ik halfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver nu heb ik de eerste ep van Singles gemist
Waarschijnlijk van die luchtdruk/laag metingen, was gisteren ook al in 't oosten des landsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:46 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf was op vandaag met alle straaljagers enzo? Zelfs zo'n dik tankvliegtuig (?) dat op een metertje of 200 over kwam vliegen
quote:Open your eyes, open your mind
proud like a god don't pretend to be blind
trapped in yourself, break out instead
beat the machine that works in your head
Married with children zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef LastRequest het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Christina Applegate haar beide borsten heeft laten afzetten vanwege borstkanker? Las ik van de week in de EG of Cosmo.. echt apart om te horen
Dat is oud nieuws toch? Of in elk geval dat borstkanker wel, maar ik dacht van d'r borsten ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef LastRequest het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Christina Applegate haar beide borsten heeft laten afzetten vanwege borstkanker? Las ik van de week in de EG of Cosmo.. echt apart om te horen
Vuile trut, kan ik eindelijk zeggen dat ik bier lustquote:
Je hebt met je cabrio de Zevenheuvelenweg gereden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook n leuk avontuurtje gehadiemand opgepikt en toen naar n hoogtepunt gewerkt om vervolgends nog 2x daarna hetzelfde hoogtepunt te bereiken
helaas zat er ook n dieptepunt bij
ja maar jij was dan ook mee dus een beetje flauw om t hier te zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt met je cabrio de Zevenheuvelenweg gereden?
Ik was waar ik me tegenwoordig zowat iedere avond bevindquote:
De users die allemaal gave dingen te doen hebben 's avonds komen hier nog even napratenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:30 schreef Mikkie het volgende:
Het is hier verdacht druk 's nachts, en 's avonds dan weer helemaal niks. Zou het aan de kwaliteit van de users liggen?
Ongeveer dat dus maar ik wil daarbij niet beweren dat Yasha en consorten geen leven hebben!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:31 schreef HostiMeister het volgende:
of gewoon users met een leven die na het chillen nog ff gaan interenetten
Daar wil ik niks van weten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:30 schreef swarmahoer het volgende:
Vermoedelijk hebben swarma en Swine weer samen "geklommen".
niks klimmen alleen naar beneden
En als ik dat nou wel beweer?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ongeveer dat dus maar ik wil daarbij niet beweren dat Yasha en consorten geen leven hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |