Ja, dat je vrienden dan nog in Utrecht wonen is wel waar ja en dat kan ook wel lastig zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou wel naar Amsterdam willen verhuizen, maar heb ook weer zo'n relaxt huis in Utrecht en bijna al mijn vrienden wonen er. Laatst wel een paar keer in Amsterdam gecrasht en dat was wel een stuk rustiger
Natuurlijk, ik ken je na 2 jaar al iets beter hoorquote:En daar heb je ook wel een punt ja
Ik steeds "als" ipv "al" en ik had er van de week nog zo ééntje.quote:
Stappen is dan niet echt de bedoeling, hè.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
Goeie tip. Maar automatisch incasso's snoepen al je geld op en dan heb je opeens geen geld meer voor eten of stappen. En acceptgiro's zijn natuurlijk een heerlijke uitstel van betaling.
I knowquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stappen is dan niet echt de bedoeling, hè.
Ik wil echt niet zonder water, gas etc. zitten. Of een slechte aantekening bij de verhuurder, ziektekostenverzekeraar etc. Je weet maar nooit hoe dat in je nadeel kan werken. En dat geld hoort ook aan die instanties toe. Ik kan best een weekje zonder chips, koek, snoep en fruitdrankjes. Eten moet natuurlijk wel, maar dat kan al heel goedkoop.
Hoezo? Hij is je vriend. Zo gek is dat helemaal niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef Soempie het volgende:
Net Sven gebeld en nu voel ik me een stalker.![]()
Verkapte vraag-mij-wat-ik-bedoel-want-ik-wil-erover-vertellen-post. Dus...kom maar opquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef Soempie het volgende:
Net Sven gebeld en nu voel ik me een stalker.![]()
Goed punt. Ik bedacht me net ook dat MaJo met haar beste vriendin in een huis woont en dat dat best wel veel steun kan geven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me alleen af of jij de stabiliteit van de aanwezigheid van vrienden wel kwijt moet raken.
Als jij iets nodig hebt dan is het wel structuur en een vertrouwde basis. Alles compleet omgooien is op dit moment misschien niet handig.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapte vraag-mij-wat-ik-bedoel-want-ik-wil-erover-vertellen-post. Dus...kom maar op
Dat ja, hehe. Flauw van haar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef Soempie het volgende:
Ondanks de verwijtende smsjes af en toe.
Heerlijk is dat he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:33 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu zo gewend aan luxe leven, niet goed. Eigenlijk zou ik weer back to basics moeten. Mijn eerste jaar als student. Pfff, wat was dat zielig. Nog elk weekend naar huis, en soms kreeg ik 50 gulden en een bak met eten van mijn moeder mee.
Ik blijf ook niet zo lang meer. Morgen extra vroeg op.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga in mijn bedje liggen en tv kijken![]()
En daarna lekker dromen![]()
quote:
Dan is het toch geen stalken als je hem belt? Dat is toch leuk, elkaar bellen als je elkaar mist?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat ik erover verteld had, maar was in een ander topic. Hij is deze week weg en ik ben een beetje uit m'n doen.
Gek genoeg weet ik het niet. Iedereen droom 's nachts maar lang niet iedereen weet dat in de ochtend nog. Doe ik ook zelden. Dus dat kan echt over van alles gaanquote:
Pas op met wat je zegt! Voor je het weet gaan ze het helemaal uitpluizenquote:
Hij had vandaag al 2 keer gebeld, een smsje gestuurd en een briefje achtergelaten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het toch geen stalken als je hem belt? Dat is toch leuk, elkaar bellen als je elkaar mist?
Pluis maar een eind wegquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt! Voor je het weet gaan ze het helemaal uitpluizen. Vooral Soempie, als ze zich verveelt
Hoe lang is Sven weg? Voor je drie weken achter elkaar claimt ongesteld te zijn...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij had vandaag al 2 keer gebeld, een smsje gestuurd en een briefje achtergelaten.![]()
Laatste keer dat hij belde was rond 8 uur. Dus was het een beetje overdreven om nog een keer te bellen.En het voelt ook zo idioot om hem nu al zo te missen.
Ik had het gister al en toen was hij er zelfs nog gewoon.![]()
Ik gooi het elke keer wel heel laf op m'n ongesteldheid en ziek zijn.
Lijkt me toch vrij normaalquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij had vandaag al 2 keer gebeld, een smsje gestuurd en een briefje achtergelaten.![]()
Laatste keer dat hij belde was rond 8 uur. Dus was het een beetje overdreven om nog een keer te bellen.En het voelt ook zo idioot om hem nu al zo te missen.
Ik had het gister al en toen was hij er zelfs nog gewoon.![]()
Typische vrouwenstreek.quote:Ik gooi het elke keer wel heel laf op m'n ongesteldheid en ziek zijn.
Alleen deze week.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe lang is Sven weg? Voor je drie weken achter elkaar claimt ongesteld te zijn...
Dat heb ik ook. En dat zijn lang niet altijd dromen die ergens op slaan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
Sommige dromen onthoud ik wel, jaren later kan ik me nog bepaalde dingen herinneren. Dat zijn de meeste heldere, echt aandoende dromen.
Dat heb ik ook een tijdje gedaan om lucide dromen te trainen. Maar dat moet je lang volhouden en dat lukt me dan ook weer nietquote:Ik heb een tijdje in een schriftje alle dromen opgeschreven. Als ik op het goede moment wakker word kan ik zo vijf dromen opschrijven. Nu doe ik het niet meer, ben weer lui.
Ik heb überhaupt geen dromen die ook maar ergens op slaan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
Dat heb ik ook. En dat zijn lang niet altijd dromen die ergens op slaan.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nooit last van mijn ongesteldheid. Ik ben gewoon de hele maand door chagrijnig en zeurderig.
Die ga ik onthouden, die komt hier nog wel eens van pas...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapte vraag-mij-wat-ik-bedoel-want-ik-wil-erover-vertellen-post. Dus...kom maar op
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nooit last van mijn ongesteldheid. Ik ben gewoon de hele maand door chagrijnig en zeurderig.
quote:
Sven is net weg en nu al deze verdachte situatiequote:
Da's ook een geregeld leven...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:52 schreef wyccie het volgende:
En daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen dromen die ook maar ergens op slaan.
quote:Als je hoofdpijn hebt, kun je best een maagtabletje innemen, maar een aspirine helpt het best. Wil je naar Madrid, dan kun je best via Helsinki reizen, maar je kunt het best meteen naar Spanje vliegen.
Hier staat die walmende tent ook al 's ochtends vroeg te meuren op station Sloterdijk...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens staat in Zeist de oliebollenkraam alweer klaar!
Heb ik niet zo veel bezwaar tegen, stiekem zijn ze (vooral de varianten met chocola er om heen) toch wel erg lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier staat die walmende tent ook al 's ochtends vroeg te meuren op station Sloterdijk...
En dan klagen we over pepernoten in de winkel...
Over donkere tijden, ik haat het korter worden van de dagen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb ik niet zo veel bezwaar tegen, stiekem zijn ze (vooral de varianten met chocola er om heen) toch wel erg lekker. Oliebollen in mindere mate en dat associeer ik toch wat meer met echt donkere tijden.
Ik kan misschien bij nu.nl aan de slag als politiek verslaggever, zou vet zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel balen. Heb je nu eigenlijk niet genoeg credit om toch werk te kunnen vinden als politiek verslaggever, zodat je door kunt gaan met religiestudies?
Religiestudies vind je gewoon interessant, maar dat is niet iets waar je iets mee gaat doen of wel? Dan zou je ook kunnen overwegen om wel politicologie te blijven doen en religiestudies meer als een cursusje te zien. Alleen de colleges volgen en wat boeken doorlezen, zonder de stress van opdrachten en tentamens. Zou dat kunnen? Maar is misschien niet helemaal netjes naar de professoren toe.
Ik bedoel dat jij als kijker, mocht mijn droom het script van een film zijn, de weg totaal kwijtraakt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef MadMaster het volgende:
En daar geloof ik helemaal niks van.
Ik heb ook veel onzin-dromen, maar er zitten er altijd wel een paar tussen die te maken hebben met het verleden of juist heel erg met het heden. Zaken die je bezig houden...
Ik vind het heerlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over donkere tijden, ik haat het korter worden van de dagen.
Vroegâh vond ik het heerlijk, languit op de bank en dan TV kijken, maar ik ben compleet omgeslagen.
Wat me er nu ineens aan herinnert dat ik die wake-up lamp van Philips nog moet bestellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |