wat?quote:
dat je er verder ook weinig aan kan doen als je hoofd er niet na staatquote:
Welke vakantie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:36 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb een todolijst voor de vakantie maar ik doe er bitter weinig aan
serieus.... die wil je niet hebben..... Maar jij bent aan de beurt om een mailtje te sturenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
doe mij anders ook maar zo'n mailtje
Nice!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Regular Fare
Vertrek:
Düsseldorf (Weeze) 20:05
Aankomst:
Glasgow (Prestwick) 20:40
3 x Adult 5,67 EUR
Tarief: 5,67 EUR
Belastingen/ toeslagen: 47,31 EUR
Totale prijs: 52,98 EUR
Wat een prijzenZondag even gaan boeken want dan kunnen we nog lekker goedkoop vliegen
Weekendje, om even de boel te verkennen voor een vriendinnetje daar.. maar nu zijn de prijzen nog lekker goedkoop dus we moeten even gaan kijken welke datum we gaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice!!!hoelang ga je naar glasgow...?
Sommige mensen hebben het ook altijd beter dan anderen.quote:
Nicequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Weekendje, om even de boel te verkennen voor een vriendinnetje daar.. maar nu zijn de prijzen nog lekker goedkoop dus we moeten even gaan kijken welke datum we gaan
Heb er wel super zin in
Daarom ga ik al niet eens proberen het filmpje te openenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:48 schreef Dupje het volgende:
Disturbed
Ik denk alleen niet dat er heel veel liefhebbers zijn van deze muziek.
Dat was hun afsluiter, heb nog een live filmpje van gister, met een drumsolo van een paar minuten!quote:
Wie weet vind je het wel super vetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom ga ik al niet eens proberen het filmpje te openen.
hij valt best mee.... zit een goede beat in en je kunt lekker meeschreeuwen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom ga ik al niet eens proberen het filmpje te openen.
nice.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat was hun afsluiter, heb nog een live filmpje van gister, met een drumsolo van een paar minuten!
http://vimeo.com/1963034
Daarom vind ik het ook echt groove rockquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:52 schreef Californium het volgende:
[..]
hij valt best mee.... zit een goede beat in en je kunt lekker meeschreeuwen!
Ook heel vet als het bij dat owha ha ha ha stilvalt, en dat je het publiek zo hoort aarzelenquote:
Yeah zoals je wrs wel merkt ben ik nog aan t nagenietenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:57 schreef Californium het volgende:
goed planga ook eens wat doen
Tof concert Dupje!
Wacht maar.. op een dag heb je ze allemaal weggejaagd en dan ga je het missen. Dat doe ik dan, stom genoeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
Voor je ouders de pc moeten fixen omdat je daar zo goed in bent
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
Nee geen probleem is Slars manier om 'een voet tussen de deur' te krijgen
Niks maar ik vond het zo frappant van mezelf dat ik het weer ging aanbieden terwijl ik er net "vanaf" wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:19 schreef IrishBastard het volgende:
En wat is precies het probleem aan bovenstaande?
Als je daar geen wijf nat mee krijgt weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
![]()
"Pssst meisje, ik kan goed met die windows xzp, je weetz"
Ik had daar een best goede gekocht maar die bleek zo pauper als wat. Aan/uit knop is stuk en als mijn PC te hard bezig is klapt ie er compleet uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:42 schreef IrishBastard het volgende:
Gamma heeft van die overspanningsbeveiligde enzo
Maar praxis hoort dat ook gewoon te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |