Nee hoor, ik ben gewoon een van de vele FA's, mods aanstellen gaat altijd in overleg.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jij, als opper-FA, mag ze uitzoeken?
Hoe komt het dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:11 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, ik ben gewoon een van de vele FA's, mods aanstellen gaat altijd in overleg.
Het is meer toeval denk ik. Of Arnhem is een vruchtbare grond voor forummoderatorsquote:
En Slarioux en Litso en Vorkquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:27 schreef Houniet het volgende:
Alleen rem en Ade toch?
Ik ben er ook nogquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Vanmiddag vier uur onderweg geweest van Arnhem naar Zwolle.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het wordt iig lopen vanaf centraal, er rijdt niets meer naar Velperpoort:
[..]
"Aanrijding met een boom op het spoor", die kende ik nog niet.
quote:
Welkom alvastquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Vanaf 17 december mag ik me dan ook officieel Arnhemse noemen
Waar ga je wonen dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Vanaf 17 december mag ik me dan ook officieel Arnhemse noemen
in de wijk 't Duifje. wel zuid dus, toch.quote:
Daarom heb ik er standaard 4 fietsen staan vanaf vorige week.quote:Op zondag 23 november 2008 12:05 schreef Adelante het volgende:
probleem op zuid is vaak dat je die fiets niet meer kunt pakken
quote:Op zondag 23 november 2008 12:15 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Daarom heb ik er standaard 4 fietsen staan vanaf vorige week.
Ik heb ze in de kelderbox hier staan maar 2 fietsen heb ik geen slot op, hoop dat ze er nog staan, heb al een week niet meer gekeken.quote:
Oh jawel. Ze hebben allebei een fiets!quote:Op zondag 23 november 2008 14:55 schreef Adelante het volgende:
Je hebt mazzel dat Chinezen niet fietsen.
Mijn wannabe Chinese huisgenote (pseudo-Indo) heeft een Loekie als fietsquote:Op zondag 23 november 2008 15:05 schreef Adelante het volgende:
da's gek, want ik zie ze altijd in bus en trein maar nooit op een fiets
hebben ze die vlees in saus nog opgegeten, schop je KLB topic
Ze hebben een gedeelte opgegeten.quote:Op zondag 23 november 2008 15:05 schreef Adelante het volgende:
da's gek, want ik zie ze altijd in bus en trein maar nooit op een fiets
hebben ze die vlees in saus nog opgegeten, schop je KLB topic
ja, ik zag het ook toen ik in de trein zat van velperpoort naar centraal.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:05 schreef remlof het volgende:
Aan de achterkant van station Velperpoort zag ik net ook een paar fietsers tegen de vlakte gaan
Ik ruik een meetquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:53 schreef Adelante het volgende:
Ben benieuwd hoe het dan op centraal is met die gladheidJe zou er bijna naar toe gaan om alleen te gaan zitten kijken met een warme chocomel
Maandagmorgen ook alquote:Op woensdag 26 november 2008 21:20 schreef ImTheBase het volgende:
maandag was echt een ramp op arnhem centraal 's avonds, spek en spekglad
Chillt hem met je mee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
jeweet...
* Hertog_Martin zet Akon - Ghetto op
De laar westquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef LasTeR het volgende:
Waar in Zuid was dit? Degene die neergeschoten was in het 'drugspand' was 200 meter bij me vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |