hey, mooi optreden mensequote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan vind ik jullie wel
Om 22:00 ben ik iig in de Duizelsteeg, daar speelt dan ons aller FOK!ker guitarist.nl met z'n band I Kissed Charles
Waar was je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:27 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
hey, mooi optreden mense
maar de zang was beetje moeilijk te horen maja.
en ik zou eigelijk niet weten wie de andere fok!kers waren
Ja, goeie band, ze zijn zondag tussen 18:00 en 19:00 op 3FM.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:30 schreef Litso het volgende:
Ik was er niet in elk geval. Moe, geldloos en een kapotte pc. Maar het was wel ok dus?
Ik was die ene met die gitaar!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:27 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
hey, mooi optreden mense
maar de zang was beetje moeilijk te horen maja.
en ik zou eigelijk niet weten wie de andere fok!kers waren
Ik weet niet precies hoe laat we on-air zijn, kan ook iets eerder zijn. In het programma van Barbera Karel in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 04:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, goeie band, ze zijn zondag tussen 18:00 en 19:00 op 3FM.
En ik heb een gesigneerde CD
Ik was in Bosch van half een tot half twee. Vooral in de rookruimte thoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik was gister ook nog in Bosch. Geen FOK!kerts kunnen spotten, though.
Wel een lekkere chick zeg, die zangeres van dat Electro-gebeuren
En daarna herbouwen ze de kerk met geld, graven ze een stuk gracht de stad in en als we pech hebben overdekken ze de boel bij dat knelpunt bij Kronenburg ook nog eens voor een nieuw centrum. Welke prachtwijken? We kennen alleen wachtwijken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:52 schreef Adelante het volgende:
Ik denk dat het geld voor die vier prachtwijken in de bouwput, die centraal station heet, zit
eej, ik hoor nu een nummer van jullie op 3FMquote:[b]
Ik weet niet precies hoe laat we on-air zijn, kan ook iets eerder zijn. In het programma van Barbera Karel in ieder geval.
Kwam jij of je auto erachter?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik moet mijn mening over de veiligheid van Klarendal trouwens even herzien...![]()
Er blijken dus paaltjes te staan op de Sonsbeeksingel.
Daar kwam ik zaterdag op een harde manier achter .
Nu voel ik me niet meer veilig hier en wil ik weer terug naar het paaltjes-loze Nijmegen.
Ik heb besloten toch naar Nijmegen te vertrekken en dat als mijn thuisbasis te gaan zien. Scheelt reistijd en benzine...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:26 schreef Xiance het volgende:
LOL
hmmz.. vogelaar-wijken stellen dus niks voor
Achja.. toch blijft Ernem mijn stad
Welke buurt? Ik wil naar Neerbos, is namelijk wel iets leuks particulier te huur(en dicht bij mijn werk)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga binnen een paar maanden ook naar Nijmegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |