Mag allesquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef Mikkie het volgende:
Heeft er iemand nog een leuk idee wat als onderwerp kan dienen voor m'n nieuwe column?
alleen inclusief slotje was dit een leuke post geweestquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:56 schreef Slarioux het volgende:
Lapo!
Nee. En het moet wel een onderwerp zijn dat voor pedagogiekvrouwen herkenbaar is waarover ik lekker kan zeikenquote:
Er zijn die ontkalkingszakjes te koop. Tief je erin, even laten inweken en dan door laten lopen. Daarna wel nóg twee keer laten lopen om te spoelen, want anders kun je goed ziek wordenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zo'n koffiezetapparaat, iemand een geniaal hoe je de waterbak schoon kan krijgen?
[ afbeelding ]
Een keer door laten lopen met....een beetje afwasmiddel, iets anders...?
Bambi grootste huilfilm ooit en dan een beetje doorborduren op de reacties die daar staan dat Disny kinderen vernaggelt door ze aan de buis te kluisterenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee. En het moet wel een onderwerp zijn dat voor pedagogiekvrouwen herkenbaar is waarover ik lekker kan zeiken
azijn er door heen tyfen en dan een keer of vier doorspoelen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zo'n koffiezetapparaat, iemand een geniaal hoe je de waterbak schoon kan krijgen?
[ afbeelding ]
Een keer door laten lopen met....een beetje afwasmiddel, iets anders...?
Damn, Piet, wat een serieuze onderwerpen allemaal! Ik heb toch al eerdere columns van mij hier gepost? Dan weet je toch in welke categorie het moet vallen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lerarentekort is natuurlijk een makkelijk onderwerp. Laatst in 't nieuws dat er steeds meer "illegale" (als in onvoldoende opgeleide) leraren worden aangenomen. Voor / tegen? Gevolgen bij beide zijn eigenlijk desastreus
. Wat vind je van de 1jarige master na bijv. een economiestudie, dat je dan al voor de klas mag staan. Etc.
Pas 1quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:28 schreef Mikkie het volgende:
Damn, Piet, wat een serieuze onderwerpen allemaal! Ik heb toch al eerdere columns van mij hier gepost? Dan weet je toch in welke categorie het moet vallen?
Net gedaan, nu stinkt het hierquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:37 schreef morgane het volgende:
Volgens mij maakt mn moeder het koffiezetapparaat altijd schoon met azijn.
Klopt, dat is altijd het grote nadeelquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net gedaan, nu stinkt het hier.
Dan had ik ruzie gehad met de modjes en julliequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alleen inclusief slotje was dit een leuke post geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |