Dat was briljant jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geniaalste moment van de avond was wel dat ik achter me Mikkie en Slarioux hoor zeggen: "Op nul oké" maarja helemaal niet op letten wat ze bedoelen.. En daarna die "BOEEEEE"
Ik schrok me echt de teringtyfus![]()
Yep, het was tof. Volgende keer kom je ook!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:37 schreef Nielez het volgende:
Was t leuk ja?
K had behalve mn training (2,5 uur) ook weer iets met vrienden hiero afgesproken, is er lang niet van gekomen.
Toch nog n nuttige dag gehad dus.
Was t leuk ja?
Je bent gewoon een herhaaldelijke faler. Want de vorige drie meets riep je dit ook alquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was gezelligVolgende keer kom ik met de fiets
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt Piet. Nee, echt, tof van je!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie wakker houden zodat ie morgen een kater heeft tijdens werk is erg nobel.
Serieus? Ik moest vanmorgen wel echt even goed wakker worden, maar de rest van de dag helemaal nergens last van gehad. Voel me eigenlijk topfit, nu.quote:
Die was echt ronduit geniaal jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geniaalste moment van de avond was wel dat ik achter me Mikkie en Slarioux hoor zeggen: "Op nul oké" maarja helemaal niet op letten wat ze bedoelen.. En daarna die "BOEEEEE"
Ik schrok me echt de teringtyfus![]()
Ik lees het ook net ja. Je kan natuurlijk geen conclusies trekken, maar als je de Noorse nieuwspagina bekijkt en de foto's ziet, lijkt het erop dat ze de bocht uit zijn gevlogen. Oops.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:51 schreef Nielez het volgende:
Damn. Kwam er na t werk achter dat Ernst Paul Hasselbach (die van expeditie robinson en 71 graden noord) is overleden.
Ik was best vrolijk bij jou de deur uitgegaan maar om 12 uur kakte ik behoorlijk in. Maar nu alweer aan het bierquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus? Ik moest vanmorgen wel echt even goed wakker worden, maar de rest van de dag helemaal nergens last van gehad. Voel me eigenlijk topfit, nu.
[..]
Ik heb Heinekenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga zo ook een speciaalbiertje doen denks
Ja dat zeiden ze ook op te nieuws net, maar je dacht toch niet aan opzet ofwel? Ik bedoel, wie zou dat doen, mensen die er vroeg uitgingen bij expeditie robinsonquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik lees het ook net ja. Je kan natuurlijk geen conclusies trekken, maar als je de Noorse nieuwspagina bekijkt en de foto's ziet, lijkt het erop dat ze de bocht uit zijn gevlogen. Oops.
Ik zit dan wel weer op een iMac Call of Duty 4 te spelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:24 schreef IrishBastard het volgende:
Heineken!!
En ik maar denken dat je die-hard was
Ik had alleen een inkakmoment om een uurtje of vier. Toen ben ik een rondje gaan wandelen en was er niks meer aan de handquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik was best vrolijk bij jou de deur uitgegaan maar om 12 uur kakte ik behoorlijk in. Maar nu alweer aan het bier
Ik sta al de hele dag, erg vermoeiend. En dan de hele ochtend klanten bellen, dat hun bestelling er is enzo. Ik ging er heel snel van praten, om er maar vanaf te zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had alleen een inkakmoment om een uurtje of vier. Toen ben ik een rondje gaan wandelen en was er niks meer aan de hand. Nu ook aan 't bier, alleen heb ik niet meer zo veel
.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik sta al de hele dag, erg vermoeiend. En dan de hele ochtend klanten bellen, dat hun bestelling er is enzo. Ik ging er heel snel van praten, om er maar vanaf te zijn.
Je gaat niet eens stappen begrijp ik?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
kratje hj gekochtmaar vanavond breng ik alcoholvrij door
wel naar de stad, maar niet te langquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je gaat niet eens stappen begrijp ik?
Ga je weer chickies naar huis brengen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wel naar de stad, maar niet te langdus ga met de auto om te voorkomen dat ik ga drinken he
ja die was ik dus vergeten gisterquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je weer chickies naar huis brengen?
Dat heb je mooi goed, in het zonnetje was het vandaag goed te doen. Helaas maar amper buiten geweest...quote:
LR!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben ook gevallen![]()
Maar ik heb daarbij waarschijnlijk m'n voet gekneusd.. diegene waar ik van de week al een kast op had laten vallen en gisteren een keu op liet stuiteren
Ja dat kutstation met veel te weinig fietsenrekken!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
LR!
Hoe heb je dat gedaan dan? Kusje erop
Meid tochquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat kutstation met veel te weinig fietsenrekken!
Het duurde zo lang voor ik m'n fiets kwijt kon (niet eens binnen een rek dus die zal maandag wel weg zijn), dat ik moest opschieten voor de trein. Dacht ik trouwens, want de grote stationsklok liep weer eens 5 min voor. Maar ik had zware tassen en gladde schoenen, toen donderde ik van dat schuine stuk af waar je zeg maar af fietst van het bovendek.. En ik ben echt heel erg verkeerd terecht gekomen.
Door maar doorgelopen naar de trein want ik moest em echt hebben, halve voet onder t bloedGelukkig had ik tissues hahaha.. maar nu word ik mooi verzorgd
Tnx voor de tip. M'n pa smste van de week al dat moeders zich af vroeg of ik nog leefde, dus misschien moet ik daar binnenkort ook maar eens langsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus, morgen weer werk, en 's avonds richting ouders, ook al weer 3 maanden niet geweest
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
Omg, je bent de zee ook ingeweest?!
Zulk mooi weer was het nou ook weer niet
Nee kon echt niks vinden het was stampvol! Maarja hij staat er vrij netjes tussen dus misschien heb ik geluk haha.. en anders zie ik maandag wel weerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meid toch
Klinkt een beetje jammer, en zou helemaal jammer zijn als je fiets maandag weg is... Kon je 'm niet ergens anders stallen? Naja, morgen wel lekker een dagje vrij, toch?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat kutstation met veel te weinig fietsenrekken!
Het duurde zo lang voor ik m'n fiets kwijt kon (niet eens binnen een rek dus die zal maandag wel weg zijn), dat ik moest opschieten voor de trein. Dacht ik trouwens, want de grote stationsklok liep weer eens 5 min voor. Maar ik had zware tassen en gladde schoenen, toen donderde ik van dat schuine stuk af waar je zeg maar af fietst van het bovendek.. En ik ben echt heel erg verkeerd terecht gekomen.
Door maar doorgelopen naar de trein want ik moest em echt hebben, halve voet onder t bloedGelukkig had ik tissues hahaha.. maar nu word ik mooi verzorgd
Hopen dus... een beetje geluk heb je wel verdiend nuquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee kon echt niks vinden het was stampvol! Maarja hij staat er vrij netjes tussen dus misschien heb ik geluk haha.. en anders zie ik maandag wel weer
Ach kom, het is 'n lief mens hoor, maar ze stelt dezelfde vraag ook als ze drie dagen niks van me hoort. En het lastige voor haar is mijn principe van 'geen nieuws is goed nieuws'.quote:En Mik zoek je moeder op! Das zielig!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Bedankt Piet. Nee, echt, tof van je!. Overigens ging hier toch pas tegen half vier het licht uit, dus vanmorgen was ik ook niet echt in topstaat.
Dat inderdaad!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:05 schreef morgane het volgende:
Was t van die braziliaanse samba?
Minder dikquote:
Waar heb je je touw verankerd?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:02 schreef swarmahoer het volgende:
als we zo gaan beginnen cocktail doe ik ook mee:
[ afbeelding ]
swarma aan t werk, voorgeven schoonmaken
precies en ja zo snel t droog was gelijk t dak op gegaanquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:08 schreef LastRequest het volgende:
Je móest gewoon je klimuitrusting voor iets gebruiken of niet
nergens aanquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Waar heb je je touw verankerd?
al gelezen ja... als je het filmpje ziet met die autoquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Exp. Robinson 2008 #8 zal nooit meer hetzelfde zijn
.
Filmpje? Heb alleen foto's gezien.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
al gelezen ja... als je het filmpje ziet met die autozal vrij snel zijn gegaan denk ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net das Experiment gekeken.
Actiefilm met scream invloedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Super in het centrum is ook openquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb me vergist in de dagZeg tegen ma ik wil een Big American Supreme vanavond
Maar uehm kom er net pass achter dat de winkels niet open zijn, alleen Coop en AH to Go?
Iedereen onder 't bloed en rondlopen met messen en andere wapensquote:
Dan heb jij een ander Das Experiment gezien dan ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen onder 't bloed en rondlopen met messen en andere wapens.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net das Experiment gekeken.
Ik vond m echt heel erg, toen die gast in die doos/box werd opgesloten heb ik de tv uitgezet en kon ik t niet meer aanzien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje =)
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef Dupje het volgende:
Ik vond m echt heel erg, toen die gast in die doos/box werd opgesloten heb ik de tv uitgezet en kon ik t niet meer aanzien..
Wel man, de psychologische gedachte erachter is zeker interessantquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
na alles wat ik tot nu toe heb gelezen over die film ga ik hem dus echt niet kijken
In der Untergang speelt ie nog een nazi generaalquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, die blonde "bewaker" ziet er ook uit als een regelrechte nazi
.
Das discriminatie! Je bent zelf een Nazi!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, die blonde "bewaker" ziet er ook uit als een regelrechte nazi
.
Waar was jij vrijdagquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In der Untergang speelt ie nog een nazi generaal
Het was juist een compliment voor de acteer- / opmaakprestatiesquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Das discriminatie! Je bent zelf een Nazi!
Dat is wel zo ja, maar ik vond het vreselijk om aan te zien.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel man, de psychologische gedachte erachter is zeker interessant.
Had je me gemist lief?quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je weet nu onderhand wel dat ik een super mietje bendus ik ga hem sowieso al niet alleen kijken haha
Haha, ik zit nu ook bij paps en mams! Morgen alleen even naar Nijmegen om te stappen en te slapenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn bankrekening is ook stukDaarom komt de herfstvakantie bij paps en mams doorbrengen goed uit!
Sawquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn er vergelijkbare films die zo goed zijn?
Welkom!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:30 schreef ImMaxa het volgende:
Yay, Nijmegen!
Al 7 jaar mijn school/studiestad, sinds 2 weken woon ik er ook.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:37 schreef Slarioux het volgende:
Was ik bijna 2 uur werk kwijt net. Kut Google Groups online teksten schrijven. Gelukkig ging het goed. Ik tril er nog van, damn
Krijg ik nu een note dat ik stiekem toch best wel lief ben?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
ahhhh
Gelukkig ging het goed, artikel gered, dus de Thabloid kan gewoon uitkomen.
Zal ik je negatieve note maar gewoon deleten?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Krijg ik nu een note dat ik stiekem toch best wel lief ben?
Je krijgt er een omdat je om een positieve leurt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Krijg ik nu een note dat ik stiekem toch best wel lief ben?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je krijgt er een omdat je om een positieve leurt.
Euhm, in de VB... Maar ook even in de Dollars en bij een vriend pokeren...quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm, in de VB... Maar ook even in de Dollars en bij een vriend pokeren...
Ik heb jullie nog gezocht in de VB omdat ik dacht dat jullie daarheen gingen.quote:
Je auto is definitief overleden?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Autokenners hier?
Ik zoek een studentenbak! Goedkoop, lelijk en duurzaam!
ben daar ook wel benieuwd naar aangezien k ver weg woon, maar eerst maar ns mn rijbewijs halen :postquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Autokenners hier?
Ik zoek een studentenbak! Goedkoop, lelijk en duurzaam!
Nee definitief niet! Maar ja 600-700 euro investeren in een roestbak van 16 jaar oud die twee keer de teller rond is geweest is niet zo verstandig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je auto is definitief overleden?
Wat is je budget qua aanschafprijs en je begroting qua maandelijkse vaste kosten (verzekering, mrb etc)?
Dat is zonde geld inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee definitief niet! Maar ja 600-700 euro investeren in een roestbak van 16 jaar oud die twee keer de teller rond is geweest is niet zo verstandig.
Maximaal 2000 liefst minder en dat de vaste maandelijke kosten zo laag mogelijk dus dat gaat een kleine autootje worden ipv een dikke mercedes uit de jaren '80!
Ik heb de ballen verstand van auto's hè! Het moet rijden, 1995+, tellerstand 100K km< , zuinig rijden! Gewoon een boodschappenkarretje dus!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is zonde geld inderdaad.
Maar heb je al een idee wat voor auto? Specifieke eisen, bouwjaar, tellerstand etc?
Okay, dat biedt tenminste handvattenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb de ballen verstand van auto's hè! Het moet rijden, 1995+, tellerstand 100K km< , zuinig rijden! Gewoon een boodschappenkarretje dus!
Wel 700 euro uit willen geven maar je even verdiepen hoo maar ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
En waarom die dan? Argumentatie i.p.v. zo maar wat roepen?
Kan ja, kan. Sommige auto's zijn al op na 50k, en sommigen rijden nog top na 500k. Het ligt helemaal aan de staat van de auto.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw zon Toyota kan best 2 ton op de klok hebben zonder problemen1 ton is prima hoor hoef je echt niet bang te zijn dat hij uit elkaar valt.
Heb ik gedaan, maar ik heb dan wel gezocht met NAP en niet van een particulier. Man, ik kan nog geen bus van een auto onderscheiden!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:14 schreef Mikkie het volgende:
Zoek dan ook eens op de modellen die ik je voorschotel.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ik heb dan wel gezocht met NAP en niet van een particulier. Man, ik kan nog geen bus van een auto onderscheiden!![]()
Ik wil weer een Subaru, maar ik vind een Vivio spuuglelijk! En andere kleintjes zijn er niet in die prijsklasse!
Ja ik zal eens even rondkijken! O, ik heb ook een Ford Ka gevonden met amper wat op de teller. Wel een enorme wijvenbak, maar 3 keer minder op de teller dan mijn huidige bolide!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef Mikkie het volgende:
Een Vivio is dan ook wel grenzeloos kut. Een Swift is inderdaad wel goed te doen, zijn er voldoende in jouw prijsklasse...
Tja, zelf rijd ik ongeveer 20.000 per jaar. Ik rijd hem finaal dood en dan gaat ie naar de schroothoop dat heb ik met dit beestje ook gedaan. Een Ka ziet er niet uit, maar mijn Justy durf ik ook gewoon rond te rijden en die heeft net zoveel deukjes en putjes als de billen van Yashaaa.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Mikkie het volgende:
Maar dude... een Ford Ka
Bovendien moet je zeggen dat een lage tellerstand ook niet altijd goed is hoor. Een auto die maar 5k per jaar rijdt, maakt vaak korte ritjes en wordt nooit goed warm en kan dus niet een beetje schoon branden. Dat levert vaak veel slijtage op doordat vitale onderdelen niet goed warm worden.
Dat moet wel lukken. De auto die ik nu heb kost me 2 lampkes per jaar.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan je bij een Ka nog zelf een lamp verwisselen? Al betwijfel ik of D_K dat kan
* houdt zich eraan om ff geen ontzettende kutgrappen te makenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan je bij een Ka nog zelf een lamp verwisselen? Al betwijfel ik of D_K dat kan
Van mij mag je! Kom maar, kom maar, kom maar, kom maar!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* houdt zich eraan om ff geen ontzettende kutgrappen te maken
Wanneer heb je dat afgesproken?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* houdt zich eraan om ff geen ontzettende kutgrappen te maken
Een Justy valt mee, dan kun je gewoon een Swift kopen en heb je nagenoeg hetzelfde model. Schors de Justy en je hebt nog een donorauto ook.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, zelf rijd ik ongeveer 20.000 per jaar. Ik rijd hem finaal dood en dan gaat ie naar de schroothoop dat heb ik met dit beestje ook gedaan. Een Ka ziet er niet uit, maar mijn Justy durf ik ook gewoon rond te rijden en die heeft net zoveel deukjes en putjes als de billen van Yashaaa.![]()
[..]
Dat moet wel lukken. De auto die ik nu heb kost me 2 lampkes per jaar.
Das nog een lelijker brik dan ik al heb! Dan kan ik beter de mijne laten fixen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[TK] Peugeot 106 1.1 XN (weinig km!!)
Iets voor jou, D_K? Al is de prijs met ¤ 1.200,- wel knap hoog, dus daar moet je nog wat op afdingen.
Eventueel mag je mijn auto ook wel over kopen wellicht, ik zoek iets anders eigenlijk. Prima onderhouden, 160k op de teller, airco, elektrische ramen en spiegels etc. Maar die komt wel boven de ¤ 2.000,- uit.
quote:RTL Nieuws Extra: De kredietcrisis: Uw crisis?
Hoor ik daar een lama schijten?quote:
O die kan ik rond de 2K ook wel vinden! Alleen is mij te groot! Ik ken amper rijden man!quote:
Precies! Ik ben meer van het type auto waarin je met zijn tweeën prima kan zitten maar als je er met vier man mee op vakantie wil dan moeten er 2 op het dakquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:29 schreef Mikkie het volgende:
Te groot? Man, dat ding is net vier meter.
Al moet ik zeggen dat ik inderdaad met vier man + een berg bagage relatief gezien zeer comfortabel op vakantie ben geweest.
Sophia Mylesquote:
Auto is me te duur, en niet nodig. Kan de auto van mijn ma pakken, maar voor plezier pak ik de motor. Overigens kost die mij maar 7 euro wegenbelasting per maand, 14 euro verzekering Wa+, en is een gemiddeld verbruik van 1:20 goed te doen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoor ik daar een lama schijten?
Ga jij eerst zelf maar een auto kopen ipv een motor van 500 euro
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:51 schreef morgane het volgende:
En Bracha was weer op tv! Die ogen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komt iets meer bij kijken maargoed, smaken verschillenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt CP, ik vind het zo mooi dat jij iedere keer blijft bewijzen dat je zo'n goedkope smaak hebt
Alst maar blond is en dikke tieten heeft ist al goed voor je
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef Ravage het volgende:
Hendig sjiek slipte je door de bocht,
Een vrachtwagen maakte een eind aan je tocht.
Nooit zul je meer groenters pwnen;
Je bent een verdieping lager gaan wonen.
je weet dat je spijsvertering wat traag werkt als je slaapt?quote:
Ik kan eten wat en wanneer ik wil, heb nergens last vanquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
je weet dat je spijsvertering wat traag werkt als je slaapt?
ach, als je 25+ bent, denk je daar ineens heel anders overquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik kan eten wat en wanneer ik wil, heb nergens last vanEn het scheelt me morgen weer een ontbijt
als ik er toch een positieve draai aan moet geven
Bobbyquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:02 schreef morgane het volgende:
En ik heb vandaag weer stiekem zitten kwijlen op Tila Tequilaen Bobby!
Er zit wel een toko op de Augustijnenstraat. En je hebt zo'n Turske bakkerij op de Bisschop Hamerstraat zitten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hier trouwens een turkse supermarkt ofzo in het centrum?
Vergeet ik ook een keer iets niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
ik hou niet van mijn verjaardag vieren....
Zie het dan gewoon als een opsteker voor jezelfquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vergeet ik ook een keer iets niet.
Vriendinnetje van mij die ik nu al 3 jaar ken, wil niet zeggen wanneer ze jarig is.. Nu hebben we ooit int eerstejaar een keer op haar OV gekeken en het was ergens in januari maar de precieze dag ben ik kwijt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:14 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik nou de enige hier die geen fuck geeft om z'n verjaardag?.
Dan moet je je verjaardag maar betreuren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
ik hou niet van mijn verjaardag vieren....
Juh, doen we ook, maar we zitten er altijd over te dollenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Of je laat haar gewoon lekkerAls zij d'r verjaardag niet wil vieren, prima toch?
.
wanneer ben ik jarig dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vergeet ik ook een keer iets niet.
quote:
quote:
Meid, ik weet toch alles van jouquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meid, ik weet toch alles van jou.
Want witbrood is wél goed voor je?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit weer eens verplicht bruin brood te eten, stomme broodmiepen van de AH.
Wat is er mis met bruin brood? Ik vind wit brood op z'n tijd ook wel eens lekker hoor...maar in bruin brood zitten veel meer vezels enzo, da's veel beter voor je, Pietquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit weer eens verplicht bruin brood te eten, stomme broodmiepen van de AH.
Je gezondheid jongen, je gezondheid.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan prima schijten op wit brood dus dan boeien die vezels niet.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef Slarioux het volgende:
Klik voor de grote versie
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |