Hier klopt iets niet inderdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
wtf ik onderaan
zal ik gister dan een soort van leven gehad hebben
* Mikkie mompelt iets over Pasen en Pinksteren...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is pas spannend als je post dat je wel iets snapt.
Ja, hallo, jij was jarigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
ja doe maar weer zok zal nog eens n rondje geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
wie is de volgende eigelijkquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wie is de volgende eigelijkyasha dacht ik he ?
als ik terug benquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:06 schreef swarmahoer het volgende:
t ging om de rondjesdie kom je niet hier ff geven denk ik zo
quote voor laterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik terug bendan ga ik vast wel een keer naar een meet komen en vast wel een rondje geven
Maw: het interesseert me geen reet wie er jarig is, als ik maar gratis drank krijg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:06 schreef swarmahoer het volgende:
t ging om de rondjesdie kom je niet hier ff geven denk ik zo
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maw: het interesseert me geen reet wie er jarig is, als ik maar gratis drank krijg..
de rijken steunen de armenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maw: het interesseert me geen reet wie er jarig is, als ik maar gratis drank krijg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Nee Dupje is ook in November jarig..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wie is de volgende eigelijkyasha dacht ik he ?
editquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:08 schreef Dupje het volgende:
Gister naar Disturbed en Shinedown geweest! Het was heftig maar![]()
Ben wel geplet
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de rijken steunen de armenIn dat geval mag je de komende meets nog wel meer rondjes geven, samen met CP, aangezien jullie nog zo ongeveer de enige thuiswonenden zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik heb geen idee waar je het over hebt: concerten ofzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:08 schreef Dupje het volgende:
Gister naar Disturbed en Shinedown geweest! Het was heftig maar![]()
Ben wel geplet
Concertquote:
quote:
Jep dat dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt: concerten ofzo?
Ik ben 3 november jarigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee Dupje is ook in November jarig..
Meeposten, kutjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:20 schreef Slarioux het volgende:
*lurk lurk*
Ik moet ook zo... dadelijk even afwassen en vlak daarna kan ik ook weer de deur uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker joh op je werk zitten terwijl je hoofd er niet na staat
ken het probleemquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker joh op je werk zitten terwijl je hoofd er niet na staat
wat?quote:
dat je er verder ook weinig aan kan doen als je hoofd er niet na staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |