Zou homo kunnen zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar denk je echt dat een jongen die ruim een uur met je kletst geen interesse heeft
Is het Bassie?quote:
Ja dat zuigtquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:45 schreef Cobra4 het volgende:
Yep, lekker werken terwijl (bijna) alle anderen liggen te snurken.
Klinkt goedquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
Gezellig![]()
Wat leuke oefening afgewerkt in Duitsland en Noorwegen. En over een paar weken weer gezellig 2 weken naar de " jongens en meisje" in A.
Ah okquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, Afghanistan.
Soms wel wat "spannende" momenten, maar eng? Nee, vind ik 't niet.
Maar ligt er natuurlijk ook aan naar welke basis je gaat en voor welke werkzaamheden.
Stegeman komt wekelijks op die basis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat las ik cobra heb jij alberto stegemans op de basis gelaten?
Ik vind alles wat die vent doet eigenlijk onzin want als je echt wilt kom je overal wel binnenquote:Op maandag 13 oktober 2008 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stegeman komt wekelijks op die basis.![]()
Vleeswaren brengen.
Maar dat de zaak "zo lek is als een mandje" is roepen we al jaren. Maar ja, lang leve de bezuinigingen.
En nu loopt GL voorop als hardste te schreeuwen dat er iets aan gedaan moet worden.![]()
Je kunt nu eenmaal niet een basis/kazerne van een paar honderd hectare groot met een paar man beveiligen.
Maar 14km en waarschijnlijk tientallen gebouwen en bos enz.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
Klopt helemaal. Was ie aan de de poort gesnapt dan was ie zeker aan de achterkant over een hek geklommen. Er staat maar zo'n 14km hek om woensdrecht heen.
Yep, dus nooit 100% te beveiligen. Tenzij je een paar honderd man per dienst hebt, dan kom je een stuk in de juiste richting.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar 14km en waarschijnlijk tientallen gebouwen en bos enz.
Truste!quote:Op maandag 13 oktober 2008 03:05 schreef MaJo het volgende:
Ik had geen idee waar jullie het over hebben maar hoor het net op het journaal
ik ga tukken trouwens, moet over 5 uur weer op
5 uur is nog best redelijk heb het wel eens met minder moeten doen, slaapse mayoquote:Op maandag 13 oktober 2008 03:05 schreef MaJo het volgende:
Ik had geen idee waar jullie het over hebben maar hoor het net op het journaal
ik ga tukken trouwens, moet over 5 uur weer op
Dat zijn de betere dingen om te doenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:45 schreef Soempie het volgende:
Sven ging vanmorgen weg om 6 uur en toen ben ik weer lekker terug in bed gekropen.
Jij ook al. Ik ben ook ziek. Bed ligt vol zakdoekjes.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ziek vandaag. Dus ik mag ook uitslapen
dat ik dat mag meemaken. Jaloers zijn op iemand die ziek is om in bed te kunnen blijven liggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:06 schreef MaJo het volgende:
Ik ben bijna jaloerswou dat ik een goede reden had om in bed te kunnen blijven
maar aan de andere kant kan het helemaal niet, moet echt werken want heb nog 23 euro voor de rest van de maand
Oh, je had gisteren toch een wake up call besteld?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:04 schreef Nembrionic het volgende:
Om 7:15 een gemiste oproep. Ik ken het nummer niet maar bel net terug, wordt er niet opgenomen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ziek vandaag. Dus ik mag ook uitslapen
JoJo en Soempie, beterschap!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:01 schreef Soempie het volgende:
Jij ook al. Ik ben ook ziek. Bed ligt vol zakdoekjes.
Zo bedoel ik het uiteraard nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat ik dat mag meemaken. Jaloers zijn op iemand die ziek is om in bed te kunnen blijven liggen.
Knallende koppijn elke keer dat je hoest denken dat je je longen er zo ongeveer uitkomen.
Zullen we ruilen?
En een beetje laat begonnen dus?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:25 schreef MaJo het volgende:
moet een opdracht maken over het ontstaan van het nieuwe testament
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het begint zo
Er was eens lang lang gelden in een land hier ver vandaan.....
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het uiteraard niethet is meer dat ik het liefst even een week onder de wol kruip, ben de laatste dagen weer zwaar down
Oh, dus jij was het? Dan heb ik nu je nummer en kan ik je stalkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, je had gisteren toch een wake up call besteld?
![]()
Zoals altijd jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
En een beetje laat begonnen dus?
Hoe is het met politicologie? Valt het een beetje te combineren?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er nog. Ik heb me laten opfokken door keyboard warriors
Het gaat niet om de inhoud van het nieuwe testament maar over het ontstaan van de canon, de verzameling boeken. Waarom zijn deze boeken wel opgenomen en anderen niet? Zoals het evangelie van judas en het evangelie van maria Magdalena. Wel interessantquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het begint zo
Er was eens lang lang gelden in een land hier ver vandaan.....
Speel maar in op mijn schuldgevoelquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook wat leuke afleiding hebben....
ja, dat is een hint ja
quote:
Deze week zat je ruim in je planning toch?quote:we gaan echt snel afspreken, al weet ik echt niet wanneer
En heb je op dat schema dan ook vrij tijd ingeplant?quote:ik heb trouwens een planning gemaakt voor deze week met allemaal studeerblokken erin. Mijn moeder heeft een kopie zodat ze kan checken of ik het ook doe![]()
hear hearquote:
Dan is het sinds hij uit de verhuisdoos is gekomen erger geworden. Ik kon sommige kopietjes wel afspelen en zeker wel een film kijken toen ik nog in Groningen woonde. Werd pas een probleem bij een paar uur achter elkaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:07 schreef Whiteguy het volgende:
He Soemp.. nog even over die dvd speler he....
Die ga ik toch maar weggooienLeest zelfs mn originele dvd's slechts tot minuut 60, kopietjes begint ie al helemaal niet aan
Neuh.. ik ben niet zo'n liefhebber daarvan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan is het sinds hij uit de verhuisdoos is gekomen erger geworden. Ik kon sommige kopietjes wel afspelen en zeker wel een film kijken toen ik nog in Groningen woonde. Werd pas een probleem bij een paar uur achter elkaar.![]()
Nah, sorry. Wil je je bonbonbloc terug?
Hoe had hij op je mailtje gereageerd?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ben eindelijk weer aan de scriptie![]()
Kan ook niks anders doen want ik ben echt gebroken na een heel weekend overdag verhuizen en 's avonds feestjes
![]()
Überhaupt niet...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe had hij op je mailtje gereageerd?
Dat ging goedquote:En hoe is het verhuizen gegaan?
Hij weer.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:23 schreef Whiteguy het volgende:
PS heeft dit jaar een klasgenootje minder...
Ja dat wel. Daarom vind ik het ook niet erg om te doenquote:
Tja, hoop werk ja. Het is echt een skelet nu. Maar in januari moeten we er weer in, dus...quote:Wat een werk joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |