Ja ik zit en een film te kijken, en op FOK! te posten; ik loop een half topic achterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben al geweest hoorMijn tante was even mee gereden
Zelfs al ging het niet om mij in de TT, die grap is echt te oud én te slecht voor woordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nijmegen #228 - waar Slarioux z'n mamma mist
Ik mis zijn moedertje ook!
Nog eventjes aldus de dokter!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehe, ok, now I get the problem
En D_K, leef jij ook nog
ook zonder naar je username te kijken wist ik gewoon dat jij t wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nijmegen #228 - waar Slarioux z'n mamma mist
Ik mis zijn moedertje ook!
Ik post hier amper en nu al bekend! berucht!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ook zonder naar je username te kijken wist ik gewoon dat jij t was
Dyslectische posts?quote:
*fap fap*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owja mijn oma had echt zoiets fouts aan vd week!! een soort netshirt met heel fijne mazen, maar niks anders eronder aan
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:21 schreef LastRequest het volgende:
Megagrote pan aardappels op het vuur = bijna heerlijke rauwe andijviestamppot
Uhuh.. staat nu nog even op om de kaas erdoorheen te laten smelten.. en dan eindelijk etenquote:
Dat is toch al semi oud nieuws? SHO (quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef LastRequest het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Christina Applegate haar beide borsten heeft laten afzetten vanwege borstkanker? Las ik van de week in de EG of Cosmo.. echt apart om te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |