in zuid is geen bios, toch... of is het stiekem 1 grote filmset om de getto's uit de us of a na te imiteren.quote:Op maandag 1 december 2008 10:16 schreef MartijnIV2008 het volgende:
gaat wel allemaal lekker daar.... misschien was het gewoon een enge film?
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:23 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
in zuid is geen bios, toch... of is het stiekem 1 grote filmset om de getto's uit de us of a na te imiteren.
Wa dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef Vrok het volgende:
Helemaal in Amsterdam werken is blijkbaar niet genoeg om een collega in een dergelijke topicreeks als deze tegen te komen.
Bij mij om de hoekquote:Straten onder water in wijk Arnhem
ARNHEM - Bij winkelcentrum Presikhaaf in Arnhem is vrijdagmorgen een ondergrondse hoofdwaterleiding gesprongen. De IJssellaan en Over het Lange Water stonden deels onder water en waren gedeeltelijk afgesloten.
De gesprongen waterleiding leidde tot verzakkingen en een gat. Een medewerker van waterbedrijf Vitens viel in het gat en kreeg een nat pak.
In oktober zat een verzorgingshuis in Presikhaaf uren zonder water, nadat bij graafwerkzaamheden een waterleiding was geraakt. Eerder viel de waterdruk weg, nadat ondergrondse waterleidingen waren gesprongen.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef Adelante het volgende:
Jammer dat het niet harder vroor, dan was die ijsbaan op de korenmarkt er niks bij
bron:www.omroepgelderland.nlquote:
Drie gewonden op A325 bij Elst
ELST - Op de snelweg A325 bij Elst zijn zaterdagmiddag zes auto's op elkaar gebotst. Drie mensen raakten gewond. Een man en een vrouw zijn naar het Rijnstateziekenhuis in Arnhem overgebracht, een andere man laat zich onder doktersbehandeling stellen.
Om de wrakken op te ruimen is de A325 vanaf het knooppunt Ressen tot Elden afgesloten. Het verkeer wordt omgeleid via de A15, de A50 en de A12. De politie verwacht dat de A325 tot kwart over drie is afgesloten.
Het ongeluk gebeurde rond half één. De oorzaak is nog niet bekend.
Altijd gezellig in Arnhemquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
ik zag t op tv gelderland inderdaad. behoorlijke chaos. en dr was ook een item over brandjes in malburgen. daar worden schuurtjes in de fik gestoken en zo? en nu zijn er bewoners die nachtelijke wandelingetjes houden met honden en knuppels...
tuurlijk! instortende kades, brandjes, kettingbotsingen. je zou je eens vervelenquote:
Het is dan ook een arbeiderswijk he!quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef LasTeR het volgende:
Ik moet overigens zeggen, er wonen hier genoeg van die verhitte stereotype loodgieter/fabriekwerkers onder de tatoeages die waarschijnlijk makkelijk van hun stuk te brengen zijn.
Standaardquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:07 schreef LasTeR het volgende:
Geschreeuw en gestamp ergens bij één van de appartementen in het complex. Kan er niet veel van maken behalve af en toe "hoer" en "donder maar op". Kerel is nu al 5 minuten bezig...
woeiquote:
Ik heb geen idee, volgens mij zit ie nu nog tussen de boetiekjes en de coffeeshops op de Sonsbeeksingel, vlak bij mijn huis. Ik heb er geen last van, maar het is ook betrekkelijk klein daar.quote:Op zondag 7 december 2008 17:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
woei
weet jij hoe dat nu zit met die moskee?
volgens sommigen is de gemeente nog in overleg, en volgens anderen is het een geklaarde zaak..
ik was laatst bij een info avond van de gemeente, maar dara wordt je oo niet veel wijs uit!
T komt wel vlak voor mijn neus (St. Janskerkstraat)
het gaat plaats bieden aan 250,- moslims..quote:Op zondag 7 december 2008 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, volgens mij zit ie nu nog tussen de boetiekjes en de coffeeshops op de Sonsbeeksingel, vlak bij mijn huis. Ik heb er geen last van, maar het is ook betrekkelijk klein daar.
ik kan me het ansich wel voostellen hoor..quote:Op zondag 7 december 2008 17:57 schreef remlof het volgende:
De meesten zullen lopend komen, denk ik. En waarom maken die mensen zich zo druk, eerst maar eens zien óf er überhaupt overlast komt.
Daar ben ik echt zo blij meequote:Op zondag 7 december 2008 19:12 schreef Xiance het volgende:
en nog twee..
jammer dat fok! geen images als onderschrift ondersteund
Ah I see.quote:Op zondag 7 december 2008 20:56 schreef Xiance het volgende:
remlof:
ik had 2 banners gemaakt voor in een ander topic,
en terwijl ik een foto zocht om te gebruiken kwam ik wat fotos tegen die ik hier in arnhem heb gemaakt,
even geknutseld en voila! maar verder dienen ze eigenlijk geen nut
Nee, het staat gewoon afschuwelijk als iedereen plaatjes onder z'n post kan hangenquote:Slarioux: ISDN lijntje?
second that!quote:
Yep.quote:Op zondag 7 december 2008 15:11 schreef Xiance het volgende:
zijn er trouwens nog meer Fok!'ers vanuit Klarendal?
Hell noquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |