quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen zeer druk geweest.
Zo meteen vanaf 14.00 uur een reünie van mijn middelbare school en ik had stoer gezegd dat ik wel sushi zou maken. Alleen... ik had dat nog nooit gedaan en verder dan koffie zetten gaan mijn uitvoerende kookkunsten meestal niet. Heb er te weinig geduld voor en kan e.e.a. niet timen...
Maar nu moest ik dus aan de bak.
Heb de hele keuken ondergesmeerd met plakkerige rijst, zalmstukjes en krab met mayonaise zaten nog net niet aan het plafond, maar het resultaat mag er zijn.
7 Joekels van sushirollen met 4 verschillende vullingen (ook rekening gehouden met eventuele vega's...).![]()
Mijn dag kan nu al niet meer stuk...
![]()
is het een huisgenoot of woon je samenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:06 schreef MaJo het volgende:de situatie van gister is compleet uit de hand gelopen
toch afgesproken met ex omdat ik me behoorlijk rot voelde over de avond ervoor. Was gezellig, hij was heel lief en zei dat het allemaal niet zo dramatisch was
alleen mijn huisgenoot was niet blij met me en ging me smsjes sturen met allemaal verwijten
ik had beloofd om nog bij haar langs te gaan maar in dit soort dingen heb ik geen zindus ik ben lekker naar mijn ouders gegaan
het is mijn huisgenoot en tevens beste vriendin. Maar op dit moment lijkt het wel alsof we een relatie hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
is het een huisgenoot of woon je samen
Verleidt me nou nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond shoarma dus?
Je had ook naar het AKQ-Team moeten luisterenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:06 schreef MaJo het volgende:de situatie van gister is compleet uit de hand gelopen
toch afgesproken met ex omdat ik me behoorlijk rot voelde over de avond ervoor. Was gezellig, hij was heel lief en zei dat het allemaal niet zo dramatisch was
alleen mijn huisgenoot was niet blij met me en ging me smsjes sturen met allemaal verwijten
ik had beloofd om nog bij haar langs te gaan maar in dit soort dingen heb ik geen zindus ik ben lekker naar mijn ouders gegaan
Dat zijn goeie berichtenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Top Gear gaat weer verder op 2 november. Terug naar de studio
Jawel, maar niet echt voorgesteldquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Lubje heeft hier al eens eerder gepost toch
Maar wat doe je en wat ging er slecht?quote:
Om vervolgens vannacht om 3 uur klaarwakker te zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens best zin om te gaan slapen
Dat jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Om vervolgens vannacht om 3 uur klaarwakker te zijn
Op zondag begeleid ik verjaardagspartijtjes en de kinderen waren echt duivelsquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wat doe je en wat ging er slecht?
Lubje is zover ik weet geen vriend van Wiebel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:52 schreef MaJo het volgende:
Nou mijn huisgenoot en ik hebben het uitgepraat
ik heb het idee dat lubje een vriend van Wiebel is maar misschien heb ik dat ook maar bedacht
Daar zijn het kinderen voorquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Op zondag begeleid ik verjaardagspartijtjes en de kinderen waren echt duivels
Nee maar vandaag waren ze niet te harden. Stond ik ze uit te leggen hoe ze het beste een koprol konden maken, liepen ze gewoon midden in mijn verhaal weg en dat deden ze ongeveer bij alles wat ik vertelde. De kunstjes die ik met ze wilde doen voor de act vonden ze allemaal stom en ze deden niet mee, ze wilden alleen maar piramides bouwen en toen dreigde ik maar dat we dat niet zouden doen als ze niet zouden meewerken. had ik me aan dat dreigement gehouden hadden we niets gehad...quote:
Dat is dan wel ff klote idd. Volgens mij als je mij in zo'n hok vol koters zou stoppen kwamen ze allemaal jankend naar buitenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee maar vandaag waren ze niet te harden. Stond ik ze uit te leggen hoe ze het beste een koprol konden maken, liepen ze gewoon midden in mijn verhaal weg en dat deden ze ongeveer bij alles wat ik vertelde. De kunstjes die ik met ze wilde doen voor de act vonden ze allemaal stom en ze deden niet mee, ze wilden alleen maar piramides bouwen en toen dreigde ik maar dat we dat niet zouden doen als ze niet zouden meewerken. had ik me aan dat dreigement gehouden hadden we niets gehad...
Ik ben voor het eerst mijn geduld verloren en heb geschreeuwd dat ik het zat was. Iets later nam de projectleider het even van me over en ben ik twee asprientjes gaan slikken, daarna heb ik gewoon mijn punt gemaakt en de kinderen heengesleept waar ze heen moesten. De vader die mij moest helpenw as ook echt een lamlul.
Normaal is het erg leuk...
De vraag is of 'ie ook leuk is als je nuchter bentquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou, nu was het bijna ik die jankend naar buiten ging. Maar de schandalige hoeveelheid booze die ik er gisteren ingekregen heb hielp wel mee ben ik bang. Wel een leuke gast ontmoet
Sure thingquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag is of 'ie ook leuk is als je nuchter bent
Word. Ik wil eigenlijk wel even lezen en naar bed maar eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:44 schreef Etcetera het volgende:
dat dacht ik van Pitt
ik weet van verveling niet wat ik moet doen
Eens. Maar het is mijn topic nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en je zegt een meisje dat en niet een meisje die
Ja ik las 'm en dacht: hey wacht, dit leest gek.quote:
wat was de uitkomst daarvan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verliefd op meisje die "out-of-my-league" is
Dat dacht hij ook.
word yoquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Word. Ik wil eigenlijk wel even lezen en naar bed maar eigenlijk ook niet.
Voorlopige uitkomst is dat 'ie een date heeft.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef Etcetera het volgende:
wat was de uitkomst daarvan?
oh da's wel tofquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorlopige uitkomst is dat 'ie een date heeft.
ik heb vandaag Mustang Shelby GTH ofzo gezien, cabrio. wauwquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren trouwens even aan de kont van eerder genoemde Mustang gezeten. Dat voelde goed
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorlopige uitkomst is dat 'ie een date heeft.
Dan stop ik met aanmoedigenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Da's wel mooi! Zit er by my niet in
Ik vind het wel lief hoor, maar hij heeft alleen mijn nummerquote:
En hoe komt 'ie daaraan dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief hoor, maar hij heeft alleen mijn nummer
Dat heb ik hem vet stoer (en on-PS'erig) gegeven aan het eind van ons gesprek, wat volgens mijn vrienden vet lang duurde ( >1 uur)quote:
Dan moet je PUB en R&P even in de gaten houden de komende 3 dagenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat heb ik hem vet stoer (en on-PS'erig) gegeven aan het eind van ons gesprek, wat volgens mijn vrienden vet lang duurde ( >1 uur)
Daar is ie niet het type voorquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je PUB en R&P even in de gaten houden de komende 3 dagen
Dat zijn juist de ergstequote:Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar is ie niet het type voor
Maar jij hebt ook iets "on-PS-rigs" gedaanquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar is ie niet het type voor
ik weet niet hoor, maar denk je echt dat een jongen die ruim een uur met je kletst geen interesse heeftquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat heb ik hem vet stoer (en on-PS'erig) gegeven aan het eind van ons gesprek, wat volgens mijn vrienden vet lang duurde ( >1 uur)
Laten we zeggen dat het hem dagelijks overkomtquote:
Zoveel zegt het nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar denk je echt dat een jongen die ruim een uur met je kletst geen interesse heeft
Zou homo kunnen zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar denk je echt dat een jongen die ruim een uur met je kletst geen interesse heeft
Is het Bassie?quote:
Ja dat zuigtquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:45 schreef Cobra4 het volgende:
Yep, lekker werken terwijl (bijna) alle anderen liggen te snurken.
Klinkt goedquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
Gezellig![]()
Wat leuke oefening afgewerkt in Duitsland en Noorwegen. En over een paar weken weer gezellig 2 weken naar de " jongens en meisje" in A.
Ah okquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, Afghanistan.
Soms wel wat "spannende" momenten, maar eng? Nee, vind ik 't niet.
Maar ligt er natuurlijk ook aan naar welke basis je gaat en voor welke werkzaamheden.
Stegeman komt wekelijks op die basis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat las ik cobra heb jij alberto stegemans op de basis gelaten?
Ik vind alles wat die vent doet eigenlijk onzin want als je echt wilt kom je overal wel binnenquote:Op maandag 13 oktober 2008 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stegeman komt wekelijks op die basis.![]()
Vleeswaren brengen.
Maar dat de zaak "zo lek is als een mandje" is roepen we al jaren. Maar ja, lang leve de bezuinigingen.
En nu loopt GL voorop als hardste te schreeuwen dat er iets aan gedaan moet worden.![]()
Je kunt nu eenmaal niet een basis/kazerne van een paar honderd hectare groot met een paar man beveiligen.
Maar 14km en waarschijnlijk tientallen gebouwen en bos enz.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
Klopt helemaal. Was ie aan de de poort gesnapt dan was ie zeker aan de achterkant over een hek geklommen. Er staat maar zo'n 14km hek om woensdrecht heen.
Yep, dus nooit 100% te beveiligen. Tenzij je een paar honderd man per dienst hebt, dan kom je een stuk in de juiste richting.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar 14km en waarschijnlijk tientallen gebouwen en bos enz.
Truste!quote:Op maandag 13 oktober 2008 03:05 schreef MaJo het volgende:
Ik had geen idee waar jullie het over hebben maar hoor het net op het journaal
ik ga tukken trouwens, moet over 5 uur weer op
5 uur is nog best redelijk heb het wel eens met minder moeten doen, slaapse mayoquote:Op maandag 13 oktober 2008 03:05 schreef MaJo het volgende:
Ik had geen idee waar jullie het over hebben maar hoor het net op het journaal
ik ga tukken trouwens, moet over 5 uur weer op
Dat zijn de betere dingen om te doenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:45 schreef Soempie het volgende:
Sven ging vanmorgen weg om 6 uur en toen ben ik weer lekker terug in bed gekropen.
Jij ook al. Ik ben ook ziek. Bed ligt vol zakdoekjes.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ziek vandaag. Dus ik mag ook uitslapen
dat ik dat mag meemaken. Jaloers zijn op iemand die ziek is om in bed te kunnen blijven liggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:06 schreef MaJo het volgende:
Ik ben bijna jaloerswou dat ik een goede reden had om in bed te kunnen blijven
maar aan de andere kant kan het helemaal niet, moet echt werken want heb nog 23 euro voor de rest van de maand
Oh, je had gisteren toch een wake up call besteld?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:04 schreef Nembrionic het volgende:
Om 7:15 een gemiste oproep. Ik ken het nummer niet maar bel net terug, wordt er niet opgenomen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ziek vandaag. Dus ik mag ook uitslapen
JoJo en Soempie, beterschap!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:01 schreef Soempie het volgende:
Jij ook al. Ik ben ook ziek. Bed ligt vol zakdoekjes.
Zo bedoel ik het uiteraard nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat ik dat mag meemaken. Jaloers zijn op iemand die ziek is om in bed te kunnen blijven liggen.
Knallende koppijn elke keer dat je hoest denken dat je je longen er zo ongeveer uitkomen.
Zullen we ruilen?
En een beetje laat begonnen dus?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:25 schreef MaJo het volgende:
moet een opdracht maken over het ontstaan van het nieuwe testament
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het begint zo
Er was eens lang lang gelden in een land hier ver vandaan.....
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het uiteraard niethet is meer dat ik het liefst even een week onder de wol kruip, ben de laatste dagen weer zwaar down
Oh, dus jij was het? Dan heb ik nu je nummer en kan ik je stalkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, je had gisteren toch een wake up call besteld?
![]()
Zoals altijd jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
En een beetje laat begonnen dus?
Hoe is het met politicologie? Valt het een beetje te combineren?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er nog. Ik heb me laten opfokken door keyboard warriors
Het gaat niet om de inhoud van het nieuwe testament maar over het ontstaan van de canon, de verzameling boeken. Waarom zijn deze boeken wel opgenomen en anderen niet? Zoals het evangelie van judas en het evangelie van maria Magdalena. Wel interessantquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het begint zo
Er was eens lang lang gelden in een land hier ver vandaan.....
Speel maar in op mijn schuldgevoelquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook wat leuke afleiding hebben....
ja, dat is een hint ja
quote:
Deze week zat je ruim in je planning toch?quote:we gaan echt snel afspreken, al weet ik echt niet wanneer
En heb je op dat schema dan ook vrij tijd ingeplant?quote:ik heb trouwens een planning gemaakt voor deze week met allemaal studeerblokken erin. Mijn moeder heeft een kopie zodat ze kan checken of ik het ook doe![]()
hear hearquote:
Dan is het sinds hij uit de verhuisdoos is gekomen erger geworden. Ik kon sommige kopietjes wel afspelen en zeker wel een film kijken toen ik nog in Groningen woonde. Werd pas een probleem bij een paar uur achter elkaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:07 schreef Whiteguy het volgende:
He Soemp.. nog even over die dvd speler he....
Die ga ik toch maar weggooienLeest zelfs mn originele dvd's slechts tot minuut 60, kopietjes begint ie al helemaal niet aan
Neuh.. ik ben niet zo'n liefhebber daarvan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan is het sinds hij uit de verhuisdoos is gekomen erger geworden. Ik kon sommige kopietjes wel afspelen en zeker wel een film kijken toen ik nog in Groningen woonde. Werd pas een probleem bij een paar uur achter elkaar.![]()
Nah, sorry. Wil je je bonbonbloc terug?
Hoe had hij op je mailtje gereageerd?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ben eindelijk weer aan de scriptie![]()
Kan ook niks anders doen want ik ben echt gebroken na een heel weekend overdag verhuizen en 's avonds feestjes
![]()
Überhaupt niet...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe had hij op je mailtje gereageerd?
Dat ging goedquote:En hoe is het verhuizen gegaan?
Hij weer.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:23 schreef Whiteguy het volgende:
PS heeft dit jaar een klasgenootje minder...
Ja dat wel. Daarom vind ik het ook niet erg om te doenquote:
Tja, hoop werk ja. Het is echt een skelet nu. Maar in januari moeten we er weer in, dus...quote:Wat een werk joh.
Vlak voor het avondeten doet dit het ook goed...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
Mooi stukje proza voor bij het ontbijt
http://www.nu.nl/news/178(...)nveilige_seks'.htmls
Wist ik al langquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:23 schreef Whiteguy het volgende:
PS heeft dit jaar een klasgenootje minder...
Ze hebben het weggehaaldquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:58 schreef Soempie het volgende:
Er is een fout opgetreden
De pagina die u op onze site zocht kan helaas niet gevonden worden.
Nee hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben het weggehaald
Waarschijnlijk vonden ze het toch te goor
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben het weggehaald
Waarschijnlijk vonden ze het toch te goor
Oh, dan zal ik de ALT niet goed hebben ingedrukt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..], er staat alleen een 's' te veel aan het eind van de URL...
Vind je het echt zo goor?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlak voor het avondeten doet dit het ook goed...
Tepelsex, anaal inspuiten van HIV besmet bloed, sex met vuisten en voeten.quote:
is goed voor je internationale ontwikkelingquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:35 schreef MadMaster het volgende:
Grumpf, AC/DC komt 13 maart naar Nederland, maar ze spelen in Ahoy...
Fout, de gitarist...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is goed voor je internationale ontwikkeling
En de zanger is het grootste deel van het jaar in Nederland te vinden
Deels wel en daarnaast is het een klote zaal qua akoestiek...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je hebt toch niet serieus problemen met Ahoy omdat het in rotterdam ligt net als Feyenoord?
Nee, dan de ArenAquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels wel en daarnaast is het een klote zaal qua akoestiek...
Dat niet, maar het is bij mij niet zo dat ik er misselijk van word oid.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tepelsex, anaal inspuiten van HIV besmet bloed, sex met vuisten en voeten.
Nee hoor, dat vind ik heel normaal...
Intens leuk dat dat woord uit jouw toetsenbord komt...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw, dat vind ik geloof ik wel intens kinderachtig
Het idee alleen al bezorgd me kippenvel.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is bij mij niet zo dat ik er misselijk van word oid.![]()
Natuurlijk vind ik het wel ziek, maar ik kan het wel gewoon lezen en vervolgens een broodje nemen.
Juist van mijn grootste criticus had ik meer verwachtquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Intens leuk dat dat woord uit jouw toetsenbord komt...
Ja, ik kijk ook gewoon die zieke Japanse films en moet er stiekem om lachen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:29 schreef Soempie het volgende:
Naalden in tepels steken.
Ik vroeg me al af waar je bleef. Jij kunt ook altijd tegen zulke verhalen.
Het is wel penetratie, maar dan met naaldenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ook gewoon die zieke Japanse films en moet er stiekem om lachen.
Ik vind dat niet echt seks, maar goed, dat is poep- en plasseks ook niet. Niet in de zin van penetratie.
Hehe, wat maf.
Oeh, dan heb ik vorige week ook kinky seks gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is wel penetratie, maar dan met naalden
Niets is wat het lijkt...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Juist van mijn grootste criticus had ik meer verwacht
Dat dus.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:54 schreef wyccie het volgende:
MaJo, wat bedoel je met dat je het niet had moeten zeggen? Wat zeggen?
En gewoon lekker uitrusten, niet zo veel werken! Ik snap ook niet waarom je dat doet. Mij wordt altijd al verweten dat ik zoveel werk, maar volgens mij heb jij het nog lastiger. Direct uit de uni gelijk weer werken en daarnaast moet je ook nog allerlei opdrachten maken. Daarbij ook nog AD en Ritalin. Volgens mij rust jij helemaal niet goed uit en ga je al weer vol aan de bak als je nog maar voor 75% bekomen bent. Pas toch op je zelf, meisje.
Mag ik je dan alvast voorbereiden op het feit dat Guns 'n Roses volgende maand met een nieuw album komt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:51 schreef MaJo het volgende:
Vertel dat gore verhaal eens? Ik kan daar ook wel tegen
en WTF heeft AC/DC een nieuw nummer uit? Zag het net om mtv. Loop weer eens gruwelijk achter
Heb je jezelf in je vinger geprikt met een naald van een injectiespuit?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, dan heb ik vorige week ook kinky seks gehad.
Alweer?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag ik je dan alvast voorbereiden op het feit dat Guns 'n Roses volgende maand met een nieuw album komt?
En dat laatste moet je leren accepteren. Je kan het wel maar niet op dit tempo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:43 schreef MaJo het volgende:ik had vanochtend niets moeten zeggen want even later ben ik helemaal gaan spacen
trillen, helemaal in paniek alsof ik gek werd
weggegaan bij college en werk afgebeld. Mijn moeder heeft me opgehaald en ik heb tot net geslapen. Ik doe weer veel te veel, ik kan dit op het moment gewoon niet ben ik bang
Nee, bloed gegeven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Heb je jezelf in je vinger geprikt met een naald van een injectiespuit?
Was it as good for you as it was for him?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
14 jaar toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat album wordt al 8 jaar aangekondigd...
De symptomen die je beschrijft zouden inderdaad op een stevige sexpartij kunnen slaan...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, bloed gegeven.![]()
In combinatie met een lage bloeddruk is dat toch wel even een beetje heftig. Was er even twee dagen ongelooflijk moe van.
Als je hun Live Era-album niet meetelt, dan klopt dat wel zo ongeveer...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
14 jaar toch?
23-24 November. Mark my words.
Penetratie is niet altijd seks, maar dat wist jij ook welquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, als 'ie het in IJsland op een bank had gezet had 'ie er ook geen lol van gehad...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
Die is zo flink genaaid dat je bijna zou zeggen dat het dat miljoen waard was
http://www.nu.nl/news/178(...)%E9n_prostituee.html
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:15 schreef wyccie het volgende:
Da's waar Tim. Als ik een potlood in je oor douw is dat justitieel wel verkrachting, maar ik zou het geen seks willen noemen. Tenzij jij een potlood-in-je-oor-fetish hebt.
Seks is ook niet altijd penetratiequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Penetratie is niet altijd seks, maar dat wist jij ook wel
Weet je wat bizar is? Ik moest vanmiddag nog aan de pindakaas-eend denken maar ik wist niet meer waar ik het vandaal gehaald had.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:23 schreef wyccie het volgende:
Wat is dit nou?
Net zo bizar als Nems pindakaas en eend.
Kopje thee voor jouquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb al de hele dag een beetje een licht gevoel in mn hoofd en een zere strot![]()
Dus bij deze meld ik me ook maar even in de ziekenboeg
Nee, maar dat plaatje vind ik wel echt heel goor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En dat verhaal van die vage seks deed je helemaal niks!
Ik heb me bij mijn huidige werkgever nog niet ziekgemeldquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kopje thee voor jou![]()
Ik moet morgen werken, maar ben ook ziek. Durf me alleen niet ziek te melden, omdat ik dat een maand geleden ook al had gedaan (terwijl ik toen niet heel ziek was)
Mja, ik heb gewoon niet zo heel veel zin om met meubels te slepen en een stofzuiger door een huis te trekken als ik knallende hoofdpijn heb.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb me bij mijn huidige werkgever nog niet ziekgemeld
Daar zou MM nou wel eens een naaldje mee willen delenquote:
Dat ik had gezegd dat ik ook wel ziek zou willen zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:54 schreef wyccie het volgende:
MaJo, wat bedoel je met dat je het niet had moeten zeggen? Wat zeggen?
En gewoon lekker uitrusten, niet zo veel werken! Ik snap ook niet waarom je dat doet. Mij wordt altijd al verweten dat ik zoveel werk, maar volgens mij heb jij het nog lastiger. Direct uit de uni gelijk weer werken en daarnaast moet je ook nog allerlei opdrachten maken. Daarbij ook nog AD en Ritalin. Volgens mij rust jij helemaal niet goed uit en ga je al weer vol aan de bak als je nog maar voor 75% bekomen bent. Pas toch op je zelf, meisje.
Snap ik, ik heb nu ook geen lichamelijk zwaar werk meer, dat scheelt gewoon enormquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik heb gewoon niet zo heel veel zin om met meubels te slepen en een stofzuiger door een huis te trekken als ik knallende hoofdpijn heb.
Jeetje, stop daar mee, MaJo!quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:37 schreef MaJo het volgende:
2 studies, 5 dagen in de week werken
Nee, daar ben ik inmiddels wel van genezen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zou MM nou wel eens een naaldje mee willen delen
Maar ik moet toch ook mijn rekeningen betalenquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jeetje, stop daar mee, MaJo!![]()
Met twee studies zou je hooguit 1 dag in de week mogen werken. Wel elke keer zo'n bruisbal meenemen zodat je daarna lekker kan relaxen.
Ik zie de goedbedoelde adviezen hier per kilo over mijn beeldscherm vliegen, iedere keer weer.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jeetje, stop daar mee, MaJo!![]()
Met twee studies zou je hooguit 1 dag in de week mogen werken. Wel elke keer zo'n bruisbal meenemen zodat je daarna lekker kan relaxen.
Klinkt lullig, maar je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie de goedbedoelde adviezen hier per kilo over mijn beeldscherm vliegen, iedere keer weer.
Maar MaJo doet er niets mee, ook dat lees ik iedere keer weer...
Op een gegeven ogenblik geeft je lichaam gewoon aan dat het niet meer gaat. Dat was nu al, maar als je dan toch doorgaat lig je er straks denk ik langer uit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik moet toch ook mijn rekeningen betalenMet 1 dag in de week kom ik daar niet aan
Misschien word het binnenkort wel beter. Ik ga misschien voor nu.nl werken, van huis uit. Dan kan ik minder in de winkel gaan werken
Ik ga zo ook weer lekker in bad met mijn meegenomen bruisbal
Heb je al drie jaar bij het IBG geleend? Je ouders willen toch ook wel een beetje bijspringen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:45 schreef MaJo het volgende:
Maar ik moet toch ook mijn rekeningen betalenMet 1 dag in de week kom ik daar niet aan
Misschien word het binnenkort wel beter. Ik ga misschien voor nu.nl werken, van huis uit. Dan kan ik minder in de winkel gaan werken
Ik ga zo ook weer lekker in bad met mijn meegenomen bruisbal
Het is niet lullig bedoeld, vandaar dequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt lullig, maar je hebt wel gelijk.
Ik zou de adviezen graag ter harte nemen maar sommige dingen kunnen gewoon niet andersquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie de goedbedoelde adviezen hier per kilo over mijn beeldscherm vliegen, iedere keer weer.
Maar MaJo doet er niets mee, ook dat lees ik iedere keer weer...
Misschien is stoppen met 1 van de studies het beste, maar dan zou ik momenteel doorgaan met religiestudies. Beetje loos omdat ik politiek verslaggever wil wordenquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En wat serieuzer: als het al zo mis gaat en al zo'n tijd niet lekker loopt, gaat er dan geen belletje rinkelen dat het echt wat minder moet? Ik snap wel dat je veel wil en leuk vindt, maar 2 studies, zoveel werken, zoveel sociale activiteiten...dan brand je gewoon op.Ga in godsnaam een van de twee studies schrappen. Beter kun je je op één studie richten, zodat je niet hoeft te stressen voor tentamens. Leek me juist wel prettig dat je het wat rustiger had met politicologie, ga je er een andere studie bij doen.
Of een baantje dichter bij huis zoeken of naar Amsterdam verhuizen of één studie afkappen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou de adviezen graag ter harte nemen maar sommige dingen kunnen gewoon niet andersOk 2 studies is mijn eigen keuze natuurlijk, maar dat werken moet ook gewoon. De studie an sich vergt nog niet eens het meeste, het elke dag heen en weer reizen wél.
Dat werken moet niet, MaJo, want je houdt het niet meer vol.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zou de adviezen graag ter harte nemen maar sommige dingen kunnen gewoon niet andersOk 2 studies is mijn eigen keuze natuurlijk, maar dat werken moet ook gewoon. De studie an sich vergt nog niet eens het meeste, het elke dag heen en weer reizen wél.
Dit zou ook nog wel eens kunnen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
en ik denk ook dat je het als falen ziet als je één ding opgeeft, of niet?
Al ruim 4 jaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je al drie jaar bij het IBG geleend? Je ouders willen toch ook wel een beetje bijspringen?
Het gaat om je toekomst en je gezondheid.![]()
Met mijn baantje alleen red ik het ook niet. Dat gat in mijn hand moet ik ook maar eens gaan dichten.
Als je politiek verslaggever wil worden zou ik toch wat verder kijken dat dit semester. Religiestudies dus afkappen. Het scheelt je opdrachten en tentamens. Vanavond wilde je een opdracht maken. Dat hoeft dat niet meer. En je hebt je tentamen voor politicologie nog niet geleerd, terwijl je wel tijd besteedt aan religiestudies. Dat was toch meer een studie voor de lol?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien is stoppen met 1 van de studies het beste, maar dan zou ik momenteel doorgaan met religiestudies. Beetje loos omdat ik politiek verslaggever wil wordenHet komt gewoon omdat politicologie op dit moment saai is, het tweede semester wordt een stuk leuker
En zoals ik al eerder aangaf is het meer het reizen en werken dat het zo zwaar maakt.
Ik zou wel naar Amsterdam willen verhuizen, maar heb ook weer zo'n relaxt huis in Utrecht en bijna al mijn vrienden wonen er. Laatst wel een paar keer in Amsterdam gecrasht en dat was wel een stuk rustigerquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of een baantje dichter bij huis zoeken of naar Amsterdam verhuizen of één studie afkappen.
Dat lijken mij dan de opties?
Als dat reizen je de nek omdoet dan zul je toch iets moeten verzinnen. Maar ik denk dat de druk zodanig groot is op het moment dat je helemaal niets wil stoppen en ik denk ook dat je het als falen ziet als je één ding opgeeft, of niet?
Ja, dat is wel balen. Heb je nu eigenlijk niet genoeg credit om toch werk te kunnen vinden als politiek verslaggever, zodat je door kunt gaan met religiestudies?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:59 schreef MaJo het volgende:
maar dan zou ik momenteel doorgaan met religiestudies. Beetje loos omdat ik politiek verslaggever wil wordenHet komt gewoon omdat politicologie op dit moment saai is,
Het moet wel, want anders kan ik mijn rekeningen niet betalen. Ik heb nu ook een stapel rekeningen liggen die ik niet kan betalen dus dat maakt het er niet makkelijker opquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat werken moet niet, MaJo, want je houdt het niet meer vol.
Ik had het al eens gevraagd, maar ik weet het niet meer. Je studeert in Amsterdam, maar je woont in Utrecht? Is er geen mogelijkheid om in Amsterdam te verblijven voor je studie?
Desnoods thuis wonen en werken, is er geen Lush in Utrecht?
Goeie tip. Maar automatisch incasso's snoepen al je geld op en dan heb je opeens geen geld meer voor eten of stappen. En acceptgiro's zijn natuurlijk een heerlijke uitstel van betaling.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:13 schreef wyccie het volgende:
Tip: alles via de automatische incasso is veel handiger, dan kun je niks vergeten te betalen en loop je niet achter.
Ja dat kan ook.quote:De oplossing is dan: een goedkoop studentenhuisje in Amsterdam én veel minder gaan werken. Max. 3 dagen. Jij verdient veel meer dan ik, MaJo, dus daarmee zou het moeten lukken. Maar ik ga niet zo veel naar concerten, dus dat is wel een kostenpost minder bij mij.
Ja, dat je vrienden dan nog in Utrecht wonen is wel waar ja en dat kan ook wel lastig zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou wel naar Amsterdam willen verhuizen, maar heb ook weer zo'n relaxt huis in Utrecht en bijna al mijn vrienden wonen er. Laatst wel een paar keer in Amsterdam gecrasht en dat was wel een stuk rustiger
Natuurlijk, ik ken je na 2 jaar al iets beter hoorquote:En daar heb je ook wel een punt ja
Ik steeds "als" ipv "al" en ik had er van de week nog zo ééntje.quote:
Stappen is dan niet echt de bedoeling, hè.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
Goeie tip. Maar automatisch incasso's snoepen al je geld op en dan heb je opeens geen geld meer voor eten of stappen. En acceptgiro's zijn natuurlijk een heerlijke uitstel van betaling.
I knowquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stappen is dan niet echt de bedoeling, hè.
Ik wil echt niet zonder water, gas etc. zitten. Of een slechte aantekening bij de verhuurder, ziektekostenverzekeraar etc. Je weet maar nooit hoe dat in je nadeel kan werken. En dat geld hoort ook aan die instanties toe. Ik kan best een weekje zonder chips, koek, snoep en fruitdrankjes. Eten moet natuurlijk wel, maar dat kan al heel goedkoop.
Hoezo? Hij is je vriend. Zo gek is dat helemaal niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef Soempie het volgende:
Net Sven gebeld en nu voel ik me een stalker.![]()
Verkapte vraag-mij-wat-ik-bedoel-want-ik-wil-erover-vertellen-post. Dus...kom maar opquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef Soempie het volgende:
Net Sven gebeld en nu voel ik me een stalker.![]()
Goed punt. Ik bedacht me net ook dat MaJo met haar beste vriendin in een huis woont en dat dat best wel veel steun kan geven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me alleen af of jij de stabiliteit van de aanwezigheid van vrienden wel kwijt moet raken.
Als jij iets nodig hebt dan is het wel structuur en een vertrouwde basis. Alles compleet omgooien is op dit moment misschien niet handig.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapte vraag-mij-wat-ik-bedoel-want-ik-wil-erover-vertellen-post. Dus...kom maar op
Dat ja, hehe. Flauw van haar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef Soempie het volgende:
Ondanks de verwijtende smsjes af en toe.
Heerlijk is dat he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:33 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu zo gewend aan luxe leven, niet goed. Eigenlijk zou ik weer back to basics moeten. Mijn eerste jaar als student. Pfff, wat was dat zielig. Nog elk weekend naar huis, en soms kreeg ik 50 gulden en een bak met eten van mijn moeder mee.
Ik blijf ook niet zo lang meer. Morgen extra vroeg op.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga in mijn bedje liggen en tv kijken![]()
En daarna lekker dromen![]()
quote:
Dan is het toch geen stalken als je hem belt? Dat is toch leuk, elkaar bellen als je elkaar mist?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat ik erover verteld had, maar was in een ander topic. Hij is deze week weg en ik ben een beetje uit m'n doen.
Gek genoeg weet ik het niet. Iedereen droom 's nachts maar lang niet iedereen weet dat in de ochtend nog. Doe ik ook zelden. Dus dat kan echt over van alles gaanquote:
Pas op met wat je zegt! Voor je het weet gaan ze het helemaal uitpluizenquote:
Hij had vandaag al 2 keer gebeld, een smsje gestuurd en een briefje achtergelaten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het toch geen stalken als je hem belt? Dat is toch leuk, elkaar bellen als je elkaar mist?
Pluis maar een eind wegquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt! Voor je het weet gaan ze het helemaal uitpluizen. Vooral Soempie, als ze zich verveelt
Hoe lang is Sven weg? Voor je drie weken achter elkaar claimt ongesteld te zijn...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij had vandaag al 2 keer gebeld, een smsje gestuurd en een briefje achtergelaten.![]()
Laatste keer dat hij belde was rond 8 uur. Dus was het een beetje overdreven om nog een keer te bellen.En het voelt ook zo idioot om hem nu al zo te missen.
Ik had het gister al en toen was hij er zelfs nog gewoon.![]()
Ik gooi het elke keer wel heel laf op m'n ongesteldheid en ziek zijn.
Lijkt me toch vrij normaalquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij had vandaag al 2 keer gebeld, een smsje gestuurd en een briefje achtergelaten.![]()
Laatste keer dat hij belde was rond 8 uur. Dus was het een beetje overdreven om nog een keer te bellen.En het voelt ook zo idioot om hem nu al zo te missen.
Ik had het gister al en toen was hij er zelfs nog gewoon.![]()
Typische vrouwenstreek.quote:Ik gooi het elke keer wel heel laf op m'n ongesteldheid en ziek zijn.
Alleen deze week.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe lang is Sven weg? Voor je drie weken achter elkaar claimt ongesteld te zijn...
Dat heb ik ook. En dat zijn lang niet altijd dromen die ergens op slaan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
Sommige dromen onthoud ik wel, jaren later kan ik me nog bepaalde dingen herinneren. Dat zijn de meeste heldere, echt aandoende dromen.
Dat heb ik ook een tijdje gedaan om lucide dromen te trainen. Maar dat moet je lang volhouden en dat lukt me dan ook weer nietquote:Ik heb een tijdje in een schriftje alle dromen opgeschreven. Als ik op het goede moment wakker word kan ik zo vijf dromen opschrijven. Nu doe ik het niet meer, ben weer lui.
Ik heb überhaupt geen dromen die ook maar ergens op slaan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
Dat heb ik ook. En dat zijn lang niet altijd dromen die ergens op slaan.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nooit last van mijn ongesteldheid. Ik ben gewoon de hele maand door chagrijnig en zeurderig.
Die ga ik onthouden, die komt hier nog wel eens van pas...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapte vraag-mij-wat-ik-bedoel-want-ik-wil-erover-vertellen-post. Dus...kom maar op
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nooit last van mijn ongesteldheid. Ik ben gewoon de hele maand door chagrijnig en zeurderig.
quote:
Sven is net weg en nu al deze verdachte situatiequote:
Da's ook een geregeld leven...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:52 schreef wyccie het volgende:
En daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen dromen die ook maar ergens op slaan.
quote:Als je hoofdpijn hebt, kun je best een maagtabletje innemen, maar een aspirine helpt het best. Wil je naar Madrid, dan kun je best via Helsinki reizen, maar je kunt het best meteen naar Spanje vliegen.
Hier staat die walmende tent ook al 's ochtends vroeg te meuren op station Sloterdijk...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens staat in Zeist de oliebollenkraam alweer klaar!
Heb ik niet zo veel bezwaar tegen, stiekem zijn ze (vooral de varianten met chocola er om heen) toch wel erg lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier staat die walmende tent ook al 's ochtends vroeg te meuren op station Sloterdijk...
En dan klagen we over pepernoten in de winkel...
Over donkere tijden, ik haat het korter worden van de dagen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb ik niet zo veel bezwaar tegen, stiekem zijn ze (vooral de varianten met chocola er om heen) toch wel erg lekker. Oliebollen in mindere mate en dat associeer ik toch wat meer met echt donkere tijden.
Ik kan misschien bij nu.nl aan de slag als politiek verslaggever, zou vet zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel balen. Heb je nu eigenlijk niet genoeg credit om toch werk te kunnen vinden als politiek verslaggever, zodat je door kunt gaan met religiestudies?
Religiestudies vind je gewoon interessant, maar dat is niet iets waar je iets mee gaat doen of wel? Dan zou je ook kunnen overwegen om wel politicologie te blijven doen en religiestudies meer als een cursusje te zien. Alleen de colleges volgen en wat boeken doorlezen, zonder de stress van opdrachten en tentamens. Zou dat kunnen? Maar is misschien niet helemaal netjes naar de professoren toe.
Ik bedoel dat jij als kijker, mocht mijn droom het script van een film zijn, de weg totaal kwijtraakt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef MadMaster het volgende:
En daar geloof ik helemaal niks van.
Ik heb ook veel onzin-dromen, maar er zitten er altijd wel een paar tussen die te maken hebben met het verleden of juist heel erg met het heden. Zaken die je bezig houden...
Ik vind het heerlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over donkere tijden, ik haat het korter worden van de dagen.
Vroegâh vond ik het heerlijk, languit op de bank en dan TV kijken, maar ik ben compleet omgeslagen.
Wat me er nu ineens aan herinnert dat ik die wake-up lamp van Philips nog moet bestellen...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:23 schreef MaJo het volgende:
Het scheelt al een boel als ik niet de hele week volplan met leuke dingen en die alleen in het weekend doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |