doet, wéét ik natuurlijk gewoon dat er nog wel even gebitcht gaat wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ooit onaardig tegen jou
Tsss
Zo ben ik nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee maar als ik post dat iedereen aardig doet, wéét ik natuurlijk gewoon dat er nog wel even gebitcht gaat worden
Is dat in jouw ogen dan een verenigingssletje of een Posteleindame?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 17:00 een straat verder zijn.. gaat lukken denk ik zo!
Mik heb je al ideeën voor je column? Misschien het verschil tussen verenigingssletjes en Posteleindames? Kun je mooi dinges (om het maar anoniem te houden) als voorbeeld nemen.
Voor het verenigingsblad. Heeft niet veel om 't lijf dus, oplage van 1.000 stuks. Ooit begonnen als een grapquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Succes Mik, ik ga ook slapen. Waar schrijf je columns voor?
Lucky bastard.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:40 schreef HostiMeister het volgende:
toe maar, ik moet morgen alleen wakker worden en een keer mijn reet richting mijn werk slepen
Lief van mij hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kijk twee complimenten in één post, dit is echt mijn lucky night, iedereen is zo aardig vanavond!
Sowieso!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lief van mij hè
Het is dat je al bezet bent, anders waren we een supergaaf stelletje of course
Okay sorry, my badquote:Op woensdag 15 oktober 2008 03:04 schreef LastRequest het volgende:
Volgende keer graag eerst met de eisen komen voor ik probeer te helpen![]()
Vanuit vrouwelijk oogpunt de pedagogiekvrouwen een beetje afzeiken... hmm... is er niet iets typisch aan Nijmeegse pedagogiekvrouwen?
Da's op zich een leuk planquote:Op woensdag 15 oktober 2008 03:11 schreef LastRequest het volgende:
Dan zet je een lege column neer met de vraag of ze zich voortaan weer wat interessanter kunnen gedragen zodat je weer inspiratie hebt!
Das ook niet makkelijk, misschien een groter bed?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik => bed
Nerdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:32 schreef Nielez het volgende:
[..]
Das ook niet makkelijk, misschien een groter bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |