Jij ook al. Ik ben ook ziek. Bed ligt vol zakdoekjes.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ziek vandaag. Dus ik mag ook uitslapen
dat ik dat mag meemaken. Jaloers zijn op iemand die ziek is om in bed te kunnen blijven liggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:06 schreef MaJo het volgende:
Ik ben bijna jaloerswou dat ik een goede reden had om in bed te kunnen blijven
maar aan de andere kant kan het helemaal niet, moet echt werken want heb nog 23 euro voor de rest van de maand
Oh, je had gisteren toch een wake up call besteld?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:04 schreef Nembrionic het volgende:
Om 7:15 een gemiste oproep. Ik ken het nummer niet maar bel net terug, wordt er niet opgenomen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ziek vandaag. Dus ik mag ook uitslapen
JoJo en Soempie, beterschap!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:01 schreef Soempie het volgende:
Jij ook al. Ik ben ook ziek. Bed ligt vol zakdoekjes.
Zo bedoel ik het uiteraard nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat ik dat mag meemaken. Jaloers zijn op iemand die ziek is om in bed te kunnen blijven liggen.
Knallende koppijn elke keer dat je hoest denken dat je je longen er zo ongeveer uitkomen.
Zullen we ruilen?
En een beetje laat begonnen dus?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:25 schreef MaJo het volgende:
moet een opdracht maken over het ontstaan van het nieuwe testament
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het begint zo
Er was eens lang lang gelden in een land hier ver vandaan.....
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het uiteraard niethet is meer dat ik het liefst even een week onder de wol kruip, ben de laatste dagen weer zwaar down
Oh, dus jij was het? Dan heb ik nu je nummer en kan ik je stalkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, je had gisteren toch een wake up call besteld?
![]()
Zoals altijd jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
En een beetje laat begonnen dus?
Hoe is het met politicologie? Valt het een beetje te combineren?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er nog. Ik heb me laten opfokken door keyboard warriors
Het gaat niet om de inhoud van het nieuwe testament maar over het ontstaan van de canon, de verzameling boeken. Waarom zijn deze boeken wel opgenomen en anderen niet? Zoals het evangelie van judas en het evangelie van maria Magdalena. Wel interessantquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het begint zo
Er was eens lang lang gelden in een land hier ver vandaan.....
Speel maar in op mijn schuldgevoelquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook wat leuke afleiding hebben....
ja, dat is een hint ja
quote:
Deze week zat je ruim in je planning toch?quote:we gaan echt snel afspreken, al weet ik echt niet wanneer
En heb je op dat schema dan ook vrij tijd ingeplant?quote:ik heb trouwens een planning gemaakt voor deze week met allemaal studeerblokken erin. Mijn moeder heeft een kopie zodat ze kan checken of ik het ook doe![]()
hear hearquote:
Dan is het sinds hij uit de verhuisdoos is gekomen erger geworden. Ik kon sommige kopietjes wel afspelen en zeker wel een film kijken toen ik nog in Groningen woonde. Werd pas een probleem bij een paar uur achter elkaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:07 schreef Whiteguy het volgende:
He Soemp.. nog even over die dvd speler he....
Die ga ik toch maar weggooienLeest zelfs mn originele dvd's slechts tot minuut 60, kopietjes begint ie al helemaal niet aan
Neuh.. ik ben niet zo'n liefhebber daarvan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan is het sinds hij uit de verhuisdoos is gekomen erger geworden. Ik kon sommige kopietjes wel afspelen en zeker wel een film kijken toen ik nog in Groningen woonde. Werd pas een probleem bij een paar uur achter elkaar.![]()
Nah, sorry. Wil je je bonbonbloc terug?
Hoe had hij op je mailtje gereageerd?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ben eindelijk weer aan de scriptie![]()
Kan ook niks anders doen want ik ben echt gebroken na een heel weekend overdag verhuizen en 's avonds feestjes
![]()
Überhaupt niet...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe had hij op je mailtje gereageerd?
Dat ging goedquote:En hoe is het verhuizen gegaan?
Hij weer.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:23 schreef Whiteguy het volgende:
PS heeft dit jaar een klasgenootje minder...
Ja dat wel. Daarom vind ik het ook niet erg om te doenquote:
Tja, hoop werk ja. Het is echt een skelet nu. Maar in januari moeten we er weer in, dus...quote:Wat een werk joh.
Vlak voor het avondeten doet dit het ook goed...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
Mooi stukje proza voor bij het ontbijt
http://www.nu.nl/news/178(...)nveilige_seks'.htmls
Wist ik al langquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:23 schreef Whiteguy het volgende:
PS heeft dit jaar een klasgenootje minder...
Ze hebben het weggehaaldquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:58 schreef Soempie het volgende:
Er is een fout opgetreden
De pagina die u op onze site zocht kan helaas niet gevonden worden.
Nee hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben het weggehaald
Waarschijnlijk vonden ze het toch te goor
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben het weggehaald
Waarschijnlijk vonden ze het toch te goor
Oh, dan zal ik de ALT niet goed hebben ingedrukt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..], er staat alleen een 's' te veel aan het eind van de URL...
Vind je het echt zo goor?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlak voor het avondeten doet dit het ook goed...
Tepelsex, anaal inspuiten van HIV besmet bloed, sex met vuisten en voeten.quote:
is goed voor je internationale ontwikkelingquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:35 schreef MadMaster het volgende:
Grumpf, AC/DC komt 13 maart naar Nederland, maar ze spelen in Ahoy...
Fout, de gitarist...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is goed voor je internationale ontwikkeling
En de zanger is het grootste deel van het jaar in Nederland te vinden
Deels wel en daarnaast is het een klote zaal qua akoestiek...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je hebt toch niet serieus problemen met Ahoy omdat het in rotterdam ligt net als Feyenoord?
Nee, dan de ArenAquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels wel en daarnaast is het een klote zaal qua akoestiek...
Dat niet, maar het is bij mij niet zo dat ik er misselijk van word oid.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tepelsex, anaal inspuiten van HIV besmet bloed, sex met vuisten en voeten.
Nee hoor, dat vind ik heel normaal...
Intens leuk dat dat woord uit jouw toetsenbord komt...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw, dat vind ik geloof ik wel intens kinderachtig
Het idee alleen al bezorgd me kippenvel.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is bij mij niet zo dat ik er misselijk van word oid.![]()
Natuurlijk vind ik het wel ziek, maar ik kan het wel gewoon lezen en vervolgens een broodje nemen.
Juist van mijn grootste criticus had ik meer verwachtquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Intens leuk dat dat woord uit jouw toetsenbord komt...
Ja, ik kijk ook gewoon die zieke Japanse films en moet er stiekem om lachen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:29 schreef Soempie het volgende:
Naalden in tepels steken.
Ik vroeg me al af waar je bleef. Jij kunt ook altijd tegen zulke verhalen.
Het is wel penetratie, maar dan met naaldenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ook gewoon die zieke Japanse films en moet er stiekem om lachen.
Ik vind dat niet echt seks, maar goed, dat is poep- en plasseks ook niet. Niet in de zin van penetratie.
Hehe, wat maf.
Oeh, dan heb ik vorige week ook kinky seks gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is wel penetratie, maar dan met naalden
Niets is wat het lijkt...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Juist van mijn grootste criticus had ik meer verwacht
Dat dus.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:54 schreef wyccie het volgende:
MaJo, wat bedoel je met dat je het niet had moeten zeggen? Wat zeggen?
En gewoon lekker uitrusten, niet zo veel werken! Ik snap ook niet waarom je dat doet. Mij wordt altijd al verweten dat ik zoveel werk, maar volgens mij heb jij het nog lastiger. Direct uit de uni gelijk weer werken en daarnaast moet je ook nog allerlei opdrachten maken. Daarbij ook nog AD en Ritalin. Volgens mij rust jij helemaal niet goed uit en ga je al weer vol aan de bak als je nog maar voor 75% bekomen bent. Pas toch op je zelf, meisje.
Mag ik je dan alvast voorbereiden op het feit dat Guns 'n Roses volgende maand met een nieuw album komt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:51 schreef MaJo het volgende:
Vertel dat gore verhaal eens? Ik kan daar ook wel tegen
en WTF heeft AC/DC een nieuw nummer uit? Zag het net om mtv. Loop weer eens gruwelijk achter
Heb je jezelf in je vinger geprikt met een naald van een injectiespuit?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, dan heb ik vorige week ook kinky seks gehad.
Alweer?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag ik je dan alvast voorbereiden op het feit dat Guns 'n Roses volgende maand met een nieuw album komt?
En dat laatste moet je leren accepteren. Je kan het wel maar niet op dit tempo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:43 schreef MaJo het volgende:ik had vanochtend niets moeten zeggen want even later ben ik helemaal gaan spacen
trillen, helemaal in paniek alsof ik gek werd
weggegaan bij college en werk afgebeld. Mijn moeder heeft me opgehaald en ik heb tot net geslapen. Ik doe weer veel te veel, ik kan dit op het moment gewoon niet ben ik bang
Nee, bloed gegeven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Heb je jezelf in je vinger geprikt met een naald van een injectiespuit?
Was it as good for you as it was for him?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, dan heb ik vorige week ook kinky seks gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |