Welkomquote:
je vergeet het uitgaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef Tha_Mars het volgende:
dank
Waar gaat het hier tegenwoordig over? rijnboog, ns station, filevrije vrijdag, herfstvakantiedrukte, vitesse, museum voor moderne kunsten of zijn er nog andere interessante problemen?
De Gelderlanderquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef MartijnIV2008 het volgende:
mare een moskee in Klarendal ? waar ergens precies ?
Die zat al jaaaaaren aan de Sonsbeeksingel, maar gaat nu verhuizen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef MartijnIV2008 het volgende:
mare een moskee in Klarendal ? waar ergens precies ?
Ojee, ik ben morgen even het land uit!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen treden ze allebei tegelijk op
Ah, daarom keek je in mijn fotoboekquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:02 schreef Lyssa het volgende:
Hoi! Ik kom me ook weer hier melden. Verblijf de komende twee weken als loge in Arnhem en daarna zal ik er zelf ook weer gaan wonen, of iig in de buurt
Waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah, daarom keek je in mijn fotoboek
mare, als ik hier meer over wil weten. waar moet ik dan zoeken ? want alles wat ik via google vind is een beetje oud.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:24 schreef Xiance het volgende:
het gaat nu naar het terrein van de sint jansschool, midden in een woonwijk waar parkeren toch al een crime is, komt een moskee met plaats voor 250 moslims, die (aldus de gemeente) voornamelijk op de fiets zullen komen..
nodeloos om te zeggen, maar de omwonenden geloven daar natuurlijk niks van
Terwijl ik daar makkelijker 's avonds door de wijk slenter dan ik in Presikhaaf zou doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:17 schreef remlof het volgende:
In Klarendal rijden gewoon al heel lang geen bussen meer
Yep, ik heb me hier in Klarendal nog nooit onveilig gevoeldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Terwijl ik daar makkelijker 's avonds door de wijk slenter dan ik in Presikhaaf zou doen
Nabij de IJssellaan, hmm dat is toch wel het allerergste stukje Presikhaaf, dat wordt allemaal gesloopt ooit, maar daardoor is het nu de laatste jaren hard aan het verpauperen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:23 schreef Adelante het volgende:
Terwijl ik daar makkelijker 's avonds door de wijk slenter dan ik in Presikhaaf zou doen
De Hommelseweg is overdag gevaarlijker. Maar dat is hoofdzakelijk een verkeerskwestie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik loop ook 's avonds zonder problemen door Klarendal.
Ja, oversteken daar zie ik altijd wel tegenop.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef Vork het volgende:
De Hommelseweg is overdag gevaarlijker. Maar dat is hoofdzakelijk een verkeerskwestie.
Met de fiets is ook geen pretje. Dan besluiten automobilisten ineens om elkaar te gaan passeren (waar toch al amper plek voor is) daar waar je dan ook net toevallig fietst of ze stoppen ineens, midden op de weg om even bij de plaatselijke coffeeshop wat op te halen. En die negers bij die illegale qat toko staan ook altijd maar een beetje op het fietspad (uiteraard zonder verder om te kijken).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ja, oversteken daar zie ik altijd wel tegenop.
Er kunnen van alle kanten auto's, fietsen en brommers aankomen, en je moet ook nog op je enkels letten met die griezelig hoge stoepranden.
Kamer of woning? Wat zijn de eisen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef Litso het volgende:
Gaat weer lekker zo met het OV.
Iemand nog een studentenwoning over? Ik ben op zoek maar alle goedkope woningen (lees: sloopflats) lijken al bezet
Ja die heb ik helaas niet op voorraad. Kamers zijn nog wel via via te regelen. Maar ze gaan je pauperflat binnenkort zeker slopen? Tot wanneer heb je?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Litso het volgende:
Als het even kan woning. Zo'n flatje in malburgen als ik nu heb, of een zelfstandige boven/benedenwoning.
Wil je naar Presikhaaf?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Litso het volgende:
Als het even kan woning. Zo'n flatje in malburgen als ik nu heb, of een zelfstandige boven/benedenwoning.
Vork en ik gaan er wel heenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:36 schreef remlof het volgende:
Wie gaat er mee leuke bandjes kijken in de stad morgenavond?
http://www.popronde.nl/2008/steden/index.asp?cityId=9
Dan vind ik jullie welquote:
Daar ga ik ook heen inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan vind ik jullie wel
Om 22:00 ben ik iig in de Duizelsteeg, daar speelt dan ons aller FOK!ker guitarist.nl met z'n band I Kissed Charles
Oh, misschien kom ik ook ff langsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan vind ik jullie wel
Om 22:00 ben ik iig in de Duizelsteeg, daar speelt dan ons aller FOK!ker guitarist.nl met z'n band I Kissed Charles
hey, mooi optreden mensequote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan vind ik jullie wel
Waar was je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:27 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
hey, mooi optreden mense
maar de zang was beetje moeilijk te horen maja.
en ik zou eigelijk niet weten wie de andere fok!kers waren
Ja, goeie band, ze zijn zondag tussen 18:00 en 19:00 op 3FM.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:30 schreef Litso het volgende:
Ik was er niet in elk geval. Moe, geldloos en een kapotte pc. Maar het was wel ok dus?
Ik was die ene met die gitaar!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:27 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
hey, mooi optreden mense
maar de zang was beetje moeilijk te horen maja.
en ik zou eigelijk niet weten wie de andere fok!kers waren
Ik weet niet precies hoe laat we on-air zijn, kan ook iets eerder zijn. In het programma van Barbera Karel in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 04:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, goeie band, ze zijn zondag tussen 18:00 en 19:00 op 3FM.
En ik heb een gesigneerde CD
Ik was in Bosch van half een tot half twee. Vooral in de rookruimte thoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik was gister ook nog in Bosch. Geen FOK!kerts kunnen spotten, though.
Wel een lekkere chick zeg, die zangeres van dat Electro-gebeuren
En daarna herbouwen ze de kerk met geld, graven ze een stuk gracht de stad in en als we pech hebben overdekken ze de boel bij dat knelpunt bij Kronenburg ook nog eens voor een nieuw centrum. Welke prachtwijken? We kennen alleen wachtwijken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:52 schreef Adelante het volgende:
Ik denk dat het geld voor die vier prachtwijken in de bouwput, die centraal station heet, zit
eej, ik hoor nu een nummer van jullie op 3FMquote:[b]
Ik weet niet precies hoe laat we on-air zijn, kan ook iets eerder zijn. In het programma van Barbera Karel in ieder geval.
Kwam jij of je auto erachter?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik moet mijn mening over de veiligheid van Klarendal trouwens even herzien...![]()
Er blijken dus paaltjes te staan op de Sonsbeeksingel.
Daar kwam ik zaterdag op een harde manier achter .
Nu voel ik me niet meer veilig hier en wil ik weer terug naar het paaltjes-loze Nijmegen.
Ik heb besloten toch naar Nijmegen te vertrekken en dat als mijn thuisbasis te gaan zien. Scheelt reistijd en benzine...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:26 schreef Xiance het volgende:
LOL
hmmz.. vogelaar-wijken stellen dus niks voor
Achja.. toch blijft Ernem mijn stad
Welke buurt? Ik wil naar Neerbos, is namelijk wel iets leuks particulier te huur(en dicht bij mijn werk)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga binnen een paar maanden ook naar Nijmegen
Ik kan kiezen tussen Berg en Dalse Weg en iets vlakbij de Goffert. Beide over 3 maanden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Welke buurt? Ik wil naar Neerbos, is namelijk wel iets leuks particulier te huur(en dicht bij mijn werk)
Berg en dal zit je dichter bij het centrum. Goffert is ook wel oke te doen.(zolang je maar geen dukenburg/lindenholt aandoet) Moet je ook even kijken hoe de staat van de kamer?woning? is, als je veel moet opknappen dan is het ook weer een grote kostenpost.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik kan kiezen tussen Berg en Dalse Weg en iets vlakbij de Goffert. Beide over 3 maanden.
Ik ben nu een beetje prijs, lokatie en grootte aan het afwegen.
En wie weet wat er nog op m'n pad komt in die 3 maanden
Kamers zijn beide in goede staat. Zijn van vrienden die er binnenkort uit gaan, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Berg en dal zit je dichter bij het centrum. Goffert is ook wel oke te doen.(zolang je maar geen dukenburg/lindenholt aandoet) Moet je ook even kijken hoe de staat van de kamer?woning? is, als je veel moet opknappen dan is het ook weer een grote kostenpost.
NEUH!1quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:52 schreef donroyco het volgende:
Anders ga even naar het Nijmegen-topic toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
NEUH!1Oké.. ik kom ook altijd in Nijmegen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om te rijlessen en op doortocht naar het busstation
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Heb je weer bier op remlof?quote:
Nou, veel (merendeel, gok ik zelfs) Arnhemmers hebben ook een zachte G, hoorquote:
Nog geen half kratjequote:
Ja ik ook, maar ik hoor hier nooit "Arnhem de gekste!!11!!" zeggenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, veel (merendeel, gok ik zelfs) Arnhemmers hebben ook een zachte G, hoor
quote:
080?quote:
Ja dat was het voordat het 024 werdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
080?
Maar ik kom nog wel vaak naar Arnhem, hoor
We moeten sowieso weer eens binnenkort een biertje doen
Vrijdag verjaardag en zaterdag Drum 'n Bass ding in Luxorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat was het voordat het 024 werd
Vrijdagavond 2:00, Cavern, of anders misschien de volgende avond laat in Bosch
Denk het niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:27 schreef remlof het volgende:
Ow ja, Luxor moet ik ook nog steeds heen. Mag je daar ondertussen ook alweer roken?
Ik hoor hier niet eens te zitten, ben een Edenaar.... Maar wat Skippybal zegt, daar gaat het verrekte snel en kom je moeilijk in als buitenstaanderquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:52 schreef donroyco het volgende:
Anders ga even naar het Nijmegen-topic toe
Groter en een betere ligging... Ik zou het zeker overwegen als je die 90 euro (makkelijk) kan missen... Zijn er ook nog andere pluspunten (balkonnetje ofzo)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kamers zijn beide in goede staat. Zijn van vrienden die er binnenkort uit gaan, dus dat zit wel goed.
Die op de Berg en Dalse Weg is ruimer en heeft een betere ligging, maar is ook 90 per maand duurder.
Moeilijk, moeilijk...
Lees je ook PI's?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet eens te zitten, ben een Edenaar.... Maar wat Skippybal zegt, daar gaat het verrekte snel en kom je moeilijk in als buitenstaander
Sowieso alles beneden de rivier praat te triest voor woorden... (ik haat de zachte G)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:01 schreef remlof het volgende:
Ik kom er wel eens om te lachen om dat domme taaltje van ze
PI, que?quote:
Nee, dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |