hear hearquote:
Dan is het sinds hij uit de verhuisdoos is gekomen erger geworden. Ik kon sommige kopietjes wel afspelen en zeker wel een film kijken toen ik nog in Groningen woonde. Werd pas een probleem bij een paar uur achter elkaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:07 schreef Whiteguy het volgende:
He Soemp.. nog even over die dvd speler he....
Die ga ik toch maar weggooienLeest zelfs mn originele dvd's slechts tot minuut 60, kopietjes begint ie al helemaal niet aan
Neuh.. ik ben niet zo'n liefhebber daarvan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan is het sinds hij uit de verhuisdoos is gekomen erger geworden. Ik kon sommige kopietjes wel afspelen en zeker wel een film kijken toen ik nog in Groningen woonde. Werd pas een probleem bij een paar uur achter elkaar.![]()
Nah, sorry. Wil je je bonbonbloc terug?
Hoe had hij op je mailtje gereageerd?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ben eindelijk weer aan de scriptie![]()
Kan ook niks anders doen want ik ben echt gebroken na een heel weekend overdag verhuizen en 's avonds feestjes
![]()
Überhaupt niet...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe had hij op je mailtje gereageerd?
Dat ging goedquote:En hoe is het verhuizen gegaan?
Hij weer.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:23 schreef Whiteguy het volgende:
PS heeft dit jaar een klasgenootje minder...
Ja dat wel. Daarom vind ik het ook niet erg om te doenquote:
Tja, hoop werk ja. Het is echt een skelet nu. Maar in januari moeten we er weer in, dus...quote:Wat een werk joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |