quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
'Kijk mam, pap hier kunnen jullie lekker sex op hebben'
Nee, gordijnen en leuke spulletjes enzo..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je gaat toch niet het bed van je ouders helpen uitzoeken?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, gordijnen en leuke spulletjes enzo..
fijn dat je dat laatste er even bij verteldquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga misschien vanavond
Heeft iemand van jullie wel eens boodschappen laten bezorgen door albert? Die service van AH?
spannendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga misschien vanavond van de brug springen
ga naar de aldi, dan val je niet uit de toom.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik moet zo boodschappen doen, maar ik heb geen zin, zit namelijk in mijn chillkleding, dus moet me dan weer omkleden enzo
Pardon?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga misschien vanavond van de brug springen
En toch geeft er niemand antwoordquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fijn dat je dat laatste er even bij verteld
Dan kun je zeggen "Nee daar heb ik geen ervaring mee"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kennelijk heeft niemand er ervaring mee
Waar heb je het voor nodig trouwens? Misschien kan Yashi het even proberen, hoeft ze zich ook niet om te kleden
Vrouwenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik moet zo boodschappen doen, maar ik heb geen zin, zit namelijk in mijn chillkleding, dus moet me dan weer omkleden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |