Yep, ik heb me hier in Klarendal nog nooit onveilig gevoeldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Terwijl ik daar makkelijker 's avonds door de wijk slenter dan ik in Presikhaaf zou doen
Nabij de IJssellaan, hmm dat is toch wel het allerergste stukje Presikhaaf, dat wordt allemaal gesloopt ooit, maar daardoor is het nu de laatste jaren hard aan het verpauperen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:23 schreef Adelante het volgende:
Terwijl ik daar makkelijker 's avonds door de wijk slenter dan ik in Presikhaaf zou doen
De Hommelseweg is overdag gevaarlijker. Maar dat is hoofdzakelijk een verkeerskwestie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik loop ook 's avonds zonder problemen door Klarendal.
Ja, oversteken daar zie ik altijd wel tegenop.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef Vork het volgende:
De Hommelseweg is overdag gevaarlijker. Maar dat is hoofdzakelijk een verkeerskwestie.
Met de fiets is ook geen pretje. Dan besluiten automobilisten ineens om elkaar te gaan passeren (waar toch al amper plek voor is) daar waar je dan ook net toevallig fietst of ze stoppen ineens, midden op de weg om even bij de plaatselijke coffeeshop wat op te halen. En die negers bij die illegale qat toko staan ook altijd maar een beetje op het fietspad (uiteraard zonder verder om te kijken).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ja, oversteken daar zie ik altijd wel tegenop.
Er kunnen van alle kanten auto's, fietsen en brommers aankomen, en je moet ook nog op je enkels letten met die griezelig hoge stoepranden.
Kamer of woning? Wat zijn de eisen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef Litso het volgende:
Gaat weer lekker zo met het OV.
Iemand nog een studentenwoning over? Ik ben op zoek maar alle goedkope woningen (lees: sloopflats) lijken al bezet
Ja die heb ik helaas niet op voorraad. Kamers zijn nog wel via via te regelen. Maar ze gaan je pauperflat binnenkort zeker slopen? Tot wanneer heb je?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Litso het volgende:
Als het even kan woning. Zo'n flatje in malburgen als ik nu heb, of een zelfstandige boven/benedenwoning.
Wil je naar Presikhaaf?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Litso het volgende:
Als het even kan woning. Zo'n flatje in malburgen als ik nu heb, of een zelfstandige boven/benedenwoning.
Vork en ik gaan er wel heenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:36 schreef remlof het volgende:
Wie gaat er mee leuke bandjes kijken in de stad morgenavond?
http://www.popronde.nl/2008/steden/index.asp?cityId=9
Dan vind ik jullie welquote:
Daar ga ik ook heen inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan vind ik jullie wel
Om 22:00 ben ik iig in de Duizelsteeg, daar speelt dan ons aller FOK!ker guitarist.nl met z'n band I Kissed Charles
Oh, misschien kom ik ook ff langsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan vind ik jullie wel
Om 22:00 ben ik iig in de Duizelsteeg, daar speelt dan ons aller FOK!ker guitarist.nl met z'n band I Kissed Charles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |