Geen druk op de leiding > geen waterquote:Op donderdag 25 september 2008 20:20 schreef Xiance het volgende:
wat is er mis met het water dan?
hier op klarendal nergens last van
Zoietsquote:Op donderdag 25 september 2008 22:00 schreef Vork het volgende:
Bedankt voor wat? Voor het melden dat wij wel gewoon water hebben, omdat we niet in een al te verpauperd stuk Arnhem wonen?
Bronquote:Dode bij schietpartij in Arnhem
ARNHEM - Bij een schietpartij aan de Huissensestraat in Arnhem is vrijdagavond een nog onbekende man om het leven gekomen.
Rond half negen werd de politie gealarmeerd door een buurtbewoner. Op dat moment was het slachtoffer nog in leven, maar hij bezweek korte tijd later aan zijn verwondingen. De dader is voortvluchtig en wordt gezocht.
Brandweerlieden schermden rond middernacht met blauw zeil de ruiten van de portiek af. "Vanaf de straat heb je vrij zicht op de portiek die grotendeels uit glas bestaat", verklaarde een politiewoordvoerder de ongebruikelijke actie.
De portiek is bestempeld tot plaats delict. De hele nacht heeft de politie in en rond de flat onderzoek verricht. Ze zochten naar het wapen en andere mogelijke dadersporen.
Aan de andere kant, in Malburgen is de ME nu de wijk aan het uitkammen schijnt. Gezelligquote:Op zondag 28 september 2008 02:43 schreef remlof het volgende:
Dan woon je aan de goeie kant
Waar ongeveer?
Was gezellig!! Moeten we maar vaker doenquote:Op zondag 28 september 2008 15:46 schreef Vork het volgende:
Helaas. Kort maar krachtig. Tot zover de bijdrage aan het Arnhem topic. Nu kun je weer terug naar het Groningen topic.
Tuurlijk wel. je hebt hier (bij gebrek aan een Huissentopic) toch een soort van je roots zitten. Maar Groningen is wel ver.quote:Op zondag 28 september 2008 18:45 schreef Lyssa het volgende:
Was gezellig!! Moeten we maar vaker doen(Of mag ik niet meer posten nu ik in Groningen zit
)
Dat gaat volgens mij meer over een homo die ooit is geweigerd bij de entre nous, dan over Arnhemquote:Op maandag 29 september 2008 04:07 schreef hierissieweer het volgende:
Voor de geen die een leuk boek willen lezen wat zich in Arnhem afspeeld:
http://www.michameinderts.nl/index.php
En dan Cadans...
Het speelt zich af in Arnhem, het gaat er niet over indd!quote:Op maandag 29 september 2008 09:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij meer over een homo die ooit is geweigerd bij de entre nous, dan over Arnhem
Doe je best, ik zoek wel een normale rookvrije variant op, waar het wel goed toeven is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:34 schreef remlof het volgende:
Ey Vork![]()
Die kroeg schuin tegenover je huis, waarvan jij af entoe die Hazesoverlast hebt schint een van de weinige kroegen in Arnhgem te zijn waar men zich niks aantrekt van het rookverbod.
Ik denk dat ik daar morgenavond effe lekker een biertje ga nuttigen onder het genot van een peuk
Geheel gratisquote:Kultuurhuis Bosch bestaat 5 jaar en dat mag gevierd worden. Gedurende de dag zijn er diverse acts te bewonderen. Zo is er een ijszaagshow waarbij een wodkaroetsj gemaakt zal worden (en gebruikt). Er zijn circusacts door Double Trouble er is een loterij en er is natuurlijk muziek en later op de avond zijn in de grote zaal de liveacts Belch en later ET Explore Me. Buiten zal er een VJ show zijn en een vuurshow.
Ik ben er morgenavond, heb er een armpjedruk afspraak met een meisje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:44 schreef -skippybal- het volgende:
Morgen bestaat Bosch 5 jaar (in de huidige vorm, that is)
[..]
Geheel gratis
Wel jammer dat er zulk kutweer komt
Noord-Peterstraat, vlakbij de C1000quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:12 schreef MartijnIV2008 het volgende:
ik zag net pas dat remlof ook in klarendal woont, waar ergens woon je?
Dan woon je dus ook bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:10 schreef MartijnIV2008 het volgende:
ik woon aan de Hommelseweg, tussen klarendal en sonsbeekkwartier.
O en ik moet de dag daarna bijtijds weg richting België. Genoeg redenen om niet naar Nijmegen te komen. Als je dat een nou anderhalve maand eerder had voorgesteld, dan had ik dat allicht nog in kunnen plannen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
dat had je wel even aan ons kunnen vragen of dat zomaar kon
De beste binnenstad en de groenste stadquote:ARNHEM - Arnhem is door de stichting Entente Florale Nederland uitgeroepen tot de groenste stad van Nederland.
Arnhem was genomineerd in de categorie 'plaatsen met meer dan 15.000 inwoners', samen met Boxtel, Hilversum, Lelystad en Veendam.
Volgens de jury is Arnhem een stad met vele gezichten: bekenstad en parkenstad met als opvallende accenten ook De Hoge Veluwe en het rivierenlandschap. Een stad met veel cultuur- en natuurgroen.
Bron: De Gelderlander 8-10-2008
Ow Bonnie kan niet. Wie van de ernemmers hier heeft zin om vanavond te partycrashen bij de buren?quote:
Tegelijk als in samen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen treden ze allebei tegelijk op
Dat laatste alleen dan in het Gelredomequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tegelijk als in samen?Of staat de een in de rijnhal en de ander in de arena?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |