Mag allesquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef Mikkie het volgende:
Heeft er iemand nog een leuk idee wat als onderwerp kan dienen voor m'n nieuwe column?
alleen inclusief slotje was dit een leuke post geweestquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:56 schreef Slarioux het volgende:
Lapo!
Nee. En het moet wel een onderwerp zijn dat voor pedagogiekvrouwen herkenbaar is waarover ik lekker kan zeikenquote:
Er zijn die ontkalkingszakjes te koop. Tief je erin, even laten inweken en dan door laten lopen. Daarna wel nóg twee keer laten lopen om te spoelen, want anders kun je goed ziek wordenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zo'n koffiezetapparaat, iemand een geniaal hoe je de waterbak schoon kan krijgen?
[ afbeelding ]
Een keer door laten lopen met....een beetje afwasmiddel, iets anders...?
Bambi grootste huilfilm ooit en dan een beetje doorborduren op de reacties die daar staan dat Disny kinderen vernaggelt door ze aan de buis te kluisterenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee. En het moet wel een onderwerp zijn dat voor pedagogiekvrouwen herkenbaar is waarover ik lekker kan zeiken
azijn er door heen tyfen en dan een keer of vier doorspoelen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zo'n koffiezetapparaat, iemand een geniaal hoe je de waterbak schoon kan krijgen?
[ afbeelding ]
Een keer door laten lopen met....een beetje afwasmiddel, iets anders...?
Damn, Piet, wat een serieuze onderwerpen allemaal! Ik heb toch al eerdere columns van mij hier gepost? Dan weet je toch in welke categorie het moet vallen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lerarentekort is natuurlijk een makkelijk onderwerp. Laatst in 't nieuws dat er steeds meer "illegale" (als in onvoldoende opgeleide) leraren worden aangenomen. Voor / tegen? Gevolgen bij beide zijn eigenlijk desastreus
. Wat vind je van de 1jarige master na bijv. een economiestudie, dat je dan al voor de klas mag staan. Etc.
Pas 1quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:28 schreef Mikkie het volgende:
Damn, Piet, wat een serieuze onderwerpen allemaal! Ik heb toch al eerdere columns van mij hier gepost? Dan weet je toch in welke categorie het moet vallen?
Net gedaan, nu stinkt het hierquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:37 schreef morgane het volgende:
Volgens mij maakt mn moeder het koffiezetapparaat altijd schoon met azijn.
Klopt, dat is altijd het grote nadeelquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net gedaan, nu stinkt het hier.
Dan had ik ruzie gehad met de modjes en julliequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alleen inclusief slotje was dit een leuke post geweest
geen jan smit in de rijnhal?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond marco borsato in gelredome
is dat ook vanavond? gleukkig dat ik om 2 uur er al moet zijn, zal wel veel te druk worden met verkeer edquote:
samen met desperate vriendinnetjes ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
mn zusje heeft een desperate housewifes maratonblij dat ik er niet ben
Nou, op vers brood doe ik meestal lekker beleg enzo, gebakken ei bewaar ik vaak voor brood dat wat ouder is, dus in die zin is het zonde van mn verse broodquote:
Owh hendig is dat. Als je dat hier doet, is meteen de hele hut leeg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom je thuis, zit er een sleutel aan de de buitenkant van de buitendeur. Er is ook nog eens niemand thuis
.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh hendig is dat. Als je dat hier doet, is meteen de hele hut leeg.
Maar ach, wij hebben weer een andere categorie huisgenoot. Woont er nu een maand of vier. Heeft inmiddels al politie aan de deur gehad ivm een dagvaarding, krijgt met maandelijkse regelmaat post van het CJIB, kreeg recent post van de Reclassering Nederland en vorige week nog een brief van het CBR Divisie Vorderingen (maw: rijbewijs ingevorderd door de politie en ivm zeer ernstig gedrag melding gedaan bij het CBR waar ze een onderzoek zullen starten). En dat allemaal in een paar maanden...
Als bonus kwam ik er vanmiddag achter dat 'ie tegenwoordig zelfs te lui is om naar beneden te lopen om z'n sjappie vrienden binnen te laten, aangezien er binnen tien minuten twee binnen kwamen met een eigen voordeursleutel....
Nee daar ben ik ook echt niet blij mee. Vooral niet gezien die knakker zelf, 't is een aparte kerel met kennelijk een verleden waarbij hij genoeg in aanraking is geweest met Justitie. Zulke zaken, veel sleutels in omloop...wie zegt dat die knapen niet allemaal hun sleutel bewaren als hij verhuist? Steeds meer reden om uit te gaan kijken naar een hok voor mezelf, dan maar wat meer betalen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet echt een leuke huisgenoot nee
vooral met die sleutels zouden die van mij niet moeten flikken....je gaat toch niet jan en alleman de sleutel geven
Ben inderdaad maar blij, van de week een stel gasten met zon AFAK busje bezig gezien, geen genadequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:18 schreef LastRequest het volgende:
Mik, die kerel heeft niet toevallig een naam die rijmt op Mik he?
Hoi ik ben er weer trouwensEn m'n fiets stond er nog, er bestaan helden, iemand heeft hem tussen een rek geschoven
Ik weet wel welke straat 'ie hiervoor heeft gewoond. En z'n voornaam eindigt op -ick, met een achternaam van drie letters.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:18 schreef LastRequest het volgende:
Mik, die kerel heeft niet toevallig een naam die rijmt op Mik he?
Hoi ik ben er weer trouwensEn m'n fiets stond er nog, er bestaan helden, iemand heeft hem tussen een rek geschoven
Ik heb ook altijd gelijkquote:nou LR je had gelijkhij vind me niet meer leuk
echt meeeen dit zuigt zo hard![]()
Iedereen reageerde met "hij vindt je heus nog wel leuk maar *insert slechte smoes*", ik zei dat ik dacht dat ie dr gewoon niet meer leuk vond.quote:
ja dat snap ik, maar wie mis ik compleet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Iedereen reageerde met "hij vindt je heus nog wel leuk maar *insert slechte smoes*", ik zei dat ik dacht dat ie dr gewoon niet meer leuk vond.
Ik denk een msngesprekquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar wie mis ik compleet?![]()
Nee daar ben ik ook echt niet blij mee. Hier in huis geen kijkavonden oid omdat de verhuurder zelf in de hand wil hebben wie er in huis komt. Iets doet me vermoeden dat ie bij deze absoluut niet heeft opgelet...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, dat wil je idd niet in je huis hebben. Ik ga er hier vanuit dat gewoon iemand vergeten is de sleutel uit de deur te halen
![]()
.
Hij heeft ook een zonnebankje teveel gehadquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef Mikkie het volgende:
RTL 5 nu Dr Phil...Met een enorme alcoholist... al zes keer afgekickt, zelfmoordpoging in de kamer van z'm dochter... sick
.
Daar gaat het helemaal niet om haha, is een ander forum.quote:
Dit is inderdaad enorm stressverhogendquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om haha, is een ander forum.
Het spijt me, ik zal niet meer zulke dingen posten als jullie er zo van in de war raken
Nouja wat achtergrondinfo dan weten we al wat meerquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om haha, is een ander forum.
Het spijt me, ik zal niet meer zulke dingen posten als jullie er zo van in de war raken
En nog zijn al die pukkels niet verschrompeldquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een zonnebankje teveel gehad.
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |