Bobbyquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:02 schreef morgane het volgende:
En ik heb vandaag weer stiekem zitten kwijlen op Tila Tequilaen Bobby!
Er zit wel een toko op de Augustijnenstraat. En je hebt zo'n Turske bakkerij op de Bisschop Hamerstraat zitten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hier trouwens een turkse supermarkt ofzo in het centrum?
Vergeet ik ook een keer iets niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
ik hou niet van mijn verjaardag vieren....
Zie het dan gewoon als een opsteker voor jezelfquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vergeet ik ook een keer iets niet.
Vriendinnetje van mij die ik nu al 3 jaar ken, wil niet zeggen wanneer ze jarig is.. Nu hebben we ooit int eerstejaar een keer op haar OV gekeken en het was ergens in januari maar de precieze dag ben ik kwijt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:14 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik nou de enige hier die geen fuck geeft om z'n verjaardag?.
Dan moet je je verjaardag maar betreuren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
ik hou niet van mijn verjaardag vieren....
Juh, doen we ook, maar we zitten er altijd over te dollenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Of je laat haar gewoon lekkerAls zij d'r verjaardag niet wil vieren, prima toch?
.
wanneer ben ik jarig dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vergeet ik ook een keer iets niet.
quote:
quote:
Meid, ik weet toch alles van jouquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meid, ik weet toch alles van jou.
Want witbrood is wél goed voor je?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit weer eens verplicht bruin brood te eten, stomme broodmiepen van de AH.
Wat is er mis met bruin brood? Ik vind wit brood op z'n tijd ook wel eens lekker hoor...maar in bruin brood zitten veel meer vezels enzo, da's veel beter voor je, Pietquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit weer eens verplicht bruin brood te eten, stomme broodmiepen van de AH.
Je gezondheid jongen, je gezondheid.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan prima schijten op wit brood dus dan boeien die vezels niet.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef Slarioux het volgende:
Klik voor de grote versie
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |