hmmquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
Zo mensen... Cali en ik hebben besloten er een punt achter te zetten. Dus dat jullie het even weten.
Vermoeden had ik net al.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
Zo mensen... Cali en ik hebben besloten er een punt achter te zetten. Dus dat jullie het even weten.
Heb je ook vakantie dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef LastRequest het volgende:
Hihi ik ging om 12u toch nog even op de bank liggen, 10u opstaan was iets te enthousiast.
Toen werd ik om 15u weer wakker
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ohjee...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
Jij ook natuurlijk Sanderquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:48 schreef Slarioux het volgende:
Damn, het seizoen is weer begonnen; overal om me heen gaan relaties stuk. Inclusief de mijne.
Maar sterkte allebei
Je gaat toch niet het bed van je ouders helpen uitzoeken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga misschien vanavond naar de ikea.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga misschien vanavond naar Egypte.
'Kijk mam, pap hier kunnen jullie lekker sex op hebben'quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je gaat toch niet het bed van je ouders helpen uitzoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |