abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61992475
Pasgeleden ben ik een meisje tegengekomen op wie ik hopeloos verliefd aan het raken ben. Ik ken haar nog van vroeger toen we beide bij hetzelfde bedrijf werkte. Toen was ze bezet en voor zover ik weet nu niet meer.

Ze werkt nu in hetzelfde gebouw en spreken elkaar bijna elke werkdag. Ze is supergezellig en we ouwehoeren heel wat af, maar ik denk niet dat het wederzijds is. Voor mijn gevoel is ze echt way out-of-my-league, zeg maar. Het is een hele mooie spontane meid, terwijl ik zelf niet zo zeker ben van mezelf en daarom ook redelijk verlegen ben. Dat merk je niet echt als we praten, maar ik durf haar dus niet zomaar uit te vragen.

Hebben jullie misschien tips hoe ik dit aan moet pakken, of denken jullie dat ik gewoon geen gekke dingen in mijn hoofd moet halen en het gewoon hierbij moet laten?
pi_61992541
Niet te lang wachten, friends-zone enzo en natuurlijk de cliche's 'nee heb je, ja kun je krijgen'.
pi_61992558
Out of your league in welke zin? Is ze knapper dan jij of ander sociaal milieu?
  maandag 29 september 2008 @ 11:57:11 #4
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61992559
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:56 schreef Remzz het volgende:
Niet te lang wachten, friends-zone enzo en natuurlijk de cliche's 'nee heb je, ja kun je krijgen'.
^^^^
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_61992707
Ik zou gewoon voor de nee heb je, ja kun je krijgen - werkwijze gaan.

Daarbij;

ZIJ bepaalt of ze out of your league is, niet jij.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 29 september 2008 @ 12:10:15 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61992795
Vraag dr een keer mee uit eten ofzo. En dan niet via email maar gewoon tijdens een van die leuke gesprekken. Stuur het een beetje met een vraag als "nog plannen voor het weekend" ofzo? En zodra ze geen plannen heeft vraag je of ze een keer met je wilt dineren ofzo.

Nooit geschoten is altijd mis.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 29 september 2008 @ 12:12:05 #7
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_61992837
Als ze echt 'out of your league' was, zouden jullie niet zoveel ouwehoeren samen. Toch? Gewoon je gevoelens kenbaar maken en haar laten beslissen wat ze van je vindt. Als je dat zelf gaat doen, wordt het sowieso een onbegonnen zaak.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  maandag 29 september 2008 @ 12:12:17 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61992839
Ik doe dr nou wel heel makkelijk over maar zo'n geweldige casanova ben ik nou ook weer niet .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61993003
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_61993014
Pas de cocky comedy tactiek toe en geef haar niet de kans haar wel en wee met je te delen voordat jullie uitgaan. Anders kom je, zoals hierboven al voor gewaarschuwd, in de 'friends zone' en dan blijft je relatie met haar beperkt tot een klamme fantasie waarin jij en je rechterhand de rollen voor rekening nemen.

edit: kans is wel groot dat het al veel te laat is, je kent haar van vroeger en praat (sinds kort?) weer met haar op vriendschappelijke basis. Proceed with caution
pi_61993031
Schijt aan de leagues
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61993077
Maak jezelf interessant genoeg voor haar, laat haar de stap zetten richting jou toe. Je kan idd voor de Nee heb je ja kun je krijgen tactiek gaan, maar zelf vind ik dat je dan iemand kan afschrikken. Je moet er een spel van maken, zorgen dat je haar interesse wekt en dan een beetje afstandelijk of geheimzinnig gaat doen, daar kunnen ze niet tegen.. althans deze tactiek werkt altijd voor mij
pi_61993113
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef nicomart het volgende:

... terwijl ik zelf niet zo zeker ben van mezelf en daarom ook redelijk verlegen ben. Dat merk je niet echt als we praten ...
als een ander het niet merkt, geldt het dus ook verder niet voor de ander... de ander zal dus hooguit het idee hebben dat jij wél redelijk zeker en spontaan bent... dat dat misschien een fout idee is maakt eigenlijk ook weinig uit.

Je kunt in dit geval gewoon verder bouwen op de indruk die je wekt, die niet onzeker is en daar je voordeel uithalen en zien of je iig verder contact met dat meisje kunt opbouwen.... niet direkt iemand voor het blok stellen, maar eerder een beetje flirterig met dr worden en kijken hoe ze reageert
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 29 september 2008 @ 12:24:39 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61993116
Je ziet wel vaker lelijke sukkels met lekkere wijfen lopen toch!? Die hebben het ook gewoon geprobeert, en ja gekregen. (of ze maken iedere maand een flinke vergoeding over)
pi_61993160
Nooit denken dat iemand buiten je league is idd. Gewoon vertrouwen in jezelf hebben en jezelf niet te laag inschatten.
Alleen wat wel kut is, ik dig zo'n moslimchick wel, alleen ik ben een westerse kaasboy, dus nu zit ik toch gedwongen in het league-systeem.
pi_61993178
Hmmzzz denkt terug aan een ander topic van vrijdag (geen zin om te zoeken)

Stuur haar een e-mail
  maandag 29 september 2008 @ 12:29:31 #17
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_61993232
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_61993245
Hoe groter de sukkel hoe leuker het wijf.

Vandaar dat die van mij zo'n heks is dus.....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61993597
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:10 schreef fathank het volgende:
Vraag dr een keer mee uit eten ofzo. En dan niet via email
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_61993774
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:22 schreef VatosLoco het volgende:
Maak jezelf interessant genoeg voor haar, laat haar de stap zetten richting jou toe. Je kan idd voor de Nee heb je ja kun je krijgen tactiek gaan, maar zelf vind ik dat je dan iemand kan afschrikken. Je moet er een spel van maken, zorgen dat je haar interesse wekt en dan een beetje afstandelijk of geheimzinnig gaat doen, daar kunnen ze niet tegen.. althans deze tactiek werkt altijd voor mij
Mannen. Waarom moet het zo ingewikkeld?

Als een vent op mij afstapt met iets in de trant van: Hey, ik vind je een toffe meid, een keer wat drinken?
vind ik dat leuker dan een vent die eerst allerlei spelletjes speelt omdat ie natuurlijk wel cool moet zijn.

Vraag haar gewoon op zo'n manier mee uit, je vraagt dr niet ten huwelijk ofzo.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_61993777
Beetje simpele reacties hier. "Nooit geschoten is altijd mis" en "Nee heb je, ja kun je krijgen" zit allemaal wel een kern van waarheid in, maar volgens mij kan je er wel van uitgaan dat wanneer hij gewoon out of the blue op haar afstapt dat hij wordt afgewezen. Hij zal toch echt eerst meer met haar moeten praten, het over meer privé onderwerpen hebben, en een betere band krijgen. Dan moet hij pas een move maken.
pi_61993850
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:55 schreef Xeanor het volgende:
Beetje simpele reacties hier. "Nooit geschoten is altijd mis" en "Nee heb je, ja kun je krijgen" zit allemaal wel een kern van waarheid in, maar volgens mij kan je er wel van uitgaan dat wanneer hij gewoon out of the blue op haar afstapt dat hij wordt afgewezen. Hij zal toch echt eerst meer met haar moeten praten, het over meer privé onderwerpen hebben, en een betere band krijgen. Dan moet hij pas een move maken.
mèn, heb jij dan echt nog nooit gehoord van de friendzone

( en ja, dit is een ironische post, want ik ben het met je eens)
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_61993878
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:55 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mannen. Waarom moet het zo ingewikkeld?

Als een vent op mij afstapt met iets in de trant van: Hey, ik vind je een toffe meid, een keer wat drinken?
vind ik dat leuker dan een vent die eerst allerlei spelletjes speelt omdat ie natuurlijk wel cool moet zijn.

Vraag haar gewoon op zo'n manier mee uit, je vraagt dr niet ten huwelijk ofzo.
Hij is de kluts kwijt
pi_61993912
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
Out of your league in welke zin? Is ze knapper dan jij of ander sociaal milieu?
nee, sociaal milieu is het probleem niet. Het gaat inderdaad om die knapheid schaal
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:27 schreef Hydrogeny het volgende:
Hmmzzz denkt terug aan een ander topic van vrijdag (geen zin om te zoeken)

Stuur haar een e-mail
Ik ben ook wel zo'n figuur die dat via email zou kunnen
Maar ben ook door die ervaringen erachter gekomen dat dat niet werkt

Merk wel dat de adviezen liggen tussen "ja heb je, nee kun je krijgen" en "laat haar de eerste stap zetten". Nou ben ik dus niet zeker genoeg van mezelf om haar die stap te laten zetten. In de trant van: "Die stap gaat ze toch nooit zetten".

Maar het is misschien inderdaad wel zo dat ik niet bepaald of ik niet leuk genoeg ben, maar dat zij dat moet doen. Van de week toch maar eens de stoute schoenen aantrekken en hier en daar eens laten vallen dat ik misschien wel eens buiten het werk om wat leuks wil doen met haar. Dan merk ik het snel genoeg, dan weet ik waar ik aan toe ben.

edit: Overigens hecht ik net iets meer waarde aan de reacties van de dames hier. Die hebben die vrouwenlogica toch wat beter te pakken, merk ik doorgaans
pi_61993927
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:58 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

mèn, heb jij dan echt nog nooit gehoord van de friendzone

( en ja, dit is een ironische post, want ik ben het met je eens)
Het is wel noemenswaardig, hij moet dus wel een spanning tussenbeide in de gesprekken houden, niet de 'jongen op het werk die altijd naar me wil luisteren' zijn. Dan zit hij dus instantly in de friendszone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')