quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
'Kijk mam, pap hier kunnen jullie lekker sex op hebben'
Nee, gordijnen en leuke spulletjes enzo..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je gaat toch niet het bed van je ouders helpen uitzoeken?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, gordijnen en leuke spulletjes enzo..
fijn dat je dat laatste er even bij verteldquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga misschien vanavond
Heeft iemand van jullie wel eens boodschappen laten bezorgen door albert? Die service van AH?
spannendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga misschien vanavond van de brug springen
ga naar de aldi, dan val je niet uit de toom.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik moet zo boodschappen doen, maar ik heb geen zin, zit namelijk in mijn chillkleding, dus moet me dan weer omkleden enzo
Pardon?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga misschien vanavond van de brug springen
En toch geeft er niemand antwoordquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fijn dat je dat laatste er even bij verteld
Dan kun je zeggen "Nee daar heb ik geen ervaring mee"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kennelijk heeft niemand er ervaring mee
Waar heb je het voor nodig trouwens? Misschien kan Yashi het even proberen, hoeft ze zich ook niet om te kleden
Vrouwenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik moet zo boodschappen doen, maar ik heb geen zin, zit namelijk in mijn chillkleding, dus moet me dan weer omkleden enzo
Ja ik zit en een film te kijken, en op FOK! te posten; ik loop een half topic achterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben al geweest hoorMijn tante was even mee gereden
Zelfs al ging het niet om mij in de TT, die grap is echt te oud én te slecht voor woordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nijmegen #228 - waar Slarioux z'n mamma mist
Ik mis zijn moedertje ook!
Nog eventjes aldus de dokter!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehe, ok, now I get the problem
En D_K, leef jij ook nog
ook zonder naar je username te kijken wist ik gewoon dat jij t wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nijmegen #228 - waar Slarioux z'n mamma mist
Ik mis zijn moedertje ook!
Ik post hier amper en nu al bekend! berucht!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ook zonder naar je username te kijken wist ik gewoon dat jij t was
Dyslectische posts?quote:
*fap fap*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owja mijn oma had echt zoiets fouts aan vd week!! een soort netshirt met heel fijne mazen, maar niks anders eronder aan
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:21 schreef LastRequest het volgende:
Megagrote pan aardappels op het vuur = bijna heerlijke rauwe andijviestamppot
Uhuh.. staat nu nog even op om de kaas erdoorheen te laten smelten.. en dan eindelijk etenquote:
Dat is toch al semi oud nieuws? SHO (quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef LastRequest het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Christina Applegate haar beide borsten heeft laten afzetten vanwege borstkanker? Las ik van de week in de EG of Cosmo.. echt apart om te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |