Vlak voor het avondeten doet dit het ook goed...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
Mooi stukje proza voor bij het ontbijt
http://www.nu.nl/news/178(...)nveilige_seks'.htmls
Wist ik al langquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:23 schreef Whiteguy het volgende:
PS heeft dit jaar een klasgenootje minder...
Ze hebben het weggehaaldquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:58 schreef Soempie het volgende:
Er is een fout opgetreden
De pagina die u op onze site zocht kan helaas niet gevonden worden.
Nee hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben het weggehaald
Waarschijnlijk vonden ze het toch te goor
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben het weggehaald
Waarschijnlijk vonden ze het toch te goor
Oh, dan zal ik de ALT niet goed hebben ingedrukt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..], er staat alleen een 's' te veel aan het eind van de URL...
Vind je het echt zo goor?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlak voor het avondeten doet dit het ook goed...
Tepelsex, anaal inspuiten van HIV besmet bloed, sex met vuisten en voeten.quote:
is goed voor je internationale ontwikkelingquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:35 schreef MadMaster het volgende:
Grumpf, AC/DC komt 13 maart naar Nederland, maar ze spelen in Ahoy...
Fout, de gitarist...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is goed voor je internationale ontwikkeling
En de zanger is het grootste deel van het jaar in Nederland te vinden
Deels wel en daarnaast is het een klote zaal qua akoestiek...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je hebt toch niet serieus problemen met Ahoy omdat het in rotterdam ligt net als Feyenoord?
Nee, dan de ArenAquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels wel en daarnaast is het een klote zaal qua akoestiek...
Dat niet, maar het is bij mij niet zo dat ik er misselijk van word oid.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tepelsex, anaal inspuiten van HIV besmet bloed, sex met vuisten en voeten.
Nee hoor, dat vind ik heel normaal...
Intens leuk dat dat woord uit jouw toetsenbord komt...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw, dat vind ik geloof ik wel intens kinderachtig
Het idee alleen al bezorgd me kippenvel.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is bij mij niet zo dat ik er misselijk van word oid.![]()
Natuurlijk vind ik het wel ziek, maar ik kan het wel gewoon lezen en vervolgens een broodje nemen.
Juist van mijn grootste criticus had ik meer verwachtquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Intens leuk dat dat woord uit jouw toetsenbord komt...
Ja, ik kijk ook gewoon die zieke Japanse films en moet er stiekem om lachen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:29 schreef Soempie het volgende:
Naalden in tepels steken.
Ik vroeg me al af waar je bleef. Jij kunt ook altijd tegen zulke verhalen.
Het is wel penetratie, maar dan met naaldenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ook gewoon die zieke Japanse films en moet er stiekem om lachen.
Ik vind dat niet echt seks, maar goed, dat is poep- en plasseks ook niet. Niet in de zin van penetratie.
Hehe, wat maf.
Oeh, dan heb ik vorige week ook kinky seks gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is wel penetratie, maar dan met naalden
Niets is wat het lijkt...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Juist van mijn grootste criticus had ik meer verwacht
Dat dus.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:54 schreef wyccie het volgende:
MaJo, wat bedoel je met dat je het niet had moeten zeggen? Wat zeggen?
En gewoon lekker uitrusten, niet zo veel werken! Ik snap ook niet waarom je dat doet. Mij wordt altijd al verweten dat ik zoveel werk, maar volgens mij heb jij het nog lastiger. Direct uit de uni gelijk weer werken en daarnaast moet je ook nog allerlei opdrachten maken. Daarbij ook nog AD en Ritalin. Volgens mij rust jij helemaal niet goed uit en ga je al weer vol aan de bak als je nog maar voor 75% bekomen bent. Pas toch op je zelf, meisje.
Mag ik je dan alvast voorbereiden op het feit dat Guns 'n Roses volgende maand met een nieuw album komt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:51 schreef MaJo het volgende:
Vertel dat gore verhaal eens? Ik kan daar ook wel tegen
en WTF heeft AC/DC een nieuw nummer uit? Zag het net om mtv. Loop weer eens gruwelijk achter
Heb je jezelf in je vinger geprikt met een naald van een injectiespuit?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, dan heb ik vorige week ook kinky seks gehad.
Alweer?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag ik je dan alvast voorbereiden op het feit dat Guns 'n Roses volgende maand met een nieuw album komt?
En dat laatste moet je leren accepteren. Je kan het wel maar niet op dit tempo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:43 schreef MaJo het volgende:ik had vanochtend niets moeten zeggen want even later ben ik helemaal gaan spacen
trillen, helemaal in paniek alsof ik gek werd
weggegaan bij college en werk afgebeld. Mijn moeder heeft me opgehaald en ik heb tot net geslapen. Ik doe weer veel te veel, ik kan dit op het moment gewoon niet ben ik bang
Nee, bloed gegeven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Heb je jezelf in je vinger geprikt met een naald van een injectiespuit?
Was it as good for you as it was for him?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
14 jaar toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat album wordt al 8 jaar aangekondigd...
De symptomen die je beschrijft zouden inderdaad op een stevige sexpartij kunnen slaan...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, bloed gegeven.![]()
In combinatie met een lage bloeddruk is dat toch wel even een beetje heftig. Was er even twee dagen ongelooflijk moe van.
Als je hun Live Era-album niet meetelt, dan klopt dat wel zo ongeveer...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
14 jaar toch?
23-24 November. Mark my words.
Penetratie is niet altijd seks, maar dat wist jij ook welquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, als 'ie het in IJsland op een bank had gezet had 'ie er ook geen lol van gehad...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
Die is zo flink genaaid dat je bijna zou zeggen dat het dat miljoen waard was
http://www.nu.nl/news/178(...)%E9n_prostituee.html
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:15 schreef wyccie het volgende:
Da's waar Tim. Als ik een potlood in je oor douw is dat justitieel wel verkrachting, maar ik zou het geen seks willen noemen. Tenzij jij een potlood-in-je-oor-fetish hebt.
Seks is ook niet altijd penetratiequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Penetratie is niet altijd seks, maar dat wist jij ook wel
Weet je wat bizar is? Ik moest vanmiddag nog aan de pindakaas-eend denken maar ik wist niet meer waar ik het vandaal gehaald had.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:23 schreef wyccie het volgende:
Wat is dit nou?
Net zo bizar als Nems pindakaas en eend.
Kopje thee voor jouquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb al de hele dag een beetje een licht gevoel in mn hoofd en een zere strot![]()
Dus bij deze meld ik me ook maar even in de ziekenboeg
Nee, maar dat plaatje vind ik wel echt heel goor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En dat verhaal van die vage seks deed je helemaal niks!
Ik heb me bij mijn huidige werkgever nog niet ziekgemeldquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kopje thee voor jou![]()
Ik moet morgen werken, maar ben ook ziek. Durf me alleen niet ziek te melden, omdat ik dat een maand geleden ook al had gedaan (terwijl ik toen niet heel ziek was)
Mja, ik heb gewoon niet zo heel veel zin om met meubels te slepen en een stofzuiger door een huis te trekken als ik knallende hoofdpijn heb.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb me bij mijn huidige werkgever nog niet ziekgemeld
Daar zou MM nou wel eens een naaldje mee willen delenquote:
Dat ik had gezegd dat ik ook wel ziek zou willen zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:54 schreef wyccie het volgende:
MaJo, wat bedoel je met dat je het niet had moeten zeggen? Wat zeggen?
En gewoon lekker uitrusten, niet zo veel werken! Ik snap ook niet waarom je dat doet. Mij wordt altijd al verweten dat ik zoveel werk, maar volgens mij heb jij het nog lastiger. Direct uit de uni gelijk weer werken en daarnaast moet je ook nog allerlei opdrachten maken. Daarbij ook nog AD en Ritalin. Volgens mij rust jij helemaal niet goed uit en ga je al weer vol aan de bak als je nog maar voor 75% bekomen bent. Pas toch op je zelf, meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |