Tja, zelf rijd ik ongeveer 20.000 per jaar. Ik rijd hem finaal dood en dan gaat ie naar de schroothoop dat heb ik met dit beestje ook gedaan. Een Ka ziet er niet uit, maar mijn Justy durf ik ook gewoon rond te rijden en die heeft net zoveel deukjes en putjes als de billen van Yashaaa.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Mikkie het volgende:
Maar dude... een Ford Ka
Bovendien moet je zeggen dat een lage tellerstand ook niet altijd goed is hoor. Een auto die maar 5k per jaar rijdt, maakt vaak korte ritjes en wordt nooit goed warm en kan dus niet een beetje schoon branden. Dat levert vaak veel slijtage op doordat vitale onderdelen niet goed warm worden.
Dat moet wel lukken. De auto die ik nu heb kost me 2 lampkes per jaar.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan je bij een Ka nog zelf een lamp verwisselen? Al betwijfel ik of D_K dat kan
* houdt zich eraan om ff geen ontzettende kutgrappen te makenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan je bij een Ka nog zelf een lamp verwisselen? Al betwijfel ik of D_K dat kan
Van mij mag je! Kom maar, kom maar, kom maar, kom maar!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* houdt zich eraan om ff geen ontzettende kutgrappen te maken
Wanneer heb je dat afgesproken?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* houdt zich eraan om ff geen ontzettende kutgrappen te maken
Een Justy valt mee, dan kun je gewoon een Swift kopen en heb je nagenoeg hetzelfde model. Schors de Justy en je hebt nog een donorauto ook.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, zelf rijd ik ongeveer 20.000 per jaar. Ik rijd hem finaal dood en dan gaat ie naar de schroothoop dat heb ik met dit beestje ook gedaan. Een Ka ziet er niet uit, maar mijn Justy durf ik ook gewoon rond te rijden en die heeft net zoveel deukjes en putjes als de billen van Yashaaa.![]()
[..]
Dat moet wel lukken. De auto die ik nu heb kost me 2 lampkes per jaar.
Das nog een lelijker brik dan ik al heb! Dan kan ik beter de mijne laten fixen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[TK] Peugeot 106 1.1 XN (weinig km!!)
Iets voor jou, D_K? Al is de prijs met ¤ 1.200,- wel knap hoog, dus daar moet je nog wat op afdingen.
Eventueel mag je mijn auto ook wel over kopen wellicht, ik zoek iets anders eigenlijk. Prima onderhouden, 160k op de teller, airco, elektrische ramen en spiegels etc. Maar die komt wel boven de ¤ 2.000,- uit.
quote:RTL Nieuws Extra: De kredietcrisis: Uw crisis?
Hoor ik daar een lama schijten?quote:
O die kan ik rond de 2K ook wel vinden! Alleen is mij te groot! Ik ken amper rijden man!quote:
Precies! Ik ben meer van het type auto waarin je met zijn tweeën prima kan zitten maar als je er met vier man mee op vakantie wil dan moeten er 2 op het dakquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:29 schreef Mikkie het volgende:
Te groot? Man, dat ding is net vier meter.
Al moet ik zeggen dat ik inderdaad met vier man + een berg bagage relatief gezien zeer comfortabel op vakantie ben geweest.
Sophia Mylesquote:
Auto is me te duur, en niet nodig. Kan de auto van mijn ma pakken, maar voor plezier pak ik de motor. Overigens kost die mij maar 7 euro wegenbelasting per maand, 14 euro verzekering Wa+, en is een gemiddeld verbruik van 1:20 goed te doen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoor ik daar een lama schijten?
Ga jij eerst zelf maar een auto kopen ipv een motor van 500 euro
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:51 schreef morgane het volgende:
En Bracha was weer op tv! Die ogen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komt iets meer bij kijken maargoed, smaken verschillenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt CP, ik vind het zo mooi dat jij iedere keer blijft bewijzen dat je zo'n goedkope smaak hebt
Alst maar blond is en dikke tieten heeft ist al goed voor je
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef Ravage het volgende:
Hendig sjiek slipte je door de bocht,
Een vrachtwagen maakte een eind aan je tocht.
Nooit zul je meer groenters pwnen;
Je bent een verdieping lager gaan wonen.
je weet dat je spijsvertering wat traag werkt als je slaapt?quote:
Ik kan eten wat en wanneer ik wil, heb nergens last vanquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
je weet dat je spijsvertering wat traag werkt als je slaapt?
ach, als je 25+ bent, denk je daar ineens heel anders overquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik kan eten wat en wanneer ik wil, heb nergens last vanEn het scheelt me morgen weer een ontbijt
als ik er toch een positieve draai aan moet geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |