quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:37 schreef Slarioux het volgende:
Was ik bijna 2 uur werk kwijt net. Kut Google Groups online teksten schrijven. Gelukkig ging het goed. Ik tril er nog van, damn
Krijg ik nu een note dat ik stiekem toch best wel lief ben?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
ahhhh
Gelukkig ging het goed, artikel gered, dus de Thabloid kan gewoon uitkomen.
Zal ik je negatieve note maar gewoon deleten?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Krijg ik nu een note dat ik stiekem toch best wel lief ben?
Je krijgt er een omdat je om een positieve leurt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Krijg ik nu een note dat ik stiekem toch best wel lief ben?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je krijgt er een omdat je om een positieve leurt.
Euhm, in de VB... Maar ook even in de Dollars en bij een vriend pokeren...quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm, in de VB... Maar ook even in de Dollars en bij een vriend pokeren...
Ik heb jullie nog gezocht in de VB omdat ik dacht dat jullie daarheen gingen.quote:
Je auto is definitief overleden?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Autokenners hier?
Ik zoek een studentenbak! Goedkoop, lelijk en duurzaam!
ben daar ook wel benieuwd naar aangezien k ver weg woon, maar eerst maar ns mn rijbewijs halen :postquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Autokenners hier?
Ik zoek een studentenbak! Goedkoop, lelijk en duurzaam!
Nee definitief niet! Maar ja 600-700 euro investeren in een roestbak van 16 jaar oud die twee keer de teller rond is geweest is niet zo verstandig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je auto is definitief overleden?
Wat is je budget qua aanschafprijs en je begroting qua maandelijkse vaste kosten (verzekering, mrb etc)?
Dat is zonde geld inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee definitief niet! Maar ja 600-700 euro investeren in een roestbak van 16 jaar oud die twee keer de teller rond is geweest is niet zo verstandig.
Maximaal 2000 liefst minder en dat de vaste maandelijke kosten zo laag mogelijk dus dat gaat een kleine autootje worden ipv een dikke mercedes uit de jaren '80!
Ik heb de ballen verstand van auto's hè! Het moet rijden, 1995+, tellerstand 100K km< , zuinig rijden! Gewoon een boodschappenkarretje dus!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is zonde geld inderdaad.
Maar heb je al een idee wat voor auto? Specifieke eisen, bouwjaar, tellerstand etc?
Okay, dat biedt tenminste handvattenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb de ballen verstand van auto's hè! Het moet rijden, 1995+, tellerstand 100K km< , zuinig rijden! Gewoon een boodschappenkarretje dus!
Wel 700 euro uit willen geven maar je even verdiepen hoo maar ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
En waarom die dan? Argumentatie i.p.v. zo maar wat roepen?
Kan ja, kan. Sommige auto's zijn al op na 50k, en sommigen rijden nog top na 500k. Het ligt helemaal aan de staat van de auto.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw zon Toyota kan best 2 ton op de klok hebben zonder problemen1 ton is prima hoor hoef je echt niet bang te zijn dat hij uit elkaar valt.
Heb ik gedaan, maar ik heb dan wel gezocht met NAP en niet van een particulier. Man, ik kan nog geen bus van een auto onderscheiden!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:14 schreef Mikkie het volgende:
Zoek dan ook eens op de modellen die ik je voorschotel.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ik heb dan wel gezocht met NAP en niet van een particulier. Man, ik kan nog geen bus van een auto onderscheiden!![]()
Ik wil weer een Subaru, maar ik vind een Vivio spuuglelijk! En andere kleintjes zijn er niet in die prijsklasse!
Ja ik zal eens even rondkijken! O, ik heb ook een Ford Ka gevonden met amper wat op de teller. Wel een enorme wijvenbak, maar 3 keer minder op de teller dan mijn huidige bolide!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef Mikkie het volgende:
Een Vivio is dan ook wel grenzeloos kut. Een Swift is inderdaad wel goed te doen, zijn er voldoende in jouw prijsklasse...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |