Ben inderdaad maar blij, van de week een stel gasten met zon AFAK busje bezig gezien, geen genadequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:18 schreef LastRequest het volgende:
Mik, die kerel heeft niet toevallig een naam die rijmt op Mik he?
Hoi ik ben er weer trouwensEn m'n fiets stond er nog, er bestaan helden, iemand heeft hem tussen een rek geschoven
Ik weet wel welke straat 'ie hiervoor heeft gewoond. En z'n voornaam eindigt op -ick, met een achternaam van drie letters.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:18 schreef LastRequest het volgende:
Mik, die kerel heeft niet toevallig een naam die rijmt op Mik he?
Hoi ik ben er weer trouwensEn m'n fiets stond er nog, er bestaan helden, iemand heeft hem tussen een rek geschoven
Ik heb ook altijd gelijkquote:nou LR je had gelijkhij vind me niet meer leuk
echt meeeen dit zuigt zo hard![]()
Iedereen reageerde met "hij vindt je heus nog wel leuk maar *insert slechte smoes*", ik zei dat ik dacht dat ie dr gewoon niet meer leuk vond.quote:
ja dat snap ik, maar wie mis ik compleet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Iedereen reageerde met "hij vindt je heus nog wel leuk maar *insert slechte smoes*", ik zei dat ik dacht dat ie dr gewoon niet meer leuk vond.
Ik denk een msngesprekquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar wie mis ik compleet?![]()
Nee daar ben ik ook echt niet blij mee. Hier in huis geen kijkavonden oid omdat de verhuurder zelf in de hand wil hebben wie er in huis komt. Iets doet me vermoeden dat ie bij deze absoluut niet heeft opgelet...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, dat wil je idd niet in je huis hebben. Ik ga er hier vanuit dat gewoon iemand vergeten is de sleutel uit de deur te halen
![]()
.
Hij heeft ook een zonnebankje teveel gehadquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef Mikkie het volgende:
RTL 5 nu Dr Phil...Met een enorme alcoholist... al zes keer afgekickt, zelfmoordpoging in de kamer van z'm dochter... sick
.
Daar gaat het helemaal niet om haha, is een ander forum.quote:
Dit is inderdaad enorm stressverhogendquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om haha, is een ander forum.
Het spijt me, ik zal niet meer zulke dingen posten als jullie er zo van in de war raken
Nouja wat achtergrondinfo dan weten we al wat meerquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om haha, is een ander forum.
Het spijt me, ik zal niet meer zulke dingen posten als jullie er zo van in de war raken
En nog zijn al die pukkels niet verschrompeldquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een zonnebankje teveel gehad.
Wie?quote:
Vertel nu dan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:54 schreef LastRequest het volgende:
Ander forum dat jullie niet kennen![]()
Wat zijn sommige mensen toch naïefquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:54 schreef LastRequest het volgende:
Niet EG![]()
Ander forum dat jullie niet kennen![]()
Achtergrondinfo:
Ze had al een paar jaar een vriendje maar was aan t flirten met een collega, nooit wat gebeurd want dat was natuurlijk lullig.. terwijl ik dat gesms enzo ook al lullig vond maar goed. Nu is het uit met d'r vriendje en is ze zeer verbaasd dat de collega haar niet meteen bespringt.
LR is rebelsquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:00 schreef LastRequest het volgende:
Nee ooit, zo'n 6 jaar geleden, vernieuwde EG haar forum, daar waren we niet blij mee![]()
Toen zijn we met een hele groep afgehaakt en een eigen forum begonnen.. en daar zijn we nu dikke dikke vriendjesGaan regelmatig stappen enzo.. en tis dus ook totaal niet interessant voor andere mensen want we kennen elkaar veel te goed.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:00 schreef Mikkie het volgende:
AH MEEEEEEEEEEEEEEN. Ik heb hier echt tien van die pakken wereldgerechten staan, dus had zoiets van: ik hoef geen lasagnette mee te nemen, die heb ik nog wel. Verder wel alle ingrediënten gehaald. Kijk ik net in de kast, heb ik echt van alles staan, behalve lasagnette natuurlijk.
quote:
Er is iig 1 overeenkomst.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:05 schreef Mikkie het volgende:
Je vergelijkt mij nu met een jonge negerin die net van de pot af komt?
Zij heeft ws. wel lekker lasagnette gegeten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je vergelijkt mij nu met een jonge negerin die net van de pot af komt?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zij heeft ws. wel lekker lasagnette gegeten.
Zo dan... voor een 14-jarige weet die aardig d'r mondje te roeren. Is in elk geval niet op d'r achterhoofd gevallen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goeie de Phil aflevering trouwens, die 14jarige is volwassener dan vele volwassenen ooit zullen worden.
Ik kan gerust een hele middag op stap gaan en dan terug komen met 1 broek ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:05 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben vanmiddag maar even de stad in geweest om mijn garderobe in ere te herstellenKwam thuis met 3 broeken, 3 overhemden en 2 truien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |