Welkomquote:
je vergeet het uitgaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef Tha_Mars het volgende:
dank
Waar gaat het hier tegenwoordig over? rijnboog, ns station, filevrije vrijdag, herfstvakantiedrukte, vitesse, museum voor moderne kunsten of zijn er nog andere interessante problemen?
De Gelderlanderquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef MartijnIV2008 het volgende:
mare een moskee in Klarendal ? waar ergens precies ?
Die zat al jaaaaaren aan de Sonsbeeksingel, maar gaat nu verhuizen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef MartijnIV2008 het volgende:
mare een moskee in Klarendal ? waar ergens precies ?
Ojee, ik ben morgen even het land uit!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen treden ze allebei tegelijk op
Ah, daarom keek je in mijn fotoboekquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:02 schreef Lyssa het volgende:
Hoi! Ik kom me ook weer hier melden. Verblijf de komende twee weken als loge in Arnhem en daarna zal ik er zelf ook weer gaan wonen, of iig in de buurt
Waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah, daarom keek je in mijn fotoboek
mare, als ik hier meer over wil weten. waar moet ik dan zoeken ? want alles wat ik via google vind is een beetje oud.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:24 schreef Xiance het volgende:
het gaat nu naar het terrein van de sint jansschool, midden in een woonwijk waar parkeren toch al een crime is, komt een moskee met plaats voor 250 moslims, die (aldus de gemeente) voornamelijk op de fiets zullen komen..
nodeloos om te zeggen, maar de omwonenden geloven daar natuurlijk niks van
Terwijl ik daar makkelijker 's avonds door de wijk slenter dan ik in Presikhaaf zou doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:17 schreef remlof het volgende:
In Klarendal rijden gewoon al heel lang geen bussen meer
Yep, ik heb me hier in Klarendal nog nooit onveilig gevoeldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Terwijl ik daar makkelijker 's avonds door de wijk slenter dan ik in Presikhaaf zou doen
Nabij de IJssellaan, hmm dat is toch wel het allerergste stukje Presikhaaf, dat wordt allemaal gesloopt ooit, maar daardoor is het nu de laatste jaren hard aan het verpauperen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:23 schreef Adelante het volgende:
Terwijl ik daar makkelijker 's avonds door de wijk slenter dan ik in Presikhaaf zou doen
De Hommelseweg is overdag gevaarlijker. Maar dat is hoofdzakelijk een verkeerskwestie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik loop ook 's avonds zonder problemen door Klarendal.
Ja, oversteken daar zie ik altijd wel tegenop.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef Vork het volgende:
De Hommelseweg is overdag gevaarlijker. Maar dat is hoofdzakelijk een verkeerskwestie.
Met de fiets is ook geen pretje. Dan besluiten automobilisten ineens om elkaar te gaan passeren (waar toch al amper plek voor is) daar waar je dan ook net toevallig fietst of ze stoppen ineens, midden op de weg om even bij de plaatselijke coffeeshop wat op te halen. En die negers bij die illegale qat toko staan ook altijd maar een beetje op het fietspad (uiteraard zonder verder om te kijken).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ja, oversteken daar zie ik altijd wel tegenop.
Er kunnen van alle kanten auto's, fietsen en brommers aankomen, en je moet ook nog op je enkels letten met die griezelig hoge stoepranden.
Kamer of woning? Wat zijn de eisen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef Litso het volgende:
Gaat weer lekker zo met het OV.
Iemand nog een studentenwoning over? Ik ben op zoek maar alle goedkope woningen (lees: sloopflats) lijken al bezet
Ja die heb ik helaas niet op voorraad. Kamers zijn nog wel via via te regelen. Maar ze gaan je pauperflat binnenkort zeker slopen? Tot wanneer heb je?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Litso het volgende:
Als het even kan woning. Zo'n flatje in malburgen als ik nu heb, of een zelfstandige boven/benedenwoning.
Wil je naar Presikhaaf?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Litso het volgende:
Als het even kan woning. Zo'n flatje in malburgen als ik nu heb, of een zelfstandige boven/benedenwoning.
Vork en ik gaan er wel heenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:36 schreef remlof het volgende:
Wie gaat er mee leuke bandjes kijken in de stad morgenavond?
http://www.popronde.nl/2008/steden/index.asp?cityId=9
Dan vind ik jullie welquote:
Daar ga ik ook heen inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan vind ik jullie wel
Om 22:00 ben ik iig in de Duizelsteeg, daar speelt dan ons aller FOK!ker guitarist.nl met z'n band I Kissed Charles
Oh, misschien kom ik ook ff langsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan vind ik jullie wel
Om 22:00 ben ik iig in de Duizelsteeg, daar speelt dan ons aller FOK!ker guitarist.nl met z'n band I Kissed Charles
hey, mooi optreden mensequote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan vind ik jullie wel
Waar was je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:27 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
hey, mooi optreden mense
maar de zang was beetje moeilijk te horen maja.
en ik zou eigelijk niet weten wie de andere fok!kers waren
Ja, goeie band, ze zijn zondag tussen 18:00 en 19:00 op 3FM.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:30 schreef Litso het volgende:
Ik was er niet in elk geval. Moe, geldloos en een kapotte pc. Maar het was wel ok dus?
Ik was die ene met die gitaar!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:27 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
hey, mooi optreden mense
maar de zang was beetje moeilijk te horen maja.
en ik zou eigelijk niet weten wie de andere fok!kers waren
Ik weet niet precies hoe laat we on-air zijn, kan ook iets eerder zijn. In het programma van Barbera Karel in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 04:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, goeie band, ze zijn zondag tussen 18:00 en 19:00 op 3FM.
En ik heb een gesigneerde CD
Ik was in Bosch van half een tot half twee. Vooral in de rookruimte thoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik was gister ook nog in Bosch. Geen FOK!kerts kunnen spotten, though.
Wel een lekkere chick zeg, die zangeres van dat Electro-gebeuren
En daarna herbouwen ze de kerk met geld, graven ze een stuk gracht de stad in en als we pech hebben overdekken ze de boel bij dat knelpunt bij Kronenburg ook nog eens voor een nieuw centrum. Welke prachtwijken? We kennen alleen wachtwijken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:52 schreef Adelante het volgende:
Ik denk dat het geld voor die vier prachtwijken in de bouwput, die centraal station heet, zit
eej, ik hoor nu een nummer van jullie op 3FMquote:[b]
Ik weet niet precies hoe laat we on-air zijn, kan ook iets eerder zijn. In het programma van Barbera Karel in ieder geval.
Kwam jij of je auto erachter?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik moet mijn mening over de veiligheid van Klarendal trouwens even herzien...![]()
Er blijken dus paaltjes te staan op de Sonsbeeksingel.
Daar kwam ik zaterdag op een harde manier achter .
Nu voel ik me niet meer veilig hier en wil ik weer terug naar het paaltjes-loze Nijmegen.
Ik heb besloten toch naar Nijmegen te vertrekken en dat als mijn thuisbasis te gaan zien. Scheelt reistijd en benzine...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:26 schreef Xiance het volgende:
LOL
hmmz.. vogelaar-wijken stellen dus niks voor
Achja.. toch blijft Ernem mijn stad
Welke buurt? Ik wil naar Neerbos, is namelijk wel iets leuks particulier te huur(en dicht bij mijn werk)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga binnen een paar maanden ook naar Nijmegen
Ik kan kiezen tussen Berg en Dalse Weg en iets vlakbij de Goffert. Beide over 3 maanden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Welke buurt? Ik wil naar Neerbos, is namelijk wel iets leuks particulier te huur(en dicht bij mijn werk)
Berg en dal zit je dichter bij het centrum. Goffert is ook wel oke te doen.(zolang je maar geen dukenburg/lindenholt aandoet) Moet je ook even kijken hoe de staat van de kamer?woning? is, als je veel moet opknappen dan is het ook weer een grote kostenpost.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik kan kiezen tussen Berg en Dalse Weg en iets vlakbij de Goffert. Beide over 3 maanden.
Ik ben nu een beetje prijs, lokatie en grootte aan het afwegen.
En wie weet wat er nog op m'n pad komt in die 3 maanden
Kamers zijn beide in goede staat. Zijn van vrienden die er binnenkort uit gaan, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Berg en dal zit je dichter bij het centrum. Goffert is ook wel oke te doen.(zolang je maar geen dukenburg/lindenholt aandoet) Moet je ook even kijken hoe de staat van de kamer?woning? is, als je veel moet opknappen dan is het ook weer een grote kostenpost.
NEUH!1quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:52 schreef donroyco het volgende:
Anders ga even naar het Nijmegen-topic toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
NEUH!1Oké.. ik kom ook altijd in Nijmegen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om te rijlessen en op doortocht naar het busstation
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Heb je weer bier op remlof?quote:
Nou, veel (merendeel, gok ik zelfs) Arnhemmers hebben ook een zachte G, hoorquote:
Nog geen half kratjequote:
Ja ik ook, maar ik hoor hier nooit "Arnhem de gekste!!11!!" zeggenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, veel (merendeel, gok ik zelfs) Arnhemmers hebben ook een zachte G, hoor
quote:
080?quote:
Ja dat was het voordat het 024 werdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
080?
Maar ik kom nog wel vaak naar Arnhem, hoor
We moeten sowieso weer eens binnenkort een biertje doen
Vrijdag verjaardag en zaterdag Drum 'n Bass ding in Luxorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat was het voordat het 024 werd
Vrijdagavond 2:00, Cavern, of anders misschien de volgende avond laat in Bosch
Denk het niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:27 schreef remlof het volgende:
Ow ja, Luxor moet ik ook nog steeds heen. Mag je daar ondertussen ook alweer roken?
Ik hoor hier niet eens te zitten, ben een Edenaar.... Maar wat Skippybal zegt, daar gaat het verrekte snel en kom je moeilijk in als buitenstaanderquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:52 schreef donroyco het volgende:
Anders ga even naar het Nijmegen-topic toe
Groter en een betere ligging... Ik zou het zeker overwegen als je die 90 euro (makkelijk) kan missen... Zijn er ook nog andere pluspunten (balkonnetje ofzo)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kamers zijn beide in goede staat. Zijn van vrienden die er binnenkort uit gaan, dus dat zit wel goed.
Die op de Berg en Dalse Weg is ruimer en heeft een betere ligging, maar is ook 90 per maand duurder.
Moeilijk, moeilijk...
Lees je ook PI's?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet eens te zitten, ben een Edenaar.... Maar wat Skippybal zegt, daar gaat het verrekte snel en kom je moeilijk in als buitenstaander
Sowieso alles beneden de rivier praat te triest voor woorden... (ik haat de zachte G)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:01 schreef remlof het volgende:
Ik kom er wel eens om te lachen om dat domme taaltje van ze
PI, que?quote:
Nee, dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, dusHelaas het wordt er voor mij niet duidelijker op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
http://wiki.fok.nl/index.php/Posticonquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Helaas het wordt er voor mij niet duidelijker op...
Manhattanquote:Arnhems 'Manhattan' is Nederlands beste club
Uitgegeven: 22 oktober 2008 17:13
Laatst gewijzigd: 22 oktober 2008 17:35
De Arnhemse club Manhattan heeft Revu's Nachttempel Award 2008 gewonnen. Meer dan 11.000 stemmen kwamen binnen voor de prijs die jaarlijks aan de beste club van Nederland wordt uitgereikt.
Manhattan hield Club Noa in Leeuwarden en Escape Venue in Amsterdam achter zich. De club aan de Korenmarkt wordt door de stemmers regelmatig dé club van Gelderland genoemd. Ze prijzen het grote aanbod aan aanstormend dj-talent. De voormalige paardentramremise biedt gemoedelijke avonden aan met vooral house, maar ook soul en lichte R&B.
De bezoekers zijn enthousiast over de omvang van de club: niet te groot en daardoor gezellig. Ook de klantvriendelijke prijzen en het geschikte personeel vallen in de smaak.
Paradiso
Buiten de top drie vielen onder andere clubs zoals Paradiso uit Amsterdam en de Effenaar uit Eindhoven.
Manhattan is de vijfde winnaar van de Nachttempel award. Eerder wonnen Patronaat in Haarlem (2007), Doornroosje in Nijmegen (2006), Paard van Troje in Den Haag (2005) en Las Palmas in Rotterdam (2004). De winnaar ontvangt naast de titel 'Nachttempel 2008' ook een geldbedrag waarmee een speciaal feest neergezet kan worden.
Ik snap hem!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:49 schreef Joesse het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Posticon
whoahahaha... ok, ik heb het wel naar mijn zin gehad hier maar.... wat? Eerste waar ze iets aan zouden moeten doen zijn die achterlijke vieze racistische uitsmijters (of is dit een pleonasme?) of zijn die het afgelopen jaar veranderd?quote:Arnhems 'Manhattan' is Nederlands beste club
Had z'n programma nog niet gezien, geinige aflevering wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:04 schreef Adelante het volgende:
Iemand gisteren Westermans Nieuwe Wereld gezien, hij was op bezoek in prachtig Arnhem
http://westermansnieuwewereld.kro.nl
Aan de Rijnkade weet ik niet, zit wel een goeie turk: www.rijnmozaik.nl - geloof alleen niet dat je daar kan steengrillen.quote:Op maandag 3 november 2008 00:09 schreef w00h00 het volgende:
Heeft iemand enig idee bij welk restaurant in Arnhem je kunt (steen) grillen met z'n tweenen bijvoorbeeld?
Studiegenoot zei dat ergens aan de rijnkade zo'n soort restaurant zou zitten, maar ik kan er niks van op internet vinden.
ah top, die Rubens is precies wat ik zocht! Thnx!quote:Op maandag 3 november 2008 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de Rijnkade weet ik niet, zit wel een goeie turk: www.rijnmozaik.nl - geloof alleen niet dat je daar kan steengrillen.
Steengrillen kan wel op het Jansplein: www.eetcaferubens.nl
Daar ben ik nooit geweest tho, dus weet niet hoe het is.
Niemand die dit inkoppertje pakt?quote:
Allang irl gedaanquote:Op maandag 3 november 2008 21:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niemand die dit inkoppertje pakt?
Ik zal eens zien...quote:
Waar woon je?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:23 schreef kwoth het volgende:
* kwoth meldt zich!
Sinds een paar maanden al, maar nu ook met een inschrijving bij de gemeente! Helemaal officieel dus!
Ah, Nijmegen-noordquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:34 schreef kwoth het volgende:
Nou, eerst aan de amsterdamseweg, maar we zijn nu afgezakt naar Nijmegen.
Het valt nog mee eigenlijk, woon nu aan de gelderse rooslaan.
Bedankt voor het welkom geven.
quote:Op maandag 3 november 2008 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de Rijnkade weet ik niet, zit wel een goeie turk: www.rijnmozaik.nl - geloof alleen niet dat je daar kan steengrillen.
Steengrillen kan wel op het Jansplein: www.eetcaferubens.nl
Daar ben ik nooit geweest tho, dus weet niet hoe het is.
Gelukkig maar, anders ben je ook zo afgesneden van de bewoonde wereld he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:49 schreef Adelante het volgende:
Er gaat straks ook een "Rijnsprinter" rijden tussen Arnhem en Nijmegen, dus je bent er zo
Ohjah, en de beste binnenstad zal waarschijnlijk onverlicht blijven tijdens de feestdagen omdat de grote ondernemers niet willen meebetalen aan de kerstverlichting
Waar nou weer?quote:In Arnhem zijn twee mannen opgepakt
die betrokken zouden zijn geweest bij
een schietpartij in de flatwoning van
een vrouw.De mannen (47 en 50) zijn
zwaargewond naar ziekenhuizen gebracht.
Ook de vrouw is aangehouden.Zij is
ongedeerd.Het schietincident was rond
half negen na onenigheid in de flat.De
mannen konden nog niet worden verhoord
Welke wijk is dat? Rosendaalsestraat? ben slecht met straatnamen.quote:ARNHEM - Bij een schietpartij in een woning aan de Rosendaalsestraat in Arnhem-Noord zijn zondagavond twee mannen gewond geraakt. Het gaat om beide schutters.
Waarom de mannen elkaar onder vuur namen, is niet bekend. De twee konden na de schietpartij worden aangehouden. Door hun verwondingen moesten ze naar het ziekenhuis worden afgevoerd.
De politie is een onderzoek begonnen en vraagt getuigen zich te melden. De identiteit van de mannen is nog niet bekendgemaakt. Volgens de politie gaat het niet om de bewoners.
Dat is de straat in het zuidelijk gedeelte van Klarendal, parallel met de Velperweg. Het Posttheater zit daar.quote:Op maandag 10 november 2008 00:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Waar nou weer?
Ah:
[..]
Welke wijk is dat? Rosendaalsestraat? ben slecht met straatnamen.
bronquote:Politie onderzoekt schietpartij in woning
Publicatiedatum: 9-11-2008 23:01:02
ARNHEM - De politie is een onderzoek gestart naar een schietpartij in een woning aan de Rosendaalsestraat in Arnhem op 9 november rond 20.30 uur.
Bij deze schietpartij zijn twee mannen gewond geraakt; een 47-jarige man uit Didam werd overgebracht naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen, terwijl een 50-jarige man uit Ulft werd overgebracht naar het Rijnstateziekenhuis in Arnhem. Beide gewonden worden verdacht van betrokkenheid bij de schietpartij en zijn derhalve ook aangehouden.
Onderzoek
Mogelijk ontstond er tussen beiden een conflict, waarna er geschoten werd. De exacte toedracht en het motief zal nader worden onderzocht. Zo wordt er technisch onderzoek in de woning gedaan en zal er zo snel mogelijk gesproken worden met de verdachten/slachtoffers. Mogelijk leidt dit morgen tot meer inzicht.
Overigens is ook de 45-jarige bewoonster van de woning aangehouden. Zij zal worden gehoord over haar mogelijke betrokkenheid.
Getuigenoproep
Mensen die meer denken te weten of meer informatie hebben, kunnen bellen met de politie op 0900-8844. Men kan ook anoniem informatie kwijt via 0800-7000 (Meld Misdaad Anoniem).
voor nadere informatie:
Persloket Bureau Communicatie
Politie Gelderland-Midden
026 376 3050 tot 23.30 uur
Bron: Zakt Sinterklaas door de Rijnkade?quote:Zakt Sinterklaas door de Rijnkade?
Aankomende zaterdag zal Sinterklaas met zijn Pieten aanmeren in Arnhem, maar kan de Rijnkade dit wel aan? De PvdA in de Arnhemse gemeenteraad zegt haar hart vast te houden wanneer de honderden kinderen die met hun ouders naar de intocht van de Sint komen kijken op de kade staan.
"Dit is een groot evenement en dat zorgt voor extra druk op de kade. Sinterklaas komt op zijn paard met allemaal Zwarte Pieten. Er loopt een muziekkorps en dan heb je nog iedereen die komt kijken. Je moet er toch niet aan denken dat er net als eerder dit jaar weer iemand doorheen zakt", aldus PvdA-raadslid Truus Vink-Schutte.
Ter hoogte van de Nieuwstraat viel in mei dit jaar een jong stelletje plotseling twee meter naar beneden toen de kade het onder hun voeten begaf en eind vorige maand ontstond er weer een nieuw gat in de kade. Bij de PvdA is het vertrouwen in de veiligheid van de kade helemaal gedaald sinds er vorige week ook nog een lekkage werd ontdekt in de waterleiding onder de Rijnkade. Deze lekkage is dan inmiddels wel gedicht, maar Vink is van mening dat de situatie niet verbeterd is.
De gemeente Arnhem stelt dat er absoluut geen sprake is van een onveilige situatie. Zij ziet de komst van Sinterklaas aankomende zaterdag dan ook vol vertrouwen tegemoet. "Als er ook maar enig gevaar zou zijn, dan zouden wij Sinterklaas nooit op die plaats laten aankomen", zegt een woordvoerder. De verzakkingen hebben op een ander deel van de Rijnkade plaatsgevonden, zo laat de woordvoerder weten. "Daar is de wand gewoon slecht en daardoor spoelt wel eens wat zand weg. Dat probleem wordt volgend jaar aangepakt. Maar waar de Sint aankomt is een nieuwe damwand geplaatst."
Ondanks het verweer van de woordvoerder en de getroffen maatregelen blijft de PvdA haar twijfels houden. "Ik hoop dat de gemeente gelijk heeft. Maar je zou zeggen: neem het zekere voor het onzekere en zoek een alternatieve locatie", aldus Vink.
Met dank aan hartje69 voor de submit.
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:14 schreef Adelante het volgende:
Nou ja, de trein nemen is ook geen optie, want amerigo het paard komt het tijdelijk station natuurlijk niet over
Dit zou de intocht wel een stuk interessanter maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bron: Zakt Sinterklaas door de Rijnkade?
Dat kkan nog makkelijk, vooral op een donderdagavond.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
Ik las pooien, maar dat kan natuurlijk helemaal niet meer.
quote:(ik pooide, heb gepooid), drinken, zuipen, zwelgen.
Aanslag? Niet een zelfmoordpoging/actie?quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:47 schreef Smeich het volgende:
Iemand het nieuws gelezen over die gasexplosie op de Kastanjelaan? Blijkt een zelfmoordaanslag geweest te zijn.....
Krikke ? wie is krikke ?quote:Op maandag 17 november 2008 10:08 schreef Vork het volgende:
Kastanjelaan? Poging tot aanslag op Krikke?
Leuk!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:13 schreef -skippybal- het volgende:
Is hier al melding gemaakt van het feit dat het bij FOK!kers populaire Café Bosch gewoon De Kift heeft weten te boeken voor 9 januari?
heb je een site of iets ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:13 schreef -skippybal- het volgende:
Is hier al melding gemaakt van het feit dat het bij FOK!kers populaire Café Bosch gewoon De Kift heeft weten te boeken voor 9 januari?
Ja leuk, maar daar had je al veel eerder de kans voor gehad natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 08:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Leuk!
Misschien ontmoet ik dan eindelijk eens wat Arnhemse fokkers.
Gaan we je verjaardag vieren met FOK!kers in Boschquote:Op donderdag 20 november 2008 00:19 schreef LasTeR het volgende:
Hooohhhh, dit mag niet langer doorgaan zonder mij!
Oké, ga maar weer verder!
Zul je nog wel een maand of 7 moeten wachten.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan we je verjaardag vieren met FOK!kers in Bosch
Oke, wie was het?quote:11:50:31 21-11-08 7 G BRAN Prio 2 Loos alarm bij O1218 IRISZORG KLINIEK VERSLA GRONINGENSINGEL 1221 ARNHEM (AH) (oorzaak OMS: baldadigheid)
11:49:33 21-11-08 7 G BRAN Prio 1 OMS Brandmelding O1218 IRISZORG KLINIEK VERSLA GRONINGENSINGEL 1221 ARNHEM (AH) 39743
Echt kutweer inderdaad. Ik moest net een kwartier in de hagel staan wachten op m'n busquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Jeetje, is het echt zo erg in Arnhem?
http://www.gelderlander.n(...)chade-door-storm.ece
Kom ik nog wel thuis of gaan er allemaal bomen op het spoor waaien?
"Aanrijding met een boom op het spoor", die kende ik nog niet.quote:van station arnhem naar station winterswijk v.v.: trein ns.
geldigheid: prognose 21-11-08, 23.59 uur
oorzaak: overwegstoring
gevolg: vertraging van 15 tot 30 min.
maatregel: vertraging en overstappen.
van station arnhem naar station zutphen v.v.: trein ns.
geldigheid: prognose 21-11-08, 23.59 uur
oorzaak: aanrijding met een boom op het spoor.
gevolg: vertraging van meer dan 60 min.
maatregel: geen treinen
En ze leggen het ook maar meteen de hele dag plat, tenminste tot 23:59quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het wordt iig lopen vanaf centraal, er rijdt niets meer naar Velperpoort:
[..]
"Aanrijding met een boom op het spoor", die kende ik nog niet.
Gelukkig hoef ik niet naar schoolquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens de NS-site alleen Arnhem-Zutphenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb jij bij de Syntus ooit meegemaakt dat er bij een seinstoring "slechts" vertraging was?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:53 schreef ImTheBase het volgende:
Volgens de NS-site alleen Arnhem-Zutphen
Ik heb het ook over de NSquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb jij bij de Syntus ooit meegemaakt dat er bij een seinstoring "slechts" vertraging was?
Of dat ze bussen inzetten?
Ik ga er voorzichtig van uit dat er voorlopig nog niets rijdt.
Oh ja tuurlijk, op de NS-site staat niets over Syntus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:57 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb het ook over de NSwaar zie jij dat ze bussen inzetten? maar op velperpoort zal er toch vanavond vast wel weer een treintje rijden? geen zin om 15 min naar centraal te lopen
Hoe zou dat nou komen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat zijn er veel modjes uit Arnhem tegenwoordig?
Nee hoor, ik ben gewoon een van de vele FA's, mods aanstellen gaat altijd in overleg.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jij, als opper-FA, mag ze uitzoeken?
Hoe komt het dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:11 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, ik ben gewoon een van de vele FA's, mods aanstellen gaat altijd in overleg.
En Slarioux en Litso en Vorkquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:27 schreef Houniet het volgende:
Alleen rem en Ade toch?
Ik ben er ook nogquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Vanmiddag vier uur onderweg geweest van Arnhem naar Zwolle.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
quote:
Welkom alvastquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Vanaf 17 december mag ik me dan ook officieel Arnhemse noemen
Waar ga je wonen dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Vanaf 17 december mag ik me dan ook officieel Arnhemse noemen
in de wijk 't Duifje. wel zuid dus, toch.quote:
Daarom heb ik er standaard 4 fietsen staan vanaf vorige week.quote:Op zondag 23 november 2008 12:05 schreef Adelante het volgende:
probleem op zuid is vaak dat je die fiets niet meer kunt pakken
quote:Op zondag 23 november 2008 12:15 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Daarom heb ik er standaard 4 fietsen staan vanaf vorige week.
Ik heb ze in de kelderbox hier staan maar 2 fietsen heb ik geen slot op, hoop dat ze er nog staan, heb al een week niet meer gekeken.quote:
Oh jawel. Ze hebben allebei een fiets!quote:Op zondag 23 november 2008 14:55 schreef Adelante het volgende:
Je hebt mazzel dat Chinezen niet fietsen.
Mijn wannabe Chinese huisgenote (pseudo-Indo) heeft een Loekie als fietsquote:Op zondag 23 november 2008 15:05 schreef Adelante het volgende:
da's gek, want ik zie ze altijd in bus en trein maar nooit op een fiets
hebben ze die vlees in saus nog opgegeten, schop je KLB topic
Ze hebben een gedeelte opgegeten.quote:Op zondag 23 november 2008 15:05 schreef Adelante het volgende:
da's gek, want ik zie ze altijd in bus en trein maar nooit op een fiets
hebben ze die vlees in saus nog opgegeten, schop je KLB topic
ja, ik zag het ook toen ik in de trein zat van velperpoort naar centraal.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:05 schreef remlof het volgende:
Aan de achterkant van station Velperpoort zag ik net ook een paar fietsers tegen de vlakte gaan
Ik ruik een meetquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:53 schreef Adelante het volgende:
Ben benieuwd hoe het dan op centraal is met die gladheidJe zou er bijna naar toe gaan om alleen te gaan zitten kijken met een warme chocomel
Maandagmorgen ook alquote:Op woensdag 26 november 2008 21:20 schreef ImTheBase het volgende:
maandag was echt een ramp op arnhem centraal 's avonds, spek en spekglad
Chillt hem met je mee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
jeweet...
* Hertog_Martin zet Akon - Ghetto op
De laar westquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef LasTeR het volgende:
Waar in Zuid was dit? Degene die neergeschoten was in het 'drugspand' was 200 meter bij me vandaan.
in zuid is geen bios, toch... of is het stiekem 1 grote filmset om de getto's uit de us of a na te imiteren.quote:Op maandag 1 december 2008 10:16 schreef MartijnIV2008 het volgende:
gaat wel allemaal lekker daar.... misschien was het gewoon een enge film?
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:23 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
in zuid is geen bios, toch... of is het stiekem 1 grote filmset om de getto's uit de us of a na te imiteren.
Wa dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef Vrok het volgende:
Helemaal in Amsterdam werken is blijkbaar niet genoeg om een collega in een dergelijke topicreeks als deze tegen te komen.
Bij mij om de hoekquote:Straten onder water in wijk Arnhem
ARNHEM - Bij winkelcentrum Presikhaaf in Arnhem is vrijdagmorgen een ondergrondse hoofdwaterleiding gesprongen. De IJssellaan en Over het Lange Water stonden deels onder water en waren gedeeltelijk afgesloten.
De gesprongen waterleiding leidde tot verzakkingen en een gat. Een medewerker van waterbedrijf Vitens viel in het gat en kreeg een nat pak.
In oktober zat een verzorgingshuis in Presikhaaf uren zonder water, nadat bij graafwerkzaamheden een waterleiding was geraakt. Eerder viel de waterdruk weg, nadat ondergrondse waterleidingen waren gesprongen.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef Adelante het volgende:
Jammer dat het niet harder vroor, dan was die ijsbaan op de korenmarkt er niks bij
bron:www.omroepgelderland.nlquote:
Drie gewonden op A325 bij Elst
ELST - Op de snelweg A325 bij Elst zijn zaterdagmiddag zes auto's op elkaar gebotst. Drie mensen raakten gewond. Een man en een vrouw zijn naar het Rijnstateziekenhuis in Arnhem overgebracht, een andere man laat zich onder doktersbehandeling stellen.
Om de wrakken op te ruimen is de A325 vanaf het knooppunt Ressen tot Elden afgesloten. Het verkeer wordt omgeleid via de A15, de A50 en de A12. De politie verwacht dat de A325 tot kwart over drie is afgesloten.
Het ongeluk gebeurde rond half één. De oorzaak is nog niet bekend.
Altijd gezellig in Arnhemquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
ik zag t op tv gelderland inderdaad. behoorlijke chaos. en dr was ook een item over brandjes in malburgen. daar worden schuurtjes in de fik gestoken en zo? en nu zijn er bewoners die nachtelijke wandelingetjes houden met honden en knuppels...
tuurlijk! instortende kades, brandjes, kettingbotsingen. je zou je eens vervelenquote:
Het is dan ook een arbeiderswijk he!quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef LasTeR het volgende:
Ik moet overigens zeggen, er wonen hier genoeg van die verhitte stereotype loodgieter/fabriekwerkers onder de tatoeages die waarschijnlijk makkelijk van hun stuk te brengen zijn.
Standaardquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:07 schreef LasTeR het volgende:
Geschreeuw en gestamp ergens bij één van de appartementen in het complex. Kan er niet veel van maken behalve af en toe "hoer" en "donder maar op". Kerel is nu al 5 minuten bezig...
woeiquote:
Ik heb geen idee, volgens mij zit ie nu nog tussen de boetiekjes en de coffeeshops op de Sonsbeeksingel, vlak bij mijn huis. Ik heb er geen last van, maar het is ook betrekkelijk klein daar.quote:Op zondag 7 december 2008 17:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
woei
weet jij hoe dat nu zit met die moskee?
volgens sommigen is de gemeente nog in overleg, en volgens anderen is het een geklaarde zaak..
ik was laatst bij een info avond van de gemeente, maar dara wordt je oo niet veel wijs uit!
T komt wel vlak voor mijn neus (St. Janskerkstraat)
het gaat plaats bieden aan 250,- moslims..quote:Op zondag 7 december 2008 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, volgens mij zit ie nu nog tussen de boetiekjes en de coffeeshops op de Sonsbeeksingel, vlak bij mijn huis. Ik heb er geen last van, maar het is ook betrekkelijk klein daar.
ik kan me het ansich wel voostellen hoor..quote:Op zondag 7 december 2008 17:57 schreef remlof het volgende:
De meesten zullen lopend komen, denk ik. En waarom maken die mensen zich zo druk, eerst maar eens zien óf er überhaupt overlast komt.
Daar ben ik echt zo blij meequote:Op zondag 7 december 2008 19:12 schreef Xiance het volgende:
en nog twee..
jammer dat fok! geen images als onderschrift ondersteund
Ah I see.quote:Op zondag 7 december 2008 20:56 schreef Xiance het volgende:
remlof:
ik had 2 banners gemaakt voor in een ander topic,
en terwijl ik een foto zocht om te gebruiken kwam ik wat fotos tegen die ik hier in arnhem heb gemaakt,
even geknutseld en voila! maar verder dienen ze eigenlijk geen nut
Nee, het staat gewoon afschuwelijk als iedereen plaatjes onder z'n post kan hangenquote:Slarioux: ISDN lijntje?
second that!quote:
Yep.quote:Op zondag 7 december 2008 15:11 schreef Xiance het volgende:
zijn er trouwens nog meer Fok!'ers vanuit Klarendal?
Hell noquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |