Ik sta al de hele dag, erg vermoeiend. En dan de hele ochtend klanten bellen, dat hun bestelling er is enzo. Ik ging er heel snel van praten, om er maar vanaf te zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had alleen een inkakmoment om een uurtje of vier. Toen ben ik een rondje gaan wandelen en was er niks meer aan de hand. Nu ook aan 't bier, alleen heb ik niet meer zo veel
.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik sta al de hele dag, erg vermoeiend. En dan de hele ochtend klanten bellen, dat hun bestelling er is enzo. Ik ging er heel snel van praten, om er maar vanaf te zijn.
Je gaat niet eens stappen begrijp ik?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
kratje hj gekochtmaar vanavond breng ik alcoholvrij door
wel naar de stad, maar niet te langquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je gaat niet eens stappen begrijp ik?
Ga je weer chickies naar huis brengen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wel naar de stad, maar niet te langdus ga met de auto om te voorkomen dat ik ga drinken he
ja die was ik dus vergeten gisterquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je weer chickies naar huis brengen?
Dat heb je mooi goed, in het zonnetje was het vandaag goed te doen. Helaas maar amper buiten geweest...quote:
LR!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben ook gevallen![]()
Maar ik heb daarbij waarschijnlijk m'n voet gekneusd.. diegene waar ik van de week al een kast op had laten vallen en gisteren een keu op liet stuiteren
Ja dat kutstation met veel te weinig fietsenrekken!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
LR!
Hoe heb je dat gedaan dan? Kusje erop
Meid tochquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat kutstation met veel te weinig fietsenrekken!
Het duurde zo lang voor ik m'n fiets kwijt kon (niet eens binnen een rek dus die zal maandag wel weg zijn), dat ik moest opschieten voor de trein. Dacht ik trouwens, want de grote stationsklok liep weer eens 5 min voor. Maar ik had zware tassen en gladde schoenen, toen donderde ik van dat schuine stuk af waar je zeg maar af fietst van het bovendek.. En ik ben echt heel erg verkeerd terecht gekomen.
Door maar doorgelopen naar de trein want ik moest em echt hebben, halve voet onder t bloedGelukkig had ik tissues hahaha.. maar nu word ik mooi verzorgd
Tnx voor de tip. M'n pa smste van de week al dat moeders zich af vroeg of ik nog leefde, dus misschien moet ik daar binnenkort ook maar eens langsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus, morgen weer werk, en 's avonds richting ouders, ook al weer 3 maanden niet geweest
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
Omg, je bent de zee ook ingeweest?!
Zulk mooi weer was het nou ook weer niet
Nee kon echt niks vinden het was stampvol! Maarja hij staat er vrij netjes tussen dus misschien heb ik geluk haha.. en anders zie ik maandag wel weerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meid toch
Klinkt een beetje jammer, en zou helemaal jammer zijn als je fiets maandag weg is... Kon je 'm niet ergens anders stallen? Naja, morgen wel lekker een dagje vrij, toch?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat kutstation met veel te weinig fietsenrekken!
Het duurde zo lang voor ik m'n fiets kwijt kon (niet eens binnen een rek dus die zal maandag wel weg zijn), dat ik moest opschieten voor de trein. Dacht ik trouwens, want de grote stationsklok liep weer eens 5 min voor. Maar ik had zware tassen en gladde schoenen, toen donderde ik van dat schuine stuk af waar je zeg maar af fietst van het bovendek.. En ik ben echt heel erg verkeerd terecht gekomen.
Door maar doorgelopen naar de trein want ik moest em echt hebben, halve voet onder t bloedGelukkig had ik tissues hahaha.. maar nu word ik mooi verzorgd
Hopen dus... een beetje geluk heb je wel verdiend nuquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee kon echt niks vinden het was stampvol! Maarja hij staat er vrij netjes tussen dus misschien heb ik geluk haha.. en anders zie ik maandag wel weer
Ach kom, het is 'n lief mens hoor, maar ze stelt dezelfde vraag ook als ze drie dagen niks van me hoort. En het lastige voor haar is mijn principe van 'geen nieuws is goed nieuws'.quote:En Mik zoek je moeder op! Das zielig!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Bedankt Piet. Nee, echt, tof van je!. Overigens ging hier toch pas tegen half vier het licht uit, dus vanmorgen was ik ook niet echt in topstaat.
Dat inderdaad!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:05 schreef morgane het volgende:
Was t van die braziliaanse samba?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |