Oke, wie was het?quote:11:50:31 21-11-08 7 G BRAN Prio 2 Loos alarm bij O1218 IRISZORG KLINIEK VERSLA GRONINGENSINGEL 1221 ARNHEM (AH) (oorzaak OMS: baldadigheid)
11:49:33 21-11-08 7 G BRAN Prio 1 OMS Brandmelding O1218 IRISZORG KLINIEK VERSLA GRONINGENSINGEL 1221 ARNHEM (AH) 39743
Echt kutweer inderdaad. Ik moest net een kwartier in de hagel staan wachten op m'n busquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Jeetje, is het echt zo erg in Arnhem?
http://www.gelderlander.n(...)chade-door-storm.ece
Kom ik nog wel thuis of gaan er allemaal bomen op het spoor waaien?
"Aanrijding met een boom op het spoor", die kende ik nog niet.quote:van station arnhem naar station winterswijk v.v.: trein ns.
geldigheid: prognose 21-11-08, 23.59 uur
oorzaak: overwegstoring
gevolg: vertraging van 15 tot 30 min.
maatregel: vertraging en overstappen.
van station arnhem naar station zutphen v.v.: trein ns.
geldigheid: prognose 21-11-08, 23.59 uur
oorzaak: aanrijding met een boom op het spoor.
gevolg: vertraging van meer dan 60 min.
maatregel: geen treinen
En ze leggen het ook maar meteen de hele dag plat, tenminste tot 23:59quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het wordt iig lopen vanaf centraal, er rijdt niets meer naar Velperpoort:
[..]
"Aanrijding met een boom op het spoor", die kende ik nog niet.
Gelukkig hoef ik niet naar schoolquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens de NS-site alleen Arnhem-Zutphenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb jij bij de Syntus ooit meegemaakt dat er bij een seinstoring "slechts" vertraging was?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:53 schreef ImTheBase het volgende:
Volgens de NS-site alleen Arnhem-Zutphen
Ik heb het ook over de NSquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb jij bij de Syntus ooit meegemaakt dat er bij een seinstoring "slechts" vertraging was?
Of dat ze bussen inzetten?
Ik ga er voorzichtig van uit dat er voorlopig nog niets rijdt.
Oh ja tuurlijk, op de NS-site staat niets over Syntus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:57 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb het ook over de NSwaar zie jij dat ze bussen inzetten? maar op velperpoort zal er toch vanavond vast wel weer een treintje rijden? geen zin om 15 min naar centraal te lopen
Hoe zou dat nou komen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat zijn er veel modjes uit Arnhem tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |