oke, die kaas verpest dan weer de boelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Uhuh.. staat nu nog even op om de kaas erdoorheen te laten smelten.. en dan eindelijk eten
ik halfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver nu heb ik de eerste ep van Singles gemist
Waarschijnlijk van die luchtdruk/laag metingen, was gisteren ook al in 't oosten des landsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:46 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf was op vandaag met alle straaljagers enzo? Zelfs zo'n dik tankvliegtuig (?) dat op een metertje of 200 over kwam vliegen
quote:Open your eyes, open your mind
proud like a god don't pretend to be blind
trapped in yourself, break out instead
beat the machine that works in your head
Married with children zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef LastRequest het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Christina Applegate haar beide borsten heeft laten afzetten vanwege borstkanker? Las ik van de week in de EG of Cosmo.. echt apart om te horen
Dat is oud nieuws toch? Of in elk geval dat borstkanker wel, maar ik dacht van d'r borsten ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef LastRequest het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Christina Applegate haar beide borsten heeft laten afzetten vanwege borstkanker? Las ik van de week in de EG of Cosmo.. echt apart om te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |