Prijs update:quote:Op zondag 7 september 2008 16:26 schreef blondiej_1989 het volgende:
Als je alles afneemt kom je uit op ¤134,- maar voor ¤80,- incl. verzending is het een deal
Het runningsshirt heeft een ritssluiting aan de bovenkant. En zover ik weer hebben ze ze niet meer bij AHquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef mcwops het volgende:
hoe sluit het Runningshirt Paolo Feretti ? heb je daar een duidelijkere afbeelding van?
(of zijn ze er nog bij AH?)
je hebt pmquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef parapono het volgende:
alles hoeft nu ook weer niet, die brasil... riem graag en vd zelfde foto t shirtje en die gevoerde groene broek van h&m en van foto1 het blauwgroene shortje. Bod 12,50 euro mvg parapono
Nog geen reactie gehad van je, nog interesse of niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef parapono het volgende:
alles hoeft nu ook weer niet, die brasil... riem graag en vd zelfde foto t shirtje en die gevoerde groene broek van h&m en van foto1 het blauwgroene shortje. Bod 12,50 euro mvg parapono
ik heb maat xs/s en hij zit bij mij helemaal goedquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:45 schreef morgane het volgende:
Heb je enig idee welke 'maat' de brazil riem is? Heb geen idee of ik m pas met mn wespentaille.
Ah oke, sorry, dat had ik er niet uit begrepen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:24 schreef Loontjah het volgende:
Dit topic bestaat al een tijdje. Ik denk dat TS nu denkt dat ze het voor deze prijzen niet wegkrijgt, en daarom schenkt aan mede fokkers...
Ik ook niet dus heb ik de prijzen aangepastquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, sorry, dat had ik er niet uit begrepen.
PB me je rekeningnummer maar, dan stuur ik je mijn adres terug. Verzendkosten zijn voor mij.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:45 schreef morgane het volgende:
Heb je enig idee welke 'maat' de brazil riem is? Heb geen idee of ik m pas met mn wespentaille.
bubbelenvelop en ik dacht een stuk of 3 postzegelsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:36 schreef morgane het volgende:
Hoeveel zijn de verzendkosten voor die riem?
wat geef je er voor?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:29 schreef NeoDweezil het volgende:
mijn zusje vind de dingen op foto 10 wel heel leuk op het coolcat topje na, wat wil je daarvoor hebben ?
ja die is er nogquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:52 schreef T42 het volgende:
Rechts boven: Zwitsal shirt Maat s ¤0,-
is die er nog?
snap ik best, maar me vriend wil het niet naar het postkantoor brengen omdat we er toch niks aan verdienen en ik heb geen tijd om het er naartoe te brengen ..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:41 schreef cartoon het volgende:
raar dat je het opeens niet meer apart wilt doen, maargoed ik bied 10 incl voor alles, verdeel ik het daarna wel met morgane en de rest
Sluit dit topic dan gewoon, ipv dat mensen nu alsnog proberen het te bemachtigen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:48 schreef blondiej_1989 het volgende:
[..]
snap ik best, maar me vriend wil het niet naar het postkantoor brengen omdat we er toch niks aan verdienen en ik heb geen tijd om het er naartoe te brengen ..
ik heb inmiddels voor het zwitsal shirtje geld binnengekregen, de rest is er nog tot eind deze weekquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:31 schreef morgane het volgende:
Hoe zit het nou, is de hele boel al verzonden/weggegooid?
Als je al ziet dat er iemand 7,50 voor 1 shirtje wil betalen en iemand anders alle spullen voor 10 euro is het wel een klein beetje logisch dat ik dat van het shirtje door laat gaan..ben je hopelijk wel met me eens toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:22 schreef morgane het volgende:
Waarom zeg je dan eigenlijk eerst dat je niks los verkoopt en stuur je het Zwitsal shirtje wel op?
Haal dan alsjeblieft de "gratis" weg, want je wilt het duidelijk niet gratis weg geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:20 schreef blondiej_1989 het volgende:
[..]
Als je al ziet dat er iemand 7,50 voor 1 shirtje wil betalen en iemand anders alle spullen voor 10 euro is het wel een klein beetje logisch dat ik dat van het shirtje door laat gaan..ben je hopelijk wel met me eens toch?
Haha dat snap ik nog wel, nu je t zegtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:20 schreef blondiej_1989 het volgende:
[..]
Als je al ziet dat er iemand 7,50 voor 1 shirtje wil betalen en iemand anders alle spullen voor 10 euro is het wel een klein beetje logisch dat ik dat van het shirtje door laat gaan..ben je hopelijk wel met me eens toch?
jouw pakje??quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef parapono het volgende:
hai waar blijft mijn pakje nu? Mvg parapono
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |