Dat was briljant jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geniaalste moment van de avond was wel dat ik achter me Mikkie en Slarioux hoor zeggen: "Op nul oké" maarja helemaal niet op letten wat ze bedoelen.. En daarna die "BOEEEEE"
Ik schrok me echt de teringtyfus![]()
Yep, het was tof. Volgende keer kom je ook!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:37 schreef Nielez het volgende:
Was t leuk ja?
K had behalve mn training (2,5 uur) ook weer iets met vrienden hiero afgesproken, is er lang niet van gekomen.
Toch nog n nuttige dag gehad dus.
Was t leuk ja?
Je bent gewoon een herhaaldelijke faler. Want de vorige drie meets riep je dit ook alquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was gezelligVolgende keer kom ik met de fiets
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt Piet. Nee, echt, tof van je!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie wakker houden zodat ie morgen een kater heeft tijdens werk is erg nobel.
Serieus? Ik moest vanmorgen wel echt even goed wakker worden, maar de rest van de dag helemaal nergens last van gehad. Voel me eigenlijk topfit, nu.quote:
Die was echt ronduit geniaal jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geniaalste moment van de avond was wel dat ik achter me Mikkie en Slarioux hoor zeggen: "Op nul oké" maarja helemaal niet op letten wat ze bedoelen.. En daarna die "BOEEEEE"
Ik schrok me echt de teringtyfus![]()
Ik lees het ook net ja. Je kan natuurlijk geen conclusies trekken, maar als je de Noorse nieuwspagina bekijkt en de foto's ziet, lijkt het erop dat ze de bocht uit zijn gevlogen. Oops.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:51 schreef Nielez het volgende:
Damn. Kwam er na t werk achter dat Ernst Paul Hasselbach (die van expeditie robinson en 71 graden noord) is overleden.
Ik was best vrolijk bij jou de deur uitgegaan maar om 12 uur kakte ik behoorlijk in. Maar nu alweer aan het bierquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus? Ik moest vanmorgen wel echt even goed wakker worden, maar de rest van de dag helemaal nergens last van gehad. Voel me eigenlijk topfit, nu.
[..]
Ik heb Heinekenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga zo ook een speciaalbiertje doen denks
Ja dat zeiden ze ook op te nieuws net, maar je dacht toch niet aan opzet ofwel? Ik bedoel, wie zou dat doen, mensen die er vroeg uitgingen bij expeditie robinsonquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik lees het ook net ja. Je kan natuurlijk geen conclusies trekken, maar als je de Noorse nieuwspagina bekijkt en de foto's ziet, lijkt het erop dat ze de bocht uit zijn gevlogen. Oops.
Ik zit dan wel weer op een iMac Call of Duty 4 te spelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:24 schreef IrishBastard het volgende:
Heineken!!
En ik maar denken dat je die-hard was
Ik had alleen een inkakmoment om een uurtje of vier. Toen ben ik een rondje gaan wandelen en was er niks meer aan de handquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik was best vrolijk bij jou de deur uitgegaan maar om 12 uur kakte ik behoorlijk in. Maar nu alweer aan het bier
Ik sta al de hele dag, erg vermoeiend. En dan de hele ochtend klanten bellen, dat hun bestelling er is enzo. Ik ging er heel snel van praten, om er maar vanaf te zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had alleen een inkakmoment om een uurtje of vier. Toen ben ik een rondje gaan wandelen en was er niks meer aan de hand. Nu ook aan 't bier, alleen heb ik niet meer zo veel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |