quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom je vanavond Hosti, of blijf je weer een misschiener tot in de eeuwigheid![]()
.
Die komt niet meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Moet serieus nog ff kijken of ik kom, ligt eraan of mijn fiets dan weer gemaakt is tegen die tijd
Ja kereltje, doe maar net alsof je het vergeten was. Stiekem staat die meet al wekenlang met grote rode letters en geel gemarkeerd in je agenda.quote:
stat er wel in maar al lang niet in mn agenda gekekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja kereltje, doe maar net alsof je het vergeten was. Stiekem staat die meet al wekenlang met grote rode letters en geel gemarkeerd in je agenda.
vb vedoel je denk ik ? anders snap ik m nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef morgane het volgende:
Stiekem gaat ie veel liever de hele avond naar CB.
Clubbin' Beats is toch vanavond?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vb vedoel je denk ik ? anders snap ik m niet
en tot 12 uur ofzo is er tog niks te doen dus liever poolen
Als je d'r naar gaat zitten kijken kan het nog vrij lang duren!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ik verveel me de pleuris, hoe lang duurt het in godsnaam om een fiets te maken...
We kunnen natuurlijk ook samen 'slapen'?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet zeiken komen.. Ik wil namelijk ook heel graag slapen maar hup!
Kom je ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
En je had nog wel gerekend op deze speciale mini-meet
Moet je nagaan hoe enorm de deceptie is!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
En je had nog wel gerekend op deze speciale mini-meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |