^^^^quote:Op maandag 29 september 2008 11:56 schreef Remzz het volgende:
Niet te lang wachten, friends-zone enzo en natuurlijk de cliche's 'nee heb je, ja kun je krijgen'.
als een ander het niet merkt, geldt het dus ook verder niet voor de ander... de ander zal dus hooguit het idee hebben dat jij wél redelijk zeker en spontaan bent... dat dat misschien een fout idee is maakt eigenlijk ook weinig uit.quote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef nicomart het volgende:
... terwijl ik zelf niet zo zeker ben van mezelf en daarom ook redelijk verlegen ben. Dat merk je niet echt als we praten ...
quote:Op maandag 29 september 2008 12:10 schreef fathank het volgende:
Vraag dr een keer mee uit eten ofzo. En dan niet via email
Mannen. Waarom moet het zo ingewikkeld?quote:Op maandag 29 september 2008 12:22 schreef VatosLoco het volgende:
Maak jezelf interessant genoeg voor haar, laat haar de stap zetten richting jou toe. Je kan idd voor de Nee heb je ja kun je krijgen tactiek gaan, maar zelf vind ik dat je dan iemand kan afschrikken. Je moet er een spel van maken, zorgen dat je haar interesse wekt en dan een beetje afstandelijk of geheimzinnig gaat doen, daar kunnen ze niet tegen.. althans deze tactiek werkt altijd voor mij
mèn, heb jij dan echt nog nooit gehoord van de friendzonequote:Op maandag 29 september 2008 12:55 schreef Xeanor het volgende:
Beetje simpele reacties hier. "Nooit geschoten is altijd mis" en "Nee heb je, ja kun je krijgen" zit allemaal wel een kern van waarheid in, maar volgens mij kan je er wel van uitgaan dat wanneer hij gewoon out of the blue op haar afstapt dat hij wordt afgewezen. Hij zal toch echt eerst meer met haar moeten praten, het over meer privé onderwerpen hebben, en een betere band krijgen. Dan moet hij pas een move maken.
Hij is de kluts kwijtquote:Op maandag 29 september 2008 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen. Waarom moet het zo ingewikkeld?
Als een vent op mij afstapt met iets in de trant van: Hey, ik vind je een toffe meid, een keer wat drinken?
vind ik dat leuker dan een vent die eerst allerlei spelletjes speelt omdat ie natuurlijk wel cool moet zijn.
Vraag haar gewoon op zo'n manier mee uit, je vraagt dr niet ten huwelijk ofzo.
nee, sociaal milieu is het probleem niet. Het gaat inderdaad om die knapheid schaalquote:Op maandag 29 september 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
Out of your league in welke zin? Is ze knapper dan jij of ander sociaal milieu?
Ik ben ook wel zo'n figuur die dat via email zou kunnenquote:Op maandag 29 september 2008 12:27 schreef Hydrogeny het volgende:
Hmmzzz denkt terug aan een ander topic van vrijdag (geen zin om te zoeken)
Stuur haar een e-mail
Het is wel noemenswaardig, hij moet dus wel een spanning tussenbeide in de gesprekken houden, niet de 'jongen op het werk die altijd naar me wil luisteren' zijn. Dan zit hij dus instantly in de friendszone.quote:Op maandag 29 september 2008 12:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mèn, heb jij dan echt nog nooit gehoord van de friendzone![]()
( en ja, dit is een ironische post, want ik ben het met je eens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |